28-01-2014, 23:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-01-2014, 00:03 AM ja muutjaks oli tehnikahuviline.)
Õigem oleks pealkirjaks panna kabiini paigaldus kuna mul on juba viimased 25 aastat ta cabrio olnud .Iseenesest on väga hea kui kabiini üldse ei ole eriti suvel kui vaja mõningaid põllutõid teha. Samas ka talvel metsas ei ole segavaid oksi mis kabiini katust kraabivad. Ainuke segav faktor ilma kabiinita liikumisel on tuulised talved ja vihmased sügised . Siiani on ikka nii olnud, et peale väikest lumelükkamist tulen traktorilt maha ja õpin uuesti käima
Siin on uuritud tegusate kaasfoorumlaste tegemisi ja see t-40 teema on siin õige kuum ja kõik räägivad, et see kanakuut mis sellele isendile on tehasest peale laulatatud ei sobi mitte tänapäevasteks töötingimusteks. Sai siis ka ette võetud see teema ja lahenduse on ta tänaseks juba leidnud.Lisan siis mõned pildid milline ta enne kabiini puudumist oli.
Kuna mul ühtegi mõistliku välimusega mtz kabiini ei olnud enam siis valisin jumzi väikese kabiini mis endal juba aastaid seisnud ja oma saatust oodanud.Ega sellegi välimus kiita olnud. Nii mõnigi kord tekkis tahtmine see risu vanarauda viia.
Võtsin siis need poritiivad maha ja hakkasin jumzi kabiini peale passitama. Esimese hooga ei teagi kas ja kuidas istub. Maas mõõtes tundus suur aga peale tõstes nägi paras välja
Ega siis muud ei olnudki kui sai nihutatud küll ettepoole küll tahapoole kuni sai selgeks, et tuleb panna nii et ratta tsenter jääb õigesse kohta.Eriti hea oli see, et akukast sobis ideaalselt sinna kus ta tehases laulatatud oli .
Nüüd siis oli õige aeg vaadata kuidas ta raamile kinnitada! Midagi keerulist ei olnud sai võetud 140 karpraud kuhu sisse on keevitatud kabiini enda originaal alustest toetuskohad.
Ette oleks suht kerge vaevaga saanud jumzi originaal alused panna. Jumzil käivad nad lanseroni poltide alla. Mulle see lahendus aga ei meeldinud ja tegin kanttorust teised alused mis on keevitatud kunni raamile.
Tagant oli kabiin ka täitsa tühi, kuna eelmises elus oli ekskavaatori peal . Kõik mõõdud, aga näitasid et suht kerge vaevaga sobivad sinna tühimikku t-40 paak koos tagumise pleki ja istme alusega. Tegin siis alustuseks kanttorust ja vinklist raamid kuhu paak ja istme alus kinnitada. Tulemus sai selline.
Kui kõik muud t-40 asjad sobisid nagu valatud siis tagumise aknaga oli alguses probleem. Ükski aken sinna ei sobinud ja originaali ei paistnud kusagilt. Igasuguseid asju sai kaalutud, et vb mõne väiksema auto tagaluuk sobiks.Samas ilma ümberehituseta ei sobi ükski asi. Ega jälle muud teed ei olnud kui tuli oma varud taaskord üle vaadata ja valisin siis mtz väikese kabiini tagaakna. Kattis see küll veidi rohkem, aga tulemus oli hea. Vabatahtlikult ta sinna ei tahtnud sobida. Valmistasin kabiinile välja akent hoidva raami.
[attachment=46726][attachment=46727]
Siin on uuritud tegusate kaasfoorumlaste tegemisi ja see t-40 teema on siin õige kuum ja kõik räägivad, et see kanakuut mis sellele isendile on tehasest peale laulatatud ei sobi mitte tänapäevasteks töötingimusteks. Sai siis ka ette võetud see teema ja lahenduse on ta tänaseks juba leidnud.Lisan siis mõned pildid milline ta enne kabiini puudumist oli.
Kuna mul ühtegi mõistliku välimusega mtz kabiini ei olnud enam siis valisin jumzi väikese kabiini mis endal juba aastaid seisnud ja oma saatust oodanud.Ega sellegi välimus kiita olnud. Nii mõnigi kord tekkis tahtmine see risu vanarauda viia.
Võtsin siis need poritiivad maha ja hakkasin jumzi kabiini peale passitama. Esimese hooga ei teagi kas ja kuidas istub. Maas mõõtes tundus suur aga peale tõstes nägi paras välja
Ega siis muud ei olnudki kui sai nihutatud küll ettepoole küll tahapoole kuni sai selgeks, et tuleb panna nii et ratta tsenter jääb õigesse kohta.Eriti hea oli see, et akukast sobis ideaalselt sinna kus ta tehases laulatatud oli .
Nüüd siis oli õige aeg vaadata kuidas ta raamile kinnitada! Midagi keerulist ei olnud sai võetud 140 karpraud kuhu sisse on keevitatud kabiini enda originaal alustest toetuskohad.
Ette oleks suht kerge vaevaga saanud jumzi originaal alused panna. Jumzil käivad nad lanseroni poltide alla. Mulle see lahendus aga ei meeldinud ja tegin kanttorust teised alused mis on keevitatud kunni raamile.
Tagant oli kabiin ka täitsa tühi, kuna eelmises elus oli ekskavaatori peal . Kõik mõõdud, aga näitasid et suht kerge vaevaga sobivad sinna tühimikku t-40 paak koos tagumise pleki ja istme alusega. Tegin siis alustuseks kanttorust ja vinklist raamid kuhu paak ja istme alus kinnitada. Tulemus sai selline.
Kui kõik muud t-40 asjad sobisid nagu valatud siis tagumise aknaga oli alguses probleem. Ükski aken sinna ei sobinud ja originaali ei paistnud kusagilt. Igasuguseid asju sai kaalutud, et vb mõne väiksema auto tagaluuk sobiks.Samas ilma ümberehituseta ei sobi ükski asi. Ega jälle muud teed ei olnud kui tuli oma varud taaskord üle vaadata ja valisin siis mtz väikese kabiini tagaakna. Kattis see küll veidi rohkem, aga tulemus oli hea. Vabatahtlikult ta sinna ei tahtnud sobida. Valmistasin kabiinile välja akent hoidva raami.
[attachment=46726][attachment=46727]
Kiirus pole oluline läbivus on põhiline !