Postitused: 65
Teemad: 6
Liitus: Apr 2013
Maine:
0
Tahaks veoautosse paigaldada subwooferi. Probleem järgmine-kust saada 12v? Üks võimalus oleks võtta vool ainult ühe aku pealt, aga kuuldavasti ei pidanud see akule meeltmööda olema. Teine võmalus oleks osta inverter, mis teeks 24v-12v. Kas on olemas nii võimsaid muundureid, mis toidaks ära 1000W bassika võimendi, või oleks mõistlikum võtta toide lihtsalt ühe aku pealt?
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
(12-02-2014, 23:26 PM)Janx Kirjutas: Kas on olemas nii võimsaid muundureid, mis toidaks ära 1000W bassika võimendi, või oleks mõistlikum võtta toide lihtsalt ühe aku pealt?
Kui noorhärral plaanis nii kuri võimendi pöördesse ajada, siis mõtleks äkki eraldi 12V 1kW geneka peale? Eraldi aku tuleks sellele ka muidugi panna. Piilu 4x4 foorumisse, seal aretatakse võimsate elektrivintside tarbeks autodele lisagenekaid & värke.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 2,055
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
On olemas ka akude tasakaalustussüsteeme. Võtad küll pinge ainult ühe aku pealt, aga tasakaalustus hoolitseb selle eest et aegamööda mõlema aku pinged uuesti võrdsustuks. Ilmselt maksab kena kopika (nägin kusagil viidet hiljuti 150-200 euro vahemikus). Samuti jääb oht et pikalt mussi kuulates tasakaalustus järele ei jõua ja aku ikkagi liiga tühjaks tõmmatakse (või teine aku üle lubatud piiri laetakse).
Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
See 1000w on suuresti bluff. Esmalt tuleks uurida, palju see aparaat tõeliselt voolu tarbib.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 774
Teemad: 19
Liitus: Oct 2006
Maine:
1
kas võimendi on juba olemas? Võibolla ostagi 24V peal käiv võimendi, jääks leiutamine ära? Kus raadio toide võetud on, või see käib ka 24V peal?
Postitused: 3,139
Teemad: 60
Liitus: Jan 2003
Maine:
35
Adapter ja ainult.
Need tasakaalustused maksavad ka midagi ja ma ei usu, et nad füüsika säädustele vastu saavad.
Järgmiseks teemaks: arvata on, et tegu masinaga kus ka ise sees pead elama? selliste masinate akude eluiga on niigi lühike, palju tarbijaid seisuajal=palju sügavtühjendusi, mis starterakudele mitte hea ei ole. Ja ei kesta nad niigi kaua, kui nüüd veel ühte koormata?
Kilovatt bassi väikeses kabiinis? uksed vast kinni ei püsi ja esiklaas tõmba rihmaga ümber...
Postitused: 583
Teemad: 1
Liitus: Dec 2013
Maine:
4
vanasti oli iga väikse kräpmaki peal 20 000W mis see 1000W siis ära ei ole. Tegelikult ei ole seal tegemist elektrilise võimusega vaid mingi muusika mõõtmise "wattidega" on tegemist. Siuke teadmine on koolist meelde jäänud.
Postitused: 1,397
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
20W puhast @ 4 oomi saaks LM3886ga 30V juures. Eeliseks oleks et pole muundureid vaja=kasutegur ja töökindlus. Samas, hea tundlikkusega 10" tegutseb juba selle võimsusega suht küllalt-kuut peaks ka veel juurde andma.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
(13-02-2014, 09:57 AM)v6sa Kirjutas: Ning arvesta, et kui Sinu töötoas möllava bassi tõttu peaksid eksima ja ma juhtumisi ellu jään, siis Sinul võib pikalt haiglas minna...
Kiirabiauto sireen kaob sellisesse mürasse nagu kilgi köhimine. Olen sellist pilti ise näinud kui rekkajuht kas magas roolis või kuulas ka mingit mürakasti. Kiirabi sireenitas tal taga ja vilgutas tulesid, ei midagi. Kui vastutulijatel vahe sisse jäi ja üürgav kiirabi rekka kabiiniga kohakuti pressis, tegi rekka järsu jõnksu paremale. Hea et teelt välja ei sõitnud. Seesugusel juhil peaks kurdi märk väljas olema. Vene ajal oli sihuke, kollane sõõr kolme musta mummuga. Tea kas tänapäeval enam on...
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 870
Teemad: 3
Liitus: Feb 2012
Maine:
13
V6sa, ära aja ullu juttu! Las kärsatavad kahest ühe aku korralikult ära, siis nad tavaliselt vahetavad mõlemad ja töökorras akut saab paar aastat taastuv energia süstemis kasutada. Kui nad kõik väga hoolsaks muutuvad, siis pean ju akusi ise ostma hakkama.
See võimsuste jutt on kuidagi käest linud korralikult. Mul oli kunagi ammu 100W võimendi ja 12" element. See kärtsus nii mis kole ja jäi ülegi. Voolutarve oli kusagil 200W.
Tegelik võimsus on see mis maksab. Piike ja pompe jne ei tasu üldse vaadata. On ju küll nähtud 2000W keskuseid mille voolutarve on 50W täisvõimsuse juures.
Üks hea indikaator on auto võimenditel peakaitsme suurus. Minu 100W võimendil oli see 25A. 12x25=300W
Kui odavalt tahta läbi ajada, siis ei tule sealt naguinii midagi head välja. Kui osta korralikud asjad, siis tuleb ka väikse võimsusega piisavalt hea.
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
(13-02-2014, 20:29 PM)karvik Kirjutas: V6sa, ära aja ullu juttu! Las kärsatavad kahest ühe aku korralikult ära, siis nad tavaliselt vahetavad mõlemad ja töökorras akut saab paar aastat taastuv energia süstemis kasutada.
+1
Ei ütleks ka ise mingist ca 200Ah akust ära, mis veel voolu sees peab. Andke tuld, vennad!
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.