15-02-2014, 22:10 PM
(15-02-2014, 19:23 PM)Tegelane5 Kirjutas: phyliga 100% nõus, vbolla 41 degreed oleks ka nõus kui kruusal mingi katse läbi oleks viinud.Võimalik. Tuleks mingi aeg plaani võtta. Keegi teine võib ka selle plaani võtta (soovitavalt mingi vähemarhailise süsteemiga), tuleksin hea meelega mõõdulinti hoidma. Ja oleks ettepanek teha katse vähemalt kahel erineval kruusalõigul: puhtakssõidetud "asfaldilaadsel tootel" ning rohke lahtise kruusaga kaetud teel. Huvitavam neist kahest oleks loomulikult see teine Minul oleks küll huvitav ka neljas võrdlus ära näha!
Minu puhul ei muudaks samas see oluliselt midagi, sest mina liiklen julgelt 90% oma sõitudest aasta peale just "kõvakattega" teel, olgu see siis soolamärg/muiduasfalt või kiilasjää/kõvaks sõidetud lumi. Ülejäänud 10% jaguneb siis suviste kruusateede hõõrumiste ja värske lahtise lume sees müttamise vahel. Seetõttu on ka suurem osa kruusateid mulle "uued" ning kõik kurvid suht pimedad, seega sõidan täpselt nii, kuidas see hetk näha on.
Nii et suvehooaja saabudes tuleb autoga pidurdama kes? Minu poolt tulemuste protokollimine ja kajastus AMFis!