07-10-2013, 22:06 PM
Kuidas need pungid sinna auto najale kõõluma said, see mind vaevab.
(04-04-2013, 22:03 PM)GS/E Kirjutas: oli, tuleb veel
![[Pilt: 1470037_581037571945193_1324711361_n.jpg]](https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1470037_581037571945193_1324711361_n.jpg)
![[Pilt: 969424_581035585278725_1088517318_n.jpg]](https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/969424_581035585278725_1088517318_n.jpg)
![[Pilt: 1475905_581035465278737_1847728976_n.jpg]](https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1475905_581035465278737_1847728976_n.jpg)
(25-10-2012, 21:18 PM)weix1 Kirjutas: Võtamegi selle teema selleks kohaks, kus pajatada ja nostalgitseda mudelite kallal, mis panid uue eesti ratastele, kuid nüüd kahetsusväärsel kombel on ajarattale alla jäämas.Eks asi algas Soomest-Rootsist Ladade toomisega, Lujaa Laatua Lada oli Tallinnas igal teisel-kolmandal mingi hetk tagaklaasil ilutsemas.
(01-01-2014, 18:38 PM)aeroplano Kirjutas: /---/Sõites igapäevaselt asjandusega, mis on ka siit teemast korduvalt läbi käinud ning mis oli omal ajal mitte ainult "endast lugu pidavate" inimeste jagu, vaid suisa "heal järjel" olevate inimeste jagu, siis mõni kord avastan end ummikus tiksudes huvitavaid mõtteid mõlgutamast... Näiteks, huvitav, mis pilguga ma vaatan aastal 2030 just sedasama Mazda 6-e, kui neid ilmselt tänaval igapäevaselt hordide kaupa ei kohta? Kas siis on olemas "Mazda 6 klubi" ning omanikud teavad üles lugeda suuremat osa Eestis olevatest vastavatest mudelitest? Ja kas AMFis on arutelu all see, mis aasta Mazda 6 või Onda Tiivikuga rajale lubatakse?
Mazda 6- esimene generatsioon, iga "endast lugupidav inimene" "pidi" selle soetama.
/---/
(01-01-2014, 18:38 PM)aeroplano Kirjutas: ...
Eks asi algas Soomest-Rootsist Ladade toomisega, Lujaa Laatua Lada oli Tallinnas igal teisel-kolmandal mingi hetk tagaklaasil ilutsemas.
Seejärel oli Datsuni ajastu
...

(01-01-2014, 20:34 PM)Maanteemuuseum Kirjutas:(01-01-2014, 18:38 PM)aeroplano Kirjutas: ...
Eks asi algas Soomest-Rootsist Ladade toomisega, Lujaa Laatua Lada oli Tallinnas igal teisel-kolmandal mingi hetk tagaklaasil ilutsemas.
Seejärel oli Datsuni ajastu
...
Tegelt oli Lada ja Datsuni vahel veel üks masinatejoru, ka Soomest toodud ja isegi seal kokku pandud - kes mäletab veel neid Talbot'eid


![[Pilt: 010517144385556.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/420/342/010517144385556.jpg)
(17-02-2014, 01:11 AM)aksel73 Kirjutas: Tere.
1990a. 20 enamregistreeritud VÄLISMAIST automarki Tallinnas ja Harjumaal.
Kuhu on kadunud 1990a.toodud
77tk. Talbotit.
45tk. Bedfordi.
43tk. Skodat.
A.
(17-02-2014, 21:34 PM)Tegelane5 Kirjutas:(17-02-2014, 01:11 AM)aksel73 Kirjutas: Tere.
1990a. 20 enamregistreeritud VÄLISMAIST automarki Tallinnas ja Harjumaal.
Kuhu on kadunud 1990a.toodud
77tk. Talbotit.
45tk. Bedfordi.
43tk. Skodat.
A.
Olgem ausad, eks nad olid parajad peldikud ka suures osas.
Ja "nii mõnedki" nendest said impordi- ja registreerimisloa templiga 377
Jah, Beedud olid enamasti läbiaetud romud - ikkagi kaubikud ja mõned kastikad. Nagu ka rida Forde, milel taga peaks olema sõna Transit ja Toyotade taga Hiace. Aga Talbotitest ja Škodadest olid julgelt pooled väga heas korras masinad, kui mitte öelda, et uueväärsed! Tänaseks on sellest 90'te algusaastatel Soomest toodud kas Soomes ehitatud või seal ümber ehitatud (juubeli-Škodad Saabi blüüž-sisuga näiteks) autodest järel üksikud. Kõigepealt sõitsid nendega soliidsed täiskasvanud, kes said mõne aja pärast omale osta juba uuema, parema, kiirema ja luksuslikuma auto. Need lihtsad vanakesed läksid odavatena teisele ringile - noortele, kel polnud raha autosid hoida, garaaže ega midagi. Kuniks midagi juhtus, jäid aiaäärde seisma, mõni sattus põllurallikaks aga enamus sulatusahju paari aasta pärast.
Ma maksin samal ajal 20 000 eeku Mersu eest, seega 300-eeguse Warre võisime kahe päevaga sodiks sõita küll...