18-02-2014, 01:20 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-02-2014, 02:09 AM ja muutjaks oli PlyVal64.)
Läksin otsisin Warre passi üles: oli hoopis 1992 alguses toodudja 1993 mai sõitsime selle juba sodiks...
Siis viskasin veel pilgu peale: see kunagi Kuusakoskist päästetud ja ikkagi tänaseks uueks pilusilmaks saanud Volvo 244 oli toodud 1993 alguses ja Dodge Ram (23 ASU) 1994.
Aga siis jäi koos Warre passiga näppu ka meie pere esimese OMA auto, M-402 aastast 1957 pass ja ma isegi ei mäletanud enam seda, et meil oli ju nn."oinanumbriga" joodikuauto 17.01.1990 on tehtud osobõje otmetki: antud seeria O number ja siis 09.05.1991, kui see lollus lõpetati, tehti märge numbri vahetusest O 0983 EA kohta. Ja näha on ka bensiinikriisi 4 kuuga müüdud 130 liitrit põlevainet. Ohh, olid ajad ja kui noored me siis olime
Edit: tulles selel 1990 ja sinna lähedale tagasi, siis ma nägin palju selliseid autosid: äkki üks ideaalsemaid säilunud tagamootoriga Škodasid kogu ilmas? Tsiteerin briti Wikist: Like the smaller-engined Skoda 105/120, the Škoda 130/135/136 gradually became a rare sight on Britain's roads by the time the 21st century dawned. With just 612 of the Skoda 105/120 range still registered in the UK, it is unclear how many of the Škoda 130 series have survived. Due to their rarity in the UK, prices for good 130s are rising.
Siis viskasin veel pilgu peale: see kunagi Kuusakoskist päästetud ja ikkagi tänaseks uueks pilusilmaks saanud Volvo 244 oli toodud 1993 alguses ja Dodge Ram (23 ASU) 1994.
Aga siis jäi koos Warre passiga näppu ka meie pere esimese OMA auto, M-402 aastast 1957 pass ja ma isegi ei mäletanud enam seda, et meil oli ju nn."oinanumbriga" joodikuauto 17.01.1990 on tehtud osobõje otmetki: antud seeria O number ja siis 09.05.1991, kui see lollus lõpetati, tehti märge numbri vahetusest O 0983 EA kohta. Ja näha on ka bensiinikriisi 4 kuuga müüdud 130 liitrit põlevainet. Ohh, olid ajad ja kui noored me siis olime
Edit: tulles selel 1990 ja sinna lähedale tagasi, siis ma nägin palju selliseid autosid: äkki üks ideaalsemaid säilunud tagamootoriga Škodasid kogu ilmas? Tsiteerin briti Wikist: Like the smaller-engined Skoda 105/120, the Škoda 130/135/136 gradually became a rare sight on Britain's roads by the time the 21st century dawned. With just 612 of the Skoda 105/120 range still registered in the UK, it is unclear how many of the Škoda 130 series have survived. Due to their rarity in the UK, prices for good 130s are rising.