Nostalgitseme lääne autosid.

Läksin otsisin Warre passi üles: oli hoopis 1992 alguses toodudja 1993 mai sõitsime selle juba sodiks...
[Pilt: DSCF7186.JPG]
[Pilt: DSCF7187.JPG]

Siis viskasin veel pilgu peale: see kunagi Kuusakoskist päästetud ja ikkagi tänaseks uueks pilusilmaks saanud Volvo 244 oli toodud 1993 alguses ja Dodge Ram (23 ASU) 1994.

Aga siis jäi koos Warre passiga näppu ka meie pere esimese OMA auto, M-402 aastast 1957 pass ja ma isegi ei mäletanud enam seda, et meil oli ju nn."oinanumbriga" joodikuauto Big Grin 17.01.1990 on tehtud osobõje otmetki: antud seeria O number Big Grin ja siis 09.05.1991, kui see lollus lõpetati, tehti märge numbri vahetusest O 0983 EA kohta. Ja näha on ka bensiinikriisi 4 kuuga müüdud 130 liitrit põlevainet. Ohh, olid ajad ja kui noored me siis olime Cool
[Pilt: DSCF7188.JPG]
[Pilt: DSCF7189.JPG]

Edit: tulles selel 1990 ja sinna lähedale tagasi, siis ma nägin palju selliseid autosid: äkki üks ideaalsemaid säilunud tagamootoriga Škodasid kogu ilmas? Tsiteerin briti Wikist: Like the smaller-engined Skoda 105/120, the Škoda 130/135/136 gradually became a rare sight on Britain's roads by the time the 21st century dawned. With just 612 of the Skoda 105/120 range still registered in the UK, it is unclear how many of the Škoda 130 series have survived. Due to their rarity in the UK, prices for good 130s are rising.
[Pilt: skoda-120-6192462_l_605b00482fd8f14b.jpg]
Vasta

Tere.
Minu Cigar ja hr.Suppi SAAB said sellel suvel värske värvilise kunstniku kostüümi selga ja läksid rõõmsalt fritzude maale,Berliini alatiseks tagasi.
SAAB seikles veel ennem ka oma kodumaal,Rootsis veidike.
A.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta

Minu esimene Datsun, teenis mind hästi ja
praegune seis selline .
   
   
Vasta

Kena sammalduv "monument". Endal oli 94 aastal samasugune valge aga beeži sisuga. Valgeks oli värvitud Eestis ja algselt olnud tumepunane.
Vasta

(18-02-2014, 01:20 AM)PlyVal64 Kirjutas:  ...
Edit: tulles selel 1990 ja sinna lähedale tagasi, siis ma nägin palju selliseid autosid: äkki üks ideaalsemaid säilunud tagamootoriga Škodasid kogu ilmas?

Oli seda nüüd vaja...Sad

Huvitav, et Superit on ka tahhomeetrita saanud. Või on võetud lahjema isendi armatuur kasutusele mingil põhjusel...

Kel võimalust, tooge ära. Cool Š120 on sigamugav kehvade teede triikimiseks ning talvel müstiliselt hea läbivusega. Saabi toolidega isendiga oli väga mugav ka Tartu vahet saalida. Pildilolevad istmed on mingi huvitav versioon ja silma järgi polegi kõige hullemad.
Vasta

Pilti pole kahjuks panna aga esimese isikliku liiklusvahendina oli 1986 aasta peemvee 735 minujaoks igati vahva apastraat kunagi aastal 1995. Olgugi anaalkastiga. Toona tundus, et liikus isegi edasi ja juhitavus ning vedrustus olid ka justnagu head (seda muidugi minu selleaegsete standardite põhiselt) Smile

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(17-02-2014, 17:34 PM)MAZ Kirjutas:  Karburaator mootoriga Audi 100, mille C3 kere on ka juba haruldluseks muutumas enamus,mis veel tänavaliikluses on pritsega mootorid peal.
See siis minu igapäeva pill
[Pilt: 010517144385556.jpg]
Ei mingeid elektri aknaid ega istmeid ega isegi roolivõimendit.


Selle ajastu plank masinad on juba väga haruldased, rohkem on alles täis varustuses autosid. Möned plank autod maksavad rohkem, kui täisvarustuses isendid. Lihtne pöhjus on, et mingiaeg soovisid paljud just paljude lisadega masinaid ning lisateta autod olid varuosa doonoriteks.
Mu naabrimees seni ajani kahetseb, et oma korralikuma C2 maha myys ning natuke halvemas seisus C3 kerega Audi alles jättis. C2 nr oli vist kui ma ei eksi 998 TAC kerge (sinakas-)roheline.(Igatahes teist sama värvi Audit vöi mönda muud masinat liikvel pole näinud).

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta

(21-02-2014, 16:13 PM)miniest Kirjutas:  Selle ajastu plank masinad on juba väga haruldased, rohkem on alles täis varustuses autosid. Möned plank autod maksavad rohkem, kui täisvarustuses isendid. Lihtne pöhjus on, et mingiaeg soovisid paljud just paljude lisadega masinaid ning lisateta autod olid varuosa doonoriteks.
Mu naabrimees seni ajani kahetseb, et oma korralikuma C2 maha myys ning natuke halvemas seisus C3 kerega Audi alles jättis. C2 nr oli vist kui ma ei eksi 998 TAC kerge (sinakas-)roheline.(Igatahes teist sama värvi Audit vöi mönda muud masinat liikvel pole näinud).

Aga mis väärtus sellel plangul on?

Mõistlike lisadega korralik auto on igal juhul rohkem väärt.
Vasta

(21-02-2014, 17:16 PM)zazik Kirjutas:  Aga mis väärtus sellel plangul on?

Ideaalne tarbimisväärtus. Cool

Lihtne auto, mis viib tõrkumata punktist A punkti B ja teeb seda viidatud sigari kontekstis oluliselt mugavamalt, kui suvaline tänane <200€ liisingpann seda suudab. >200 € juures juba tekib võistlejaid, kuid need on ka keerukamad ja ebatöökindlamad.
Vasta

(21-02-2014, 16:13 PM)miniest Kirjutas:  Mu naabrimees seni ajani kahetseb, et oma korralikuma C2 maha myys ning natuke halvemas seisus C3 kerega Audi alles jättis. C2 nr oli vist kui ma ei eksi 998 TAC kerge (sinakas-)roheline.(Igatahes teist sama värvi Audit vöi mönda muud masinat liikvel pole näinud).

C2 on kusagil alles või Kuusakoskis?

(21-02-2014, 17:16 PM)zazik Kirjutas:  Aga mis väärtus sellel plangul on?

Too plank on suure tõenäosusega veel 20a pärast ka alles ja ikka sõidus. Lisad kipuvad aja jooksul ikka järjepanu ära mädanema ja palju neid ikka on, kes remontida viitsivad. Mõnikord peitub lihtsuses võlu.

Audi S8 4.2 1998
Audi 200 2.1 5E 1981
Volkswagen T3 Syncro Caravelle GL 1990
Ex Audi 100 2.2 R5 1985; Audi 100 2.8E V6 1992; Audi 90 2.0 R5 1986, Audi 100 2.2 R5 1986, Audi 100 2.8Q V6 1991
Vasta

(22-02-2014, 12:11 PM)Audi100C2 Kirjutas:  
(21-02-2014, 16:13 PM)miniest Kirjutas:  Mu naabrimees seni ajani kahetseb, et oma korralikuma C2 maha myys ning natuke halvemas seisus C3 kerega Audi alles jättis. C2 nr oli vist kui ma ei eksi 998 TAC kerge (sinakas-)roheline.(Igatahes teist sama värvi Audit vöi mönda muud masinat liikvel pole näinud).

C2 on kusagil alles või Kuusakoskis?

(21-02-2014, 17:16 PM)zazik Kirjutas:  Aga mis väärtus sellel plangul on?

Too plank on suure tõenäosusega veel 20a pärast ka alles ja ikka sõidus. Lisad kipuvad aja jooksul ikka järjepanu ära mädanema ja palju neid ikka on, kes remontida viitsivad. Mõnikord peitub lihtsuses võlu.
Jep, parem korralik plank kui meeletu tseklistiga ikebaana Big Grin

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

Mulle kuulus mingi aeg Audi 100, 200 ja 5000. Kaks viimast ma sebisin varuosadeks endale. 100 oli 2.2 turbo mootoriga. Mootorit oli kõvasti näpitud. Ma ütlen ausalt, et nii rämeda minekuga auto roolis ma pole eales istunud enam, kui see audi oli. 0-100 sai korduvalt mõõdetud, ning aeg jäi 4-5 seki vahele. Tol ajal ei viitsinud eriti süveneda süsteemi, ning maha ta müüdud saigi. 200 ja 5000 leidsid oma koha Emexis, kuigi sõitsid veel. Praegu paneb selline teguviis kukalt kratsima, 100 läks minema 9000 krooniga, ideaalses olukorras, tutikad rehvid all ja kalli värviga värskelt võõbatuna Big Grin

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Tuttaval on normaalses seisus Audi 80. Vedrustus on jäigavõitu, aga istmed mugavad. Kannatab kenasti pikki sõite teha.
Samas meie pere esimene masin, 86. aasta Mazda 626 ei olnud mugav. Istmed olid kõvad.
Vasta

Kunagi liikus teedel selline auto nagu Lancia Thema...
Kuid vanasti oli selliseid mitu tükki liikumas,siis enam ei liigu eriti üldse.Samas on ka teisi lääne autosid,mis on järsult ära kadunud ja neid ei leidu enam üldse,vanarauda või kuskile metsa jäetud,nagu Ford Scorpio,Granada,Taunus jne.
[Pilt: Lancia%2BThema%2B8.32.jpg]
Vasta

(21-02-2014, 17:16 PM)zazik Kirjutas:  
(21-02-2014, 16:13 PM)miniest Kirjutas:  Selle ajastu plank masinad on juba väga haruldased, rohkem on alles täis varustuses autosid. Möned plank autod maksavad rohkem, kui täisvarustuses isendid. Lihtne pöhjus on, et mingiaeg soovisid paljud just paljude lisadega masinaid ning lisateta autod olid varuosa doonoriteks.
Mu naabrimees seni ajani kahetseb, et oma korralikuma C2 maha myys ning natuke halvemas seisus C3 kerega Audi alles jättis. C2 nr oli vist kui ma ei eksi 998 TAC kerge (sinakas-)roheline.(Igatahes teist sama värvi Audit vöi mönda muud masinat liikvel pole näinud).

Aga mis väärtus sellel plangul on?

Mõistlike lisadega korralik auto on igal juhul rohkem väärt.
No haruldasem on, ning juba see lisab väärtust. Ega plank masinaid nii lihtsalt enam ei leija, rohkem on ju liikvel lisadega masinad. (Kahjuks vöi önneks pole uutel kärudel minu teada enam vöimalik päris plank masinaid osta.)


Kahjuks ei tea kas see C2 veel alles on.


Just sellist Themat Ferrari V8 mootoriga isendeid on siin olnud lausa kaks tükki ja ka kindlalt üks universaal, mis on haruldasem, kui Ferrari tehtud isend. eelmisel kuul oli terve euroopa peale müügil vaid 2 universaali ning 12 Ferrari isendit.

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta

Granadasid on mul 3 tükki alles, mõned juppideks ka tehtud, seega väga haruldane vist ei ole. Tõsi, linna vahel neid enam vastu ei tule...

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(23-02-2014, 21:29 PM)KertP Kirjutas:  Kunagi liikus teedel selline auto nagu Lancia Thema...
Kuid vanasti oli selliseid mitu tükki liikumas,siis enam ei liigu eriti üldse.Samas on ka teisi lääne autosid,mis on järsult ära kadunud ja neid ei leidu enam üldse,vanarauda või kuskile metsa jäetud,nagu Ford Scorpio,Granada,Taunus jne.
Jah Lancia Thema -ga meenub lapsepõlvBig Grin 1985 mitte et autot oleks näind vms.aga suvel käisin usinalt sovhoosis tööl ning tellisin endale Tšehhi ajakirja SM !!! Aastatellimis maksis vist 19.85 vms. rubla ja selle eest tuli iga nädal postkasti uus ja värvilste piltidega tehnikaajakiriRolleyes "Za ruljom" oli
nõrga selle kõrval.Vot esimeste 1985 aasta SM-de tagakaanelt meenubki seesamune Lancia Thema,siis oli mingi Pontiac Fiero GT ka...jne.
Granada,Taunus on tõesti tänavapildist kadunud.Scorpat veel on mõni(vähemalt Tartus) aga need ka kõige uuemad sedaanid 1992 jne.
Punn/lehmasilmset Scorpat ei arvesta - sellega tehtigi selle mudeli mark täisSad
Endal Scorpa 1989 igapäevakasutuses ja ei plaani veel millegi uuema vastu välja vahetada.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

Scorpiodega on selline lugu,et neid on alles veel küll.Aga enamus neist on mingil põhjusel seisma jäetud,ei tea miks.Endal oli kunagi peres ka kaks Scorpiot,üks oli musta värvi 2.8 Ghia ja teine oli vist valge 2.0,mis olevat olnud enne mootoririket 2.8.
Vasta

(23-02-2014, 22:14 PM)miniest Kirjutas:  No haruldasem on, ning juba see lisab väärtust. Ega plank masinaid nii lihtsalt enam ei leija, rohkem on ju liikvel lisadega masinad. (Kahjuks vöi önneks pole uutel kärudel minu teada enam vöimalik päris plank masinaid osta.)

Päris huvitav teooria. Kas selle kinnituseks on ka igapäevased näiteid olemas?
Vasta

(23-02-2014, 22:42 PM)KertP Kirjutas:  Scorpiodega on selline lugu,et neid on alles veel küll.Aga enamus neist on mingil põhjusel seisma jäetud,ei tea miks.Endal oli kunagi peres ka kaks Scorpiot,üks oli musta värvi 2.8 Ghia ja teine oli vist valge 2.0,mis olevat olnud enne mootoririket 2.8.
Põhimõtteliselt andsid juba ise vastuse oma küsimusele et miks nad seisma on jäänud...kütusekuluSad Ei loe siin värv ega Ghia varustus. Endal kasutada 2.4V6 aga joob samapalju kui 2,8Sad
Linnas umb.15+ sajale...Sad
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne