Tere.
Lugupeetud kaasfoorumlased, miks Te arvate , et ma pole kõiki seda teinud mida välja olete pakkunud!? Kordan veelkord üle , et olen üles kasvanud koos traktorite ja kombainidega. Oma 52 elatud aasta jooksul olen kokku puutunud igasuguste mootoritega. Viimased 8 tööaastat ongi minu tööks erinevate diiselmootor elektrigeneraatorite paigaldus, hooldus ja remont. Peale küttefiltrite vahetust on ette tulnud igasuguseid olukordi kus mootor enam ei käivitu. (küll õhk sees, küll torustik umbes jne.)
Panen siinkohal kirja punktide kaupa mida sellel pikal nädalavahetusel tegin.
1. Eemaldatud kompressor.
2. Paigaldtatud ridapump ( ostmisel kinnitati, et reguleeritud T-40 jaoks (ise kõrval ei viibinud ja ei saa neid sõnu 100 prossa kinnitada).
3. Madalsurve küttetorustik ümber ehitatud antud pumbale vastavaks.( Sai veendutud, et küte jooksis vabalt läbi filtrite kui paagi kraan lahti oli)
4. Kõrgsurve torustik paigaldatud vastavalt tööjärjekorrale 1-3-4-2
5. Kõrgsurvepumba pea õhutatud (põikidest plunseritest väljus küte ilma õhuta)
6. Kontrollidud pihustite tööd (tõsi 2 nendest ei lasknud mitte piiskagi läbi)
7. Asendatud 2 pihusti otsa uutega (stendis nad ei käinud ja õigest töörõhust ei ole ma teadlik, aga kütte nad pihustasid täiesti tolmuks)
8. Kontrollitud 1 silindri survetakti algust. Klapikambri kaas oli pealt äta ja kui silindris algas survetakt ja õliga niisutatud paberipunni välja lükkas pihusti august sai mootori rihmaseibil olev märk "T" asetatud kohakuti osutiga. (silindri surveid mõõta ei saa kuigi manomeeter olemas, aga pole vahetükki mida pihustiauku keerata saaks)
9. Sai krutitud kõrgsurvepumpa võtmega ja veendutud
mitmekordselt, et esimesest plunserist tõesti küte üles tuli.
10. Sai fikseeritud kõrgsurvepumba hammasratas nii täpselt kui see võimalik oli.
11. Käivitus katse. Tulemus - 0
12. Peetud nõu telefoni teel kasutaja " TALUPOEG TALUJA"-ga
13. Traktor starteri jõul laudast välja ja T-25-le sappa.
14. 0,5 km veetud (T-40 5 käik ja T- 25 3 käik) Kiiremini lihtsalt T-25 vedada ei jõudnud.
15. Tulemus - sinine suits korstnast
16. Natuke startgaasi. Tulemus - käivitus srarterist. Viskas korstnast väheke sinakas musta ja suri kohe sealsamas välja.
Kokkuvõtteks: 24-da veebruari päeva lõpp. Kulutatud kolme päeva jooksul 26 töötundi ja vajaliku tulemust ikka pole, e. mootor ei käi ja minu mõistus täielikult kokku jooksnud.
Sai vist väga pikk ja segane jutt kirja pandud.
Äkki suudate veel midagi lisada mis proovimata/tegematta jäi?