26-02-2014, 11:05 AM
(25-02-2014, 18:48 PM)aeroplano Kirjutas:(25-02-2014, 10:06 AM)PlyVal64 Kirjutas: C3 66kW näolõikusjärgne baasmudel, mis on ka ülihea igapäevasõiduk
Ausalt, ma ei mõista, mis selles 30a vanas disainis nii imeliselt head on? Mul on selliseid 2tk olnud, esiveoline 84 ja quattro 91. Mõningastele headele külgedele vaatamata....
Miinused- räme alajuhitavus (aitäh mootorile eespool esisilda), aeglane rool, liiga pehme vedrustus, rahvamootoritega uimane, sedaani pakiruum madal, universaalil totakas ruumisööv tagaosa.
Ma küll ei arva, et igapäevasõidukiks selline elevantsustõbine vanaraud ülim nauding oleks....
Tänaseks liikumajäänud isendid niiehknaa enamjaolt rapped, viimase vindi peal. Erandeid ehk leidub.
Sorry aga Quattro on peaaegu IGAST täna toodetavast ja natukenegi tavakodanikule kättesaadavas hinnas junntükist kordi parem Auto! Jah, see peab siis olema KORRALIK ja omast arust ühe sellise ma ka panin. Tavaline alajõuline edevedune, mille ma viitasin, on lihtsalt hea igapäeva pretensioonitu sõiduk. Roolivõim on, kesklukk on - muud pole vaja! Alajuhitav, aeglane rool jms loll möla: küsimus, oled KASVÕI Talverallil kordagi mõne tulemuse moodi tulemuse teinud? Kui pole, ära tule jutustama, kuidas Sa üldse mingi sõidumee soled, kes võiks autode juhitavusest rääkida. Neid faking targutajaid on terve Eesti täis - üks kõvem bemmimees, kraavis, teisel persses kinni ja puuotsas kui teine. Ää nüüd jälle solvu, onju!
Selliseid autosid on veel paar tükki, milelst PAREMAKS eriti minna ei saa, kui jääda inimese reaalsete vajaduste piiridesse. W126, W124, C3 lõpp ja C4 100 nime all, e32, e28, Scorpio, Omega B. Jäädes eurooplaste juurde, mujalt leiab veel mõned. Need on Autod, mis müügisaalikorras olles ja enam-vähem korralikus varustuses on siiani absoluutselt konkurentsis mistahes junntükiga! W126 ja e32 on tõesti nii vanad, et alguse omadel pole tänapäevast varustust ja e32 lõppes üldse enne ära aga tagumise lõpu W126 500 SEL on selline auto, kus on juba vidinaidki liiga palju... W140 on juba "mõtetu raiskamine", lisaks kole. Ma toon Sulle ühe LIHTSA näite: Eesti wannabedest proovireisija don lihtsalt nii VAESED /(enamuses) ja suisa bomžid on absoluutne enamus laenurahaga ülbitsejatest uute plastjunnide roolis kõvamehe-nägu tegemas, et 35K euri peaagu tuliuue W126 S380 eest ei ole nad never-ever suutelisedki välja käima. Pikem pildirida. Rääkimata 60K euri eest R129 kerega SL500 või isegi 20K euri eest W124 300TE 4-matic võib ostuhinnas üle jõu käia. Viimane on üldse ehedaim näide varustuse poolelt Autost, mis on suurepärane! Sel on kõik, mida inimene vajab mugavaks igapäevaseks kulgemiseks, pluss AWD, vagunkere jne. Aga selelle ei anta laenu ega liisingut, sellega ei ole sa "äss" kaheidulehelise põllumajandustootega sõites, kuulates skaiplussist rämpsmuusikat ja veel rämpsumat teksti etc. Maailma ajaloo ühe parema Autoga sõites oled sa ju "vaene inimrämps" teel liikuvaks šikaaniks, kui EGO-elanikud põllapealsest pappmajavanglast oma kasvatamatuid tatikaid linna "eliit"koolidesse veavad...