On selline pull et läheb käima ja käib ainult natuke aega siis sureb iseenesest välja säde on süüde peax õige olema kõik mootor on tipp top korras aga aru ei saa mis tal viga olex väga tänulik kõikvõimalike soovituste eest
Postitused: 754
Teemad: 45
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
Karbuss soga täis,tõsta ka nõela astet.
kristjan1985
Registreerimata
see laks oli kaa et karbussist pillub julmalt bena õhupuhasti suunas. karbuss oli enamvähem puhas sai läbipuhutud. bena taset ei ole kül kontrollinud.
Postitused: 2,091
Teemad: 228
Liitus: Sep 2001
Maine:
0
Kas äkki saab kuskilt õhku, -> lõõb vahel olärtsudes tagasi, õhufiltrisse?
Jawal mul oli, sai karpa ja silindri vahelt veidi õhku ja oligi.
Karbuss ei tohiks julmalt bensiini pilduda. Kontrolli karbussis bensiini taset ja reguleeri ujukit v]i n]ela nii, et ta nii palju peale ei saaks. Muidu ujutab [le ja k\'imaminemisest ei saa juttu ollagi.Nihuta n]ela siis allapoole, vast aitab:???
karps oli veic sitta puhastasin ära, aga nüüd jääb vict asi süüte taha samad sümptonid ikke aga see et ta paugub ja turtsub vict tähendab et süüde paigast ära ja sellel süütel ei ole mingit märki ka mille järgi saax õigeks panna äkki keegi teab oskab õpetada kuda sellist elektron süüdet saab korralikult paika :???
kristjan1985
Registreerimata
ega mootor käima ei jäägi. ca 10 seci törtsub (isegi reageerib natsa kaasile) ja sureb välja. nii et mingit mootori soojenemist ei ole.
käivitub ka nii kuidas juhtub.
1 viga on kindlasti süütes aga sellel krdi elektron süüde. paned enamvähem(pool tunde järgi) paika süüte siis ei luba isegi mitte. kui pohhuilt krutid siis väheke törtsub.
kui tähtis on et leegikad oleks korralikult silindri küljes kinni. need raisad annavad julmalt läbi. ma kahtlustasin et nendest kuidagi tingitud see bena tagasi pritsimine.
Postitused: 754
Teemad: 45
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
Sul on süüde hiline,siis lööb tagasi.
Aa, kui turtsub, siis võid juhtmestiku ka üle kontrollida ja vajadusel kehvad juhtmed ära vahetada. Kui isolatsioon on kusagilt nõrk, siis võib vool otse massi joosta. Samas kontrolli ka, kas küünal on seest puhas.
kristjan1985
Registreerimata
me panimegi nimodi paika selle. (küllaltki täpselt). mingeid tähiseid ei olnud, nii et kasutasime kruvikeerajat et üss-i leida. siis ei läinud isegi mitte topkast käima. vot.
seda juhtme värki peaks vaatama. ühest kohast oli juhe veits kahtlane jah.
Mida tuleks reguleerida, kui 3M ei lähe külmast peast vändast käima, aga soojalt läheb matsust?Kas vaja karpat timmida või mida?Või kas viga võib olla selles, et ta seisab suht pikka aega niiskes ruumis.
Sellegi poolest nii kui maha jahtub enam ei lähe :keersilm
ma arvan et sul on sellel mingi probleem sellega:rull:rull see voshod mida me timmime läheb ikke iga ilmaga ja erilist vahet ei ole kas soojalt või külmalt
Postitused: 754
Teemad: 45
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
Vanemate lehtrikujuliste õhufiltritega on asi lihtne-külmalt käivitades sulged filtri,keerates ühest hoovast.Kui juba käib,siis lahti teha.Niimoodi sain oma K-55 käima u.10 külmakraadiga teisest matsust.