10-03-2014, 23:50 PM
Ma ise soovitan saagi remontides esimese asjana kontrollida---- kas surve all säde ka olemas on. Peab mainima,et kui on poolkorras süütepool siis avalduvad tihtlugu karburaatori jamamise tundemärgid....... Krudid ja krudid aga asja ei saa. Alles mõni päev tagasi toodi üks täiesti uus HQ 135 ja taheti, et ma karburaatorit reguleerin..... Krudisin H kruvi pea-aegu kinni aga pöördeid ei tule ega tule.... Panin siis aparaadi järgi ja ennäe----sädet polegi surve all. Aga huvitav,et läks veel käima selle olematu sädemega.... Sae omanikule andsin käsu uus pool vaadata.....
Aga eks muidugi on palju saage mille kordategemine tundub ainult sel juhul mõtekas,kui on võtta teise sae küljest pulki.....osta ei tasu igasugusele käkile kallilt osasid,sest pane niipalju halvale mudelile juurde raha,kui tahad,saagi ikka ei saa. Päris metsa ei tasu ka visata,sest teistele saagidele saab ju osi võtta. Ja ei maksa ka väga närvi minna,kui miski saag seisma jääb. Kui osa pole,tasub riiulisse seisma panna,paremaid aegu ootama... Ära saab alati vista..
Aga eks muidugi on palju saage mille kordategemine tundub ainult sel juhul mõtekas,kui on võtta teise sae küljest pulki.....osta ei tasu igasugusele käkile kallilt osasid,sest pane niipalju halvale mudelile juurde raha,kui tahad,saagi ikka ei saa. Päris metsa ei tasu ka visata,sest teistele saagidele saab ju osi võtta. Ja ei maksa ka väga närvi minna,kui miski saag seisma jääb. Kui osa pole,tasub riiulisse seisma panna,paremaid aegu ootama... Ära saab alati vista..
