25-02-2014, 23:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-02-2014, 00:12 AM ja muutjaks oli pen.skar.)
CK 5 kombainiga oli kiilutõmmits kaasas, vast mõnel endisel kodu toodud. Pisike nokaga julla, käis kummiheebli otsa. Isegi mõne tugevama kõvera otsaga(mitte T 150k oma, see õrnuke)kummiheebliga saab pinget anda ja siis proovida hooratast läbi puuhalu suure kuvaldaga sissepoole lüüa. Kui natukegi nihkub, on lootus vabamaks saanud kiilu heebliga kätte saada . Ärge jumala pärast kiilu proovige sissepoole lüüa, ta tõenäoliselt tõusuga.
Olen kunagi E 280 trummli rihmaseibi vahetanud. Viljandi EPT tehtu oli kole karvane ja originaalist ilmselt mõni kümnendik tihedam. Sai vaguni telg delferi otsa riputatud ja sellega tümmitud nagu Kartaago müüre. No kõikse peramine- hooratta rumm lõhki saagida ja hiljem täis keevitada. Karta küll on et see vanaaja malm kehvapoolne keevitamiseks.
Olen kunagi E 280 trummli rihmaseibi vahetanud. Viljandi EPT tehtu oli kole karvane ja originaalist ilmselt mõni kümnendik tihedam. Sai vaguni telg delferi otsa riputatud ja sellega tümmitud nagu Kartaago müüre. No kõikse peramine- hooratta rumm lõhki saagida ja hiljem täis keevitada. Karta küll on et see vanaaja malm kehvapoolne keevitamiseks.