Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
Ot: Aga pean ka mainima, et respo kestab päris hästi. Kasutusel on üheteljeline 1,5x3 kastiga käru. Ratta laagreid olen saanud siis kaks korda vahetada 7 aasta jooksul. Esimene vahetus läks aia taha, kuna lolli peaga sai ainult laager ära vahetatud ja tolmu kaitse jäi vana, tänu millele laager otsad andis.
Kärul iseenesest viga pole midagi. Orginaal tuled said ledide vastu ära vahetatud ja orginaal rehvid said ka 14 tolli 185/65 ketside vastu ära vahetatud.
Käru on pidevalt üle koormatud. 1000 kg on selline hea maksimum piir, kui käru veel laperdama taga ei hakka. (rehvides muidugi 3,5-4 bari rõhku ka
)
Roostet pole sellel tsingi hunnikul kuskil veel kohanud.
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 4,447
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
51
Üks "Baltikums pikims autorongs" nagu ta hellitava nime on saanud.
Peab igalt poolt läbi veerema, nii cirka 500 kg-se koormaga.
http://www.purilend.ee/node/6134#comment
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
(23-03-2014, 23:10 PM)meli666 Kirjutas: Aga kui tahta nüüd vedada natuke pikemat asja. Näiteks zubriku kastis 5m prusse.
Aga miks neid paari 5m prussi peab ilmtingimata kärus vedama?
Mina vean seokest kraami katuseraamil. Koormarihmaga kõvasti kinni ja banzai! On saanud ka 6m pikkusi veetorusid niimoodi vedada. Kuna auto on pikk(A6), siis otsad palju üle ei jäänud. Punase lipu panin ka otsa. Sõita on lahe, nagu tankiga, pikk toru pea kohal.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 4,693
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Laadimiskõrgus 52 kärul ja väiksel haagisel?Mul ka olemas põka käru kuid ei soovi meetri kõrgusele raskeid puid tõsta.Selleks üks korralik universaal haagis.Minu eesmärk min remondi kuludega toode,laguneva asja pealt mina kasu ei saa pigem kahju.Küll aga tehas ise ehitab ja remondib ja teebki selliseied milledele saab võimalikult palju juppe müüa.Tikid mõeldud siledal teel sõitmiseks.Isegi kõrvalteid kruusateedena sellises seisus kust auto napilt veel läbi läheb,aga tiki istub saha peal kinni.Jätan siis tiki kuhugi poole tee peale vedelema või lõhun ja maksan remondi eest?
Postitused: 1,401
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(24-03-2014, 12:13 PM)Mart Laanelepp Kirjutas: Vene kärule ei suuda enda jaoks mingit praktilist rakendust näha, murutraktor rattakoobaste vahele ära ei mahu, kipsplaat sisse ei mahu, samahästi võin siis juba auto katusel vedada. Raskeid asju kõrgele vaja üle ääre sisse punnitada, samalajal kui respol kallutad tagaotsa vastu maad ja lased luugi lahti.
Tuuletõke on vist sama mõõduga kui kipsplaat? Igatahes zubrikuga(tolle suurema vene käruga) sai seda portede peal vedada. Poest anti veel mingi raam alla. Koormarihmadega kinni ja OK. Kindlasti parem kui katusele ubida.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 868
Teemad: 55
Liitus: Sep 2008
Maine:
32
Selle pika tiisliga seoses tuli meelde, et sugulasel on subrik ehitatud ümber paadivedamiseks, selleks käivad ära nii esi kui tagumine luuk ning sisse pannakse raam, millele paat istuvb. Ette käib orginaali külge pikendatud tiisel. Asi toimib nii, et saab kasutada kas paadiveoks või lihtsalt käruna. Nimelt on tal tehn. passis tehtud muudatus, et käru on (täpselt ei mäleta) kuskil 4 meetrit pikk. Ülevaatusele lühikese tiisliga minnes oli kõik ok, kuni ülevaataja avastas aga teie käru ei ole ju 4 meetrit pikk. Ei aidanud ka toll korral see paadiveo jutt ning tuli koju tiislit külge kerima minna. Teisel korral jäi ülevaataja uskuma ja oligi 2 aastaks jälle korras.
Postitused: 1,306
Teemad: 24
Liitus: Jul 2009
Maine:
41
Kui sa soos käru vedada tahad, siis võid uaz käru ka kaaluda. Paksust rauast, suurte ratastega ja kõrge põhjaga atribuut. Sõiduautole paraku raske.
Oma õue transpordiks võib veel kaaluda tz käru. Tema eelis on kallutav kast.
Postitused: 4,693
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Tikil ajad rattavõlli kõveraks,viid esindusse remonti ühe sillaotsa asemel oled sunnitud terve silla ostma kuna võllid keevitatakse tala külge kinni.Leholas öeldi,et rattavõllid nii odavad(40-50€)ja mugavam ja tasuvam nii äri ajada.Minul poldiga kinnitatud tala külge ja ühe olen vahetanud.
Meil suht levinud pika puitmaterjali vedamine haagistega,tikilistel tuled all ja mida paistab sealt lauahunniku alt eriti kui maasturi sabas ja otsad pea vastu maad?Liiklusohutus?Koormatega venitakse ka keset teed ja telgjoone lähedal.Minul tuled kõrval ja kui max kiirusel ei sõida siis silm peeglis ja annan suundadega märku kui kellegile jalgu jään.
Postitused: 659
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
Tiki silla väljamüügihind tavalise kerghaagise silla puhul oli umbes aastajagu tagasi 150€ kui nüüd õieti mäletan. See siis tootja hind oli.
Selle hinna sees oli siis sillatala, rattavõllid, laagrid ja uued rattarummud...
Kui meeles on, siis uurin mõnipäev järgi palju nüüdseks hind on.
Eks muidugi iga edasimüüja paneb oma kääri muidugi vahele
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
(26-03-2014, 09:17 AM)v6sa Kirjutas: Sinu haibitud lahendus kõrvalpaiknevate tuledega on õrn okste ja väravapostide suhtes.
See on vaid pool probleemi. Pikalt üle otsa ulatuv koorem varjab enamuse kaasliiklejate jaoks emma kumma poole tagatule ära. Võib ju arvata et mida on vasakule poole jääval taganttulijal käru parempoolse suunatulega asja, aga mina eelistaksin aegsasti teada saada, millal see ülipikk lauavirn äkki paremale keerab, nii et ots mul sõidusuuna kinni paneb. Tõsi küll, olen näinud sõidetavat kärudega, millel ükski tuli enivei ei põle ...
Hea tahtmise korral saaks lauavirna külge kinnitada lisatuled. Sellist komplekti olen müügil näinud, arvatavasti päramise jalgrattahoidiku juurde kuuluvat. Aga sellist hoolivust kaasliiklejate vastu on kindlasti liiga palju tahetud. Teeme ikka nagu Indias!
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
(26-03-2014, 16:07 PM)Basilio Kirjutas: (26-03-2014, 09:17 AM)v6sa Kirjutas: Sinu haibitud lahendus kõrvalpaiknevate tuledega on õrn okste ja väravapostide suhtes.
See on vaid pool probleemi. Pikalt üle otsa ulatuv koorem varjab enamuse kaasliiklejate jaoks emma kumma poole tagatule ära. Võib ju arvata et mida on vasakule poole jääval taganttulijal käru parempoolse suunatulega asja, aga mina eelistaksin aegsasti teada saada, millal see ülipikk lauavirn äkki paremale keerab, nii et ots mul sõidusuuna kinni paneb. Tõsi küll, olen näinud sõidetavat kärudega, millel ükski tuli enivei ei põle ...
Hea tahtmise korral saaks lauavirna külge kinnitada lisatuled. Sellist komplekti olen müügil näinud, arvatavasti päramise jalgrattahoidiku juurde kuuluvat. Aga sellist hoolivust kaasliiklejate vastu on kindlasti liiga palju tahetud. Teeme ikka nagu Indias!
Täitsa komplekt on müüa, milles on magnetiga kaks taga tuld ja mingi 8m kaablit ka küljes, mille suskad otse haagise pistikusse ja tuled olemas. Numbrimärk on veel see, mille pead kas uue koha peale pookima, või lisa numbri külge suskama ja probleem on lahendatud.
Come to the dark side, we have cookies!