25-04-2012, 18:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-09-2024, 18:42 PM ja muutjaks oli karpaadid.)
Tere,
Kuna seda tüüpi autod kunagi Eestis populaarsed on olnud, kirjutan siia mõne sõna enda 127 senise progressi käigust.
Seda tüüpi auto ost polnud ette kavatsetud, pigem oli tegu emotsiooniostuga. Kuulutus näitas olevat auto keskmisest paremas säilivuses (Fiati arvestuses) ning kodule üsna ligidal. Üks õhtu sai Fiati vaatamas käidud ning järgmisel äragi toodud. Enda nimele saamine käis üllatavalt valutult. Auto ajaloost tean vaid niipalju, et nagu enamus teised Fiatid, on ka see omal ajal 90. aastatel Soomest siia sattunud. Seejärel Eestis sõitnud vahelduva eduga 10-15 aastat ning seisma jäänud.
Selliste piltide peale sai autot vaatama sõidetud:
Siin üks esimesi pilte mis tehtud, kui auto minu käes. Väljast juba nähtud:
Kohale jõudes väike prooviring tehtud ning kuna müük toimus oksjoni korras, sai tehtud samal õhtul pakkumine, mis minu jaoks edukalt lõppes.
Edasi siis kuni lume tulekuni oli aega autot väljast ja seest uurida, seisukorrale hinnangut anda. Selgus nagu ikka, et kõrvalistuja poolne põhi vajab kogu ulatuses vahetust (juhipoolne kunagi eelnevalt remonditud üsna korralikult), tagakoopad sisuliselt olematud ja tiivakaared läbi roostetanud. Ka küljekarbid olid sellised et viska kaugele, jookse järgi ja viska veel kaugemale.
Kindel soov oli talve tulekuks auto keretöödesse saada ning nii ka läks. Omajagu aega läks küljekarpide kohalejõudmisega, tiivakaari ei pakutagi. Nende asemel sobitati külge Golf I kaared, tulemus jäi originaalist silmaga märgatavalt laiem, mis minule on mokka mööda. Kuna tagakoobaste asemel olid sisuliselt vaid logarid, pidi ka need peaaegu täies mahus uued tegema.
Töid oli hulgi, seekord enda tehtud neist vähe. Lõpptulemus sai mõnda aega tagasi linnagaraazi toodud, kus jääb ootama edasi liikumist värvieelsetesse töödesse.
Praeguseks siis nii. Pildid kõik said erineva suurusega, sest peaaegu kõik eri vahenditega tehtud. Nagu aimata, pole tööd tehtud taastamist silmas pidades - pigem on tegu eht retro suveautoga, milel sai likvideeritud kõik mädad ja pehmed kohad, et tulevikus tänavatel uuesti kilomeetreid mõõta.
Kuna seda tüüpi autod kunagi Eestis populaarsed on olnud, kirjutan siia mõne sõna enda 127 senise progressi käigust.
Seda tüüpi auto ost polnud ette kavatsetud, pigem oli tegu emotsiooniostuga. Kuulutus näitas olevat auto keskmisest paremas säilivuses (Fiati arvestuses) ning kodule üsna ligidal. Üks õhtu sai Fiati vaatamas käidud ning järgmisel äragi toodud. Enda nimele saamine käis üllatavalt valutult. Auto ajaloost tean vaid niipalju, et nagu enamus teised Fiatid, on ka see omal ajal 90. aastatel Soomest siia sattunud. Seejärel Eestis sõitnud vahelduva eduga 10-15 aastat ning seisma jäänud.
Selliste piltide peale sai autot vaatama sõidetud:
Siin üks esimesi pilte mis tehtud, kui auto minu käes. Väljast juba nähtud:
Kohale jõudes väike prooviring tehtud ning kuna müük toimus oksjoni korras, sai tehtud samal õhtul pakkumine, mis minu jaoks edukalt lõppes.
Edasi siis kuni lume tulekuni oli aega autot väljast ja seest uurida, seisukorrale hinnangut anda. Selgus nagu ikka, et kõrvalistuja poolne põhi vajab kogu ulatuses vahetust (juhipoolne kunagi eelnevalt remonditud üsna korralikult), tagakoopad sisuliselt olematud ja tiivakaared läbi roostetanud. Ka küljekarbid olid sellised et viska kaugele, jookse järgi ja viska veel kaugemale.
Kindel soov oli talve tulekuks auto keretöödesse saada ning nii ka läks. Omajagu aega läks küljekarpide kohalejõudmisega, tiivakaari ei pakutagi. Nende asemel sobitati külge Golf I kaared, tulemus jäi originaalist silmaga märgatavalt laiem, mis minule on mokka mööda. Kuna tagakoobaste asemel olid sisuliselt vaid logarid, pidi ka need peaaegu täies mahus uued tegema.
Töid oli hulgi, seekord enda tehtud neist vähe. Lõpptulemus sai mõnda aega tagasi linnagaraazi toodud, kus jääb ootama edasi liikumist värvieelsetesse töödesse.
Praeguseks siis nii. Pildid kõik said erineva suurusega, sest peaaegu kõik eri vahenditega tehtud. Nagu aimata, pole tööd tehtud taastamist silmas pidades - pigem on tegu eht retro suveautoga, milel sai likvideeritud kõik mädad ja pehmed kohad, et tulevikus tänavatel uuesti kilomeetreid mõõta.