EU-s võetakse vastu uus piirang
#1

Kõigile on juba teda, et müügisolevate hõõglampide võimsus on piiratud, samuti ka see, et selle aasta septembrist on tolmuimeja võimsus piiratud 1600 vatiga ning kolme aasta pärast peaks müügis olema vaid 900 vatised tolmuimejad. Seda kõike siis energia arutu raiskamise vastu võideldes, innustades tootjaid looma aparaate, mis teeksid sama töö ära väiksema energiakuluga, jättes ökoloogiliselt väiksema ja rohelisema tooniga jälje.
Järgmise aasta septembrist on keelatud müügile tuua viiekohalisi sõiduautosid, mille võimsus on üle 100 kw. Kolm aastat hiljem leiab piirangult juba numbri 60 kw. Pole ju tarvis mõne isiku edasiliigutamiseks suuremat raiskamist, ning looduse saastamist. Kuidas autotootjad selle lahendavad, kas vähendades autode dünaamilisi omadusi, vähendades kaalu või kasutavad veel mõnda innovatiivset meetodit, seda näitab aeg.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#2

Wikil on siin väike tõlkeviga läbi lipsanud. Toota võib neid autosid küll, aga ei tohi sõita, kui auto ei ole täielikult koormatud. Uuest aastast hakkab politsei väidetavalt kontrollima, et auto oleks koormatud vähemalt 80% ulatuses tehase poolt ettenähtust. See on siis saastamise vähendamise ja kulude optimeerimise eesmärgil. Niiet korjad naabrid peale ja siis sõitu. Ja kui naabrid vabatahtlikult ei taha tulla, siis sunnime. Ilmselt mõned ettevõtlikumad teevad nüüd firma, mis hakkab reisijaid rentima, et üksikud inimesed saaksid oma sõidud sõidetud. On mõeldav ka topiste ja muude elutruude nukkude kasutamine.

(01-04-2014, 15:10 PM)Wiki432 Kirjutas:  Järgmise aasta septembrist on keelatud müügile tuua viiekohalisi sõiduautosid, mille võimsus on üle 100 kw. Kolm aastat hiljem leiab piirangult juba numbri 60 kw. Pole ju tarvis mõne isiku edasiliigutamiseks suuremat raiskamist, ning looduse saastamist. Kuidas autotootjad selle lahendavad, kas vähendades autode dünaamilisi omadusi, vähendades kaalu või kasutavad veel mõnda innovatiivset meetodit, seda näitab aeg.
Vasta
#3

(01-04-2014, 15:10 PM)Wiki432 Kirjutas:  Kõigile on juba teda, et müügisolevate hõõglampide võimsus on piiratud, samuti ka see, et selle aasta septembrist on tolmuimeja võimsus piiratud 1600 vatiga ning kolme aasta pärast peaks müügis olema vaid 900 vatised tolmuimejad. Seda kõike siis energia arutu raiskamise vastu võideldes, innustades tootjaid looma aparaate, mis teeksid sama töö ära väiksema energiakuluga, jättes ökoloogiliselt väiksema ja rohelisema tooniga jälje.
...ning julgustamaks tarbijaid sama kurssi valima, asutakse viie aasta pärast EUs kõikide koduklientide peakaitsmed järk-järgult väiksemateks vahetama. Kuna tarbimisharjumusi ei pööra päevapealt, on üleminek järk-järguline ning kaitsmeid vahetatakse etapiviisiliselt pooleaastase intervalliga. Samuti ei määrata üheselt iga tarbija kaitsmeväärtust vaid vahetatakse olemasolev kaitse igal korral 20% väiksema vastu, kuni selle väärtus on jõudnud 6A-ni.

ühtlasi asutakse ilmselt vahetama elektriliine väisemat kaabliristlõiget evivate vastu, kuna enamuse tarbijate puhul on lõpuks elektriliin / kaabel ilmselgelt üledimensioneeritud ning kaablites sisalduv metall on väärtuslik materjal taaskasutamiseks.

kaablivahetus ei ole veel reglementeeritud.

samuti on veel väljatöötamisel äriklientide lähenemine.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#4

Võrgupinget aga vähendatakse 230 pealt 200-le juba täna õhtul, see annab koheselt 15 protsenti säästu.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#5

(01-04-2014, 17:01 PM)Marko Kirjutas:  Võsgupinget aga vähendatakse 230 pealt 200-le juba täna õhtul, see annab koheselt 15 protsenti säästu.

Minuteada pinge langetamise kompensatsiooniks pidid Narva tootma hakkama 4-jandat faasi.

vabal ajal painutan kaablit...
Vasta
#6

Ja kes ei jõua nulli maandusest lahti ühendada süüdistagu iseennast, kindlustus ei korva midagi.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#7

Kütuse erikulu vähendamiseks jäetakse neljataktilistel mootoritel vahele sisselasketakt mis vähendab peale kütusekulu ka oluliselt heitgaaside sattumist atmosfääri...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#8

Korteri igas toas peab hakkama elama vähemalt üks perekond. Autoostu lubasid hakatakse jagama riiklikult. Peerugaasist tekkiva ohu vältimiseks, korjatakse inimestelt kokku loomad, ning paigutatakse nad kontrollitud ventilatsiooniga ühislauta, kus siis iga loomaomanik peab hakkama orjamas käima. Raiskamise lõpetamiseks korjatakse poe lettidelt enamus kaubad üldse ära. Nämma-nämma kaupade kohta väljastatakse inimestele talongid, mille alusel kaupa osta saab.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#9

tere,olen kuulnud et kogu el. tarbimise süsteem tahetakse käivitada ainult faasi kaudu,0-i saad osta el-müügi firmast.see muidugi soodustab o-i varastamist maa kaudu nii et varsti on kogu maapind+-voolu täis.
Vasta
#10

(01-04-2014, 18:13 PM)viplala Kirjutas:  Korteri igas toas peab hakkama elama vähemalt üks perekond. Autoostu lubasid hakatakse jagama riiklikult. Peerugaasist tekkiva ohu vältimiseks, korjatakse inimestelt kokku loomad, ning paigutatakse nad kontrollitud ventilatsiooniga ühislauta, kus siis iga loomaomanik peab hakkama orjamas käima. Raiskamise lõpetamiseks korjatakse poe lettidelt enamus kaubad üldse ära. Nämma-nämma kaupade kohta väljastatakse inimestele talongid, mille alusel kaupa osta saab.

No see ülalloetav ei ole käesoleva kuu esimese numbriga kuidagi seotud (antagu anteks, kui teemat selle kuupäevaga seonduvaks pidin!). Nelja- ja muudel järgnevatel kümnenditel seda nalja (vabandan!) rakendati ikka hoolimata kuust või -aastakust. Vaatasime, imestasime, allusime aga ei mäleta, et tol ajal kuidagi eriliselt nalja oleks pakkunud... Rolleyes
Vasta
#11

Kusjuures raadios kella 19-stes uudistes lipsas just läbi selline jutt, et kuna teeremondile ja hooldusele kulub liialt palju raha ja uuel aastal on plaanis suurem kärbe Maanteeameti rahadest, siis on üks kokkuhoiuplaanidest selline, et võtta eeskuju Põhja - Põdramaalt(Põhja - Soomest) ja hakata kõvakattega teid muutma tagasi kruusakattega teedeks kuna nende hooldus olla tüki maad odavam.

Oli see nüüd tõsi või vale, seda ei püüdnud kõrv täpselt kinni, aga Kivistiku libauudised need ei olnud...

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#12

Soolise võrdõiguslikkuse täielikuks tagamiseks EU-s muutub soovahetusoperatsioon järgmisest aastast kõigile kohustuslikuks. Kui oled pool keskmist eluiga mehena ära elanud, elad teise poole naisena edasi.
Angela Aak on lihtsalt oma ajast ees, teerajaja.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#13

Mulle tänane päev ei meeldi, sest uudiseid ei saa lugeda. Pooled artiklid on Aprill. -.- SadSadSad
Vasta
#14

Aga mulle meeldib. Kõik päevad ei peagi tõsised olema. Näed kui kena mõla teema tuli välja. Seda saab ainult üks kord aastas. Ja kena on ka see, et mõni lo...lihtsameelne usub ka.

hp
Vasta
#15

(01-04-2014, 21:21 PM)raivo45 Kirjutas:  Mulle tänane päev ei meeldi, sest uudiseid ei saa lugeda. Pooled artiklid on Aprill. -.- SadSadSad
Ega neid uudiseid muidu ka ei saa lugeda, pool on ikka jama Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne