Postitused: 2
	Teemad: 1
	Liitus: Apr 2014
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Tere!
Mootori all olevat hooba liigutades kõik töötab, aga kabiinist mitte. Vaatasin hoovastikku üle ja seal nagu midagi reguleerida ei õnnestu. Kõik nagu liigub, aga tundub, et mitte piisavalt. Kabiini lülituse hoovastik lõpeb mingi potskaga, mis traktori küljes on, kas viga võib seal olla? Iga vastuse eest tänulik. 
Tervitades
algaja põllumees
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 11,003
	Teemad: 38
	Liitus: May 2005
	
Maine: 
139
	 
	
	
		Mihandne kabiin?
Kas kõik liigendid liiguvad? Üldiselt kipuvad kinni jääma hooldamatusest.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 534
	Teemad: 3
	Liitus: Jan 2012
	
Maine: 
6
	 
	
	
		Vahekasti alt saad keerata kas 540 või 1000 pööret. Kui üksi oled siis nii, et paned võtme poldile kaela ja hakkad keerama samal ajal käega gaasi maha lükates. Kui mootor seisma jääb siis läheb kiirus sisse. Vahepeal jääb mingisse keskmisesse asendisse ja siis ei tööta JVV. Teine koht on istme all olev luuk, kus on kang mille otsas nelikant - sinna pane võti kaela ja proovi keerata kas starteri andmise ajal või samamoodi väljasuretamise ajal. Seal on 3 astet - neutraal, kus JVV ei käigi ringi, sünkroonvedu ratastelt ja sõltumatu. Põhiline kang on see JVV kang, mis on istmest paremal - kui selle tõmbad peale siis peab JVV ringi käima, kui põhja alt on paigas ja istme alt sõltumatu.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 2
	Teemad: 1
	Liitus: Apr 2014
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Just seda istmest paremal olevat kangi mõtlesingi. See liigub mingil määral, kabiini all olev hoovastik suundub traktori tagumise otsa poole, kuni jõuab mingi potsikuni ja sealt edasi juba "sisemaailma". Mulle on arusaamatu selle potsiku olemus, kõik ju mehhaaniline. Igaljuhul tänud, vahekasti alt liigutades saab toimetada küll, aga ebamugav lihtsalt.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 534
	Teemad: 3
	Liitus: Jan 2012
	
Maine: 
6
	 
	
	
		Kui kang eriti liikuda ei taha siis on sul seal tagant potsikust liiga palju peale keeratud - see potsik aitab hoida kangi sees või väljas. Keera seda polti sealt emmale-kummale poole ja vaata mis juhutb.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,180
	Teemad: 56
	Liitus: Mar 2012
	
Maine: 
18
	 
	
	
		Mul on olnud juhus, et oli ka liiga palju peale polti keeratud, kabiinist hooba tõmmates murdus servovedru juurest hoob ära. 
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 121
	Teemad: 8
	Liitus: Jan 2015
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Omal oli just sama probleem jõuvõtuvõlliga(ei hoidnud sees).Vahekasti all olev lülitus võll ja stopper sai vahetatud ja jälle korras.