Postitused: 448
Teemad: 32
Liitus: Mar 2008
Maine:
6
Rain Rikas
Eesti Maanteemuuseumi peavarahoidja
rain.rikas@mnt.ee
Postitused: 2,104
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Osta.ee-s oli müügil just Hiiumaa või Saaremaa RMK-s selline riistapuu. Esimest korda nägin üldse sellist.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 468
Teemad: 16
Liitus: Feb 2013
Maine:
6
Mul analoogne olemas ja RMK-st ostetud. Muideks see Jõgeva oma tundub kohati olevat 1:1 le selle minu soomlaste toodanguga.
Postitused: 448
Teemad: 32
Liitus: Mar 2008
Maine:
6
Aga Jõgeva EPT tootmise kohta infi?
Rain Rikas
Eesti Maanteemuuseumi peavarahoidja
rain.rikas@mnt.ee
Postitused: 163
Teemad: 46
Liitus: Apr 2008
Maine:
2
Uurin isa käest asja, Ta töötas pikka aega Jõgeva EPT-s ja oli uue tehnika insener.
projekt "Gaz-MM" või "Gaz-410", selles peitub küsimus
Postitused: 5,275
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Tõsine "säästuhöövel", jossi roomikut ja kolme raudteerelssi taga lohistades saab vist suht sama tulemuse...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 424
Teemad: 62
Liitus: Nov 2004
Maine:
2
Võin kinnitada, et selline väike höövel/greider teeb täitsa asjalikku tööd väiksematel teedel, tulemus saab korralik. Silub kenasti rööpad ja tee saab tasane. Suurele, tugevalt raskete masinate poolt kinnisõkutud teele muidugi väga midagi ei tee...
Postitused: 257
Teemad: 17
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
22-04-2014, 23:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-04-2014, 23:38 PM ja muutjaks oli
Jahimees.)
Konkreetse ehitusega järelveetav höövel (rohkem silur) on teehoolduses kasutatav seni, kuni teel on kuju (korralik kalle ning tee on kõrgem tee servadest) ja piisavalt väike koormus (et materjal pole liiga kinni sõidetud). Teed sellisega ei ehita ega paranda - selleks tegevuseks on tarvis korralikku kontrolli tera liikumise üle.
Postitused: 163
Teemad: 46
Liitus: Apr 2008
Maine:
2
Niipalju sain targemaks, et toodeti neid vene aja lõpus. Kasutati maaparndusteede silumiseks. Praegusel hetkel on Siimusti töökojas olemas meistrimees, kes neid höövleid ise ehitanud on.
projekt "Gaz-MM" või "Gaz-410", selles peitub küsimus