Postitused: 6,906
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Loe rooli servast serva pöörded ära, siis keera rool keskele (pool nendest pööretest) Veendumaks, et miski õige keskasendi leidmist ei takista, peaks parasiiti mineva pika varda lahti võtma korraks. Siis fikseerid rooli ära ja krutid rattad otseks.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Mõõda ära, kas parem ja vasak parelleelvarras on ikka millimeetri pealt ühepikkused?
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 13
Teemad: 2
Liitus: Apr 2007
Maine:
0
Kuna mõistus on otsas, siis lükkan roolisüsteemi tegemise tulevikku.
Aga küsimus, kas tagumistel istmetel peavad olema turvavööd ? Nimelt mõtlesin, et tõstaks sinna vähe mugavamad istmed sisse ?
Postitused: 911
Teemad: 169
Liitus: Feb 2006
Maine:
4
Tere.
RAFil on turvavööd paigaldatud ainult juhile ja kaassõitjale.
Allan.
Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Postitused: 6,906
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Turvavööde kohta õige, vikil varraste kohta ka õige aga pisikese märkusega: eeldab, et enne neid on kõi korras. Oma auto ja teadmata remondiajalooga, soovitav ikkagi algusest alustada. Kui need kaks lihtsat selgitust rooli kohta juhtme kokku ajasid võta keegi appi. Ilusad istmed ikka siis, kui rool korras!
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 13
Teemad: 2
Liitus: Apr 2007
Maine:
0
Õhufiltrit kontrollides avastasin üllatuseks, et filtri alla on õli valatud, kas see on millekski hea ?
Postitused: 62
Teemad: 28
Liitus: May 2007
Maine:
0
Jah õli seal filtri põhjas on osa filtrielemendist.
Postitused: 13
Teemad: 2
Liitus: Apr 2007
Maine:
0
Millega pidurisüsteemi läbi pesta, enne uue õli sissepanekut, nimelt ei tahaks vana ja uut õli segamini ajada?
Postitused: 2,496
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
Lasedki värskel õlil senikaua läbi joosta, kuni on puhas.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 659
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
Tõmbad jah topsiku(d) tühjaks täielikult süstla vms. asjaga ja siis valad uut õli täis ja lased joosta üsna pikalt rattasilindritest.
Aga kas ei ole mõttekam vahetada see Rafi peapump mõne lääne analoogi vastu kui need tihendid tänapäevast õli ei kannata?
Ise jändasin tükk aega sapakaga. Ostsin ta juba ilma piduritetea ja vahetasin noid peapumpi vist 2x uute vastu, aga ei saanudki pidureid korralikult tööle(dot4). Siis leidsin kodustest varudest ühe kui õieti mäletan siis Mitsubishi Colti kasutatud peapumba. Panin selle külge(istus aukude järgi 1:1, aga jäi natukene nurga alla) ja sõitsin päris mitu aastat muretult enne kui maha müüsin...
Sessuhtes et kui praegu paned küll BSK vms. sisse, aga kui juhtub teepeal olema vaja õli lisada(toru läheb ntx katki, või silinder), siis ei pruugi olla lähimast tanklast või ka autopoest leida seda bsk-d.
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Postitused: 1,209
Teemad: 22
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
Huvitav, siksil ja mossel oli mul küll DOT4 sees ja ei söönud see ühtegi kummidetaili ära. Žigullil surid pidurite töösilindrid peale ligemale 30 aastast ausat tööd lihtsalt loomulikku vanadussurma. Kusjuures vast oma 10 aastat oli üldse sees Neva ja DOT4 segu
.
Puruks ja pool pööret tagasi!
Postitused: 2,496
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
Neva ja DOT-4 on omavahel segatavad.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
(06-06-2014, 13:54 PM)Ranson Kirjutas: Millega pidurisüsteemi läbi pesta, enne uue õli sissepanekut, nimelt ei tahaks vana ja uut õli segamini ajada?
Õhuga
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 6,906
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
19-06-2014, 20:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-06-2014, 20:33 PM ja muutjaks oli
Marko.)
Originaalis on ainult paagis imitoru küljes sõel, rohkem midagi ei ole.
Lääne pidurivõimendid käivad kõik pedaali külge, need RAFile ei sobi.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
Grupp 4
Piduriseade
Kood 401. Üldnõuded piduriseadmele
Nõuded: 1) piduriseade peab vastama valmistaja poolt ettenähtule. Ei tohi muuta
piduriseadme ehitust ja kasutatud valmistaja poolt selleks mitte ette nähtud osi või
sõlmi. Piduriseadme ümberehitust võivad teostada ainult sõiduki valmistaja või tema
ametlik esindaja;
2) piduriseade ei tohi olla ohtlikult korrodeerunud ja peab töötama nõutava
efektiivsusega;
3) seisupidur peab olema otsese mehaanilise toimega sõiduki ratastele;
4) ei tohi kasutada pidurivedelikku, mis pole ette nähtud selle sõiduki versioonile või
ei vasta valmistaja poolt ettenähtule;
5) sõidupiduriga pidurdamisel ei tohi ühel teljel paiknevate rataste pidurdusjõud
erineda omavahel rohkem kui 30 %;
6) sõidupidur peab toimima kõikidele sõiduki ratastele;
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA