15-05-2014, 21:46 PM
Idee on täpselt sama nagu ma siia kirjutasin ümarlihvimise kohta ja oodatult sugeda sain.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
(14-05-2014, 14:23 PM)Basilio Kirjutas: ... Pidurivoolik peaks olema õlikindel. Bensutaluvust tõesti ei tea, aga ega muidu teada ei saa ka, kui ei proovi...Pigem on piduriõli kummile sõbralik.
(15-05-2014, 23:44 PM)motamees Kirjutas:(14-05-2014, 14:23 PM)Basilio Kirjutas: ... Pidurivoolik peaks olema õlikindel. Bensutaluvust tõesti ei tea, aga ega muidu teada ei saa ka, kui ei proovi...Pigem on piduriõli kummile sõbralik.
Kunagi kasutasin pidurikolbide määrimiseks vale õli. Tulemuseks oli kinnikiilunud pidurisilinder, kuna mansett tursus suureks.
(16-05-2014, 10:28 AM)zazik Kirjutas: Seda võis põhjustada ka erinevate õlide omavaheline reaktsioon. Sama teema nagu BSK ja DOTi omavaheline konflikt, s.t. kui süsteemis on kasutatud BSK-d, ei tohi seda DOTiga asendada, kuna ka väikses koguses BSK jääke põhjustab DOTiga mingi reaktsiooni, mille tulemusena mansetid paiste lähevad või ära sulavad.Kasutasin pidurisadula remontimisel määrimiseks vale määret (vist oli wd-40). Selleks on ette nähtud spetsiaalne piduriosade määre.
Ma ei mäleta, kas erinevate numbritega DOT-id ka seda jama põhjustavad.
(16-05-2014, 13:28 PM)Dexter Kirjutas: Dot 5 on silikooni baasil, 3 ja 4 aga vist ikka polüklükooleetri baasil sellepärast ka segada ei soovitata.
(22-08-2014, 22:10 PM)Basilio Kirjutas: Kuliibini veeliikur, väga omapärakuline: https://www.youtube.com/watch?v=uDWS3zoJqXo
(10-10-2014, 08:36 AM)huvi5 Kirjutas: varsti hakkab lumepuhuri ehitus teemasid tulema
https://www.youtube.com/watch?v=HpbKGvjqsxM