Janxil on põhimõtteliselt õigus, ega keegi viitsi sulle siin iga mutrit eraldi selgitada. Ja vastuse toonist prognoosin, et vastused hakkavad viibima, kui üldse tulevad.
(19-05-2014, 18:35 PM)marjakangur Kirjutas: Väike tuuning kah siis
Kardi osas on mul asi enam-vähem selge. Selliste küsimuste peale jääbki see lõpetamata ja on loodetavasti õppematerjal järgnevate ettappide jaoks.
Vahemärkusena olgu mainitud, et punnvõrri hammakas ja kett on minu arvamist pidi liiga nõrgad. Kui ma kunagi nende asjadega tegelesin, siis panime punnvõrrile 125 motika keti. Jalgaratta kett venis väga kähku ära.
Küsimus tekkis mul just selle tuuningu osas. Mida see sinu jaoks tähendab ja mida see pildi panek foorumirahvale peaks tähendama?
(Seda postitust muudeti viimati: 22-05-2014, 15:15 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
(22-05-2014, 14:18 PM)motamees Kirjutas: Küsimus tekkis mul just selle tuuningu osas. Mida see sinu jaoks tähendab ja mida see pildi panek foorumirahvale peaks tähendama?
Tähendab seda et edasiliikumist teemas pole näha kuid paigaltammumine on oluliselt kiirenenud...
Võta see drusba ja viska kus seda ja teist, 110-250cm jms mootoreid on turul lademetes, saad sõita ka. Või kui huvi raugeb siis müü raam mulle...
See drusba minemaviskamise jutt pole üldse naljaga öeldud, kardiga sõitnud keskmisest rohkem ja alla 110cm pole mõtet üldse peale panna, ammugi siis veel sellist õnnetust nagu seda on drusba. Ei räägi seda mitte halva pärast vaid võta seda kui teise kardihuvilise sooja soovitust. Kart on lahe asi ning sellega sõita veel lahendam, teeääres mootoriga vahekorras olemine pole mingi mõnu...
(19-05-2014, 18:35 PM)marjakangur Kirjutas: Väike tuuning kah siis
Kardi osas on mul asi enam-vähem selge. Selliste küsimuste peale jääbki see lõpetamata ja on loodetavasti õppematerjal järgnevate ettappide jaoks.
Vahemärkusena olgu mainitud, et punnvõrri hammakas ja kett on minu arvamist pidi liiga nõrgad. Kui ma kunagi nende asjadega tegelesin, siis panime punnvõrrile 125 motika keti. Jalgaratta kett venis väga kähku ära.
Küsimus tekkis mul just selle tuuningu osas. Mida see sinu jaoks tähendab ja mida see pildi panek foorumirahvale peaks tähendama?
Tegelen selle ehitamisega esimest korda ja tähendab, et otsin teie abi.
(19-05-2014, 18:35 PM)marjakangur Kirjutas: Väike tuuning kah siis
...Küsimus tekkis mul just selle tuuningu osas. Mida see sinu jaoks tähendab...
Polegi vastust saanud.
(22-05-2014, 14:27 PM)mlsluik Kirjutas: ...See drusba minemaviskamise jutt pole üldse naljaga öeldud, kardiga sõitnud keskmisest rohkem ja alla 110cm pole mõtet üldse peale panna...
Drusba äraviskamise jutuga nõustun täielikult. Teise väitega aga üldse mitte.
80kuubikuline spets kardimootor on täiesti norm üritus. 100kuubikuline ajas mul, ülekoormuste tõttu, südame ikke täiega pahaks.
Mõlemad ripuvad kuuri seinal jõude ja keegi mässab Drusba mootoriga.
80 kuubikuline on väga lähedane Husgvarna mootorile. Vahe vist ongi ainult karteris.
OT. DRUZBA=ABZURD, nagu ma kunagi mainisin ka. Eestlase poolt väljamõeldud karistus idanaabritele. Mina ka soovitaks sellele kartautole vähe tummisemat jõuallikat. Druzbaga jänndad hommikust õhtuni sõitma ei saagi kunagi. OT lõpp.
(Seda postitust muudeti viimati: 22-05-2014, 22:18 PM ja muutjaks oli klemm.)
Ärge nûüd rikkuge poisi entusiasmi. Saab selle absurdiga ka sõita ja pulli. Selleksajaks kui remontimisest kopp ees, jagab juba midagi mootoritest ja võib sinna aretada mida iganes.
Meenutate muidu minu lapsepõlve jutte isaga. Alles aastaid hiljem sai ta aru, et praktika on etem kui teooria. Kuigi naabrimeeste teooriast oli väga palju kasu :-)
Minu esimene kart oli tehtud vanast laste vankrist peal pesumasina mootor, vist oli riga :-) Ka selle ilma roolita ja juhe sabas sõidukiga oli lahe.
(22-05-2014, 22:11 PM)klemm Kirjutas: Ärge nûüd rikkuge poisi entusiasmi. Saab selle absurdiga ka sõita ja pulli. Selleksajaks kui remontimisest kopp ees, jagab juba midagi mootoritest ja võib sinna aretada mida iganes.
Meenutate muidu minu lapsepõlve jutte isaga. Alles aastaid hiljem sai ta aru, et praktika on etem kui teooria. Kuigi naabrimeeste teooriast oli väga palju kasu :-)
Minu esimene kart oli tehtud vanast laste vankrist peal pesumasina mootor, vist oli riga :-) Ka selle ilma roolita ja juhe sabas sõidukiga oli lahe.
Minu isiklik subjektiivne arvamus on samuti, et anneta Sõprus mõnele kollektsionäärile või vaheta millegi kasuliku vastu. Pildil olnud kardiraam paistab liiga ilus, et seda mingi jõuetu ja koleda värdmootoriga rüvetada.
Kui on kange tahtmine just vene mootorit kasutada, siis ehk mõne tsikli või rolleri oma istuks peale ilma suurema ümbertegemiseta. Kui silmad lahti hoida, peaks neid ikka veel liikuma ja ei tohiks nad ka miljoonisid maksta. Mingi 125 või 175cm3 motoga peaks asi ikka reipalt astuma.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Kas ajalugu kordub? Pean silmas mersuniiduki teemat, kus ma suh lõpuni üritasin kutti ree peal hoida, teised kõik ainult tümitasid
Siin on algseade veidi parem, paar julgustavat posti oli veel.