Postitused: 62
Teemad: 13
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
Nii, vörr hetkel töötab.
Vahetasin plokikaane ära ja söitsin umbes 10 kilomeetrit, kui hakkas selline rõnga kolin või puru kolin silindris.
Vahetasin silindri ära, panin sama plokikaane peale ja körgetel pööretel on ikka sama probleem.
Kolviga ja kolviröngad olid korras, ise kahtlustan plokikaane tihendit, kuigi seda on juba 2x saadud vahetatud ja mölemad on tehtud alumiiniumist.
Keerasin poldid tundega enamvähem kinni, ei julge pingutada ka, sest ühel silindril keerasin poldi pooleks.
Mis vöib seda tekitada, seda kolinat? Tundub, nagu pressiks plokikaane vahelt midagi välja, sest ta särtsub vms.
Postitused: 463
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
19-05-2014, 18:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-05-2014, 20:12 PM ja muutjaks oli
iceman.)
no koliseb ikka pagassitäis tühje pudeleid ,või kastitäis külmutatud hakkliha. kui mootorist kostab reaalset kolinat , siis vast ikka nilihtne see asi pole , nagu silindripea ebatihedus. ise küll silindripea vahel tihendit ei kasuta , siis seda alumiinjumist , kuid tikkpolt on järgi andnud mõnikord. seda heli ,mis siis mootor kuuldavale laseb , nimetaks sisinaks või susinaks , kuid kindlasti mitte ei kolise seal midagi . kui see alumiinium tihen d , mida tehas sinnapaneb ulatub servaga põlemiskambrisse , võib reipalt tõstetod surveastme korral tekkida kontakt kolvi ja nimetet tihendi vahel , siis tekkiv heli kvalifitseeruks minu hinnangul kolina alla.
Postitused: 952
Teemad: 19
Liitus: Apr 2013
Maine:
18
Samas võib kolb taguda vastu silindri pead.
Vända laager puruks, liiga vale süüte küünal jne.
Kisu mootor lahti ja uuri mis on seda heli tekitanud ja mis on pihta saanud.
Edu soovides.
Postitused: 62
Teemad: 13
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
19-05-2014, 21:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-05-2014, 21:52 PM ja muutjaks oli
T00M4S.)
Tänase seisuga olin sunnitud siis mootori maha vötma, ja uurima, mis seda tööd takistab, sest peale 5km't söitu hakkas see tugevalt kuskilt vastu käima ja tömbas mootori jöu ka maha.
Kinnituste lahtikruvimisel, kaante eemaldamisel selgus, et keti hammasratta ümber oli tekkinud alumiiniumpuru, ehk äkki on ketis probleem, et on kulunud ja hakkab peal viskama ehk ragisema?
--
Sama teema alla, kui sellel kepsul on tunda üles-alla väikest loksu juba, siis on olemas ka teine mootor, mille kokku lappisin, aga tal puudub pronkspuks kepsu küljest ehk see koht, kuhu sa kolvisörme paned.
Kas seda on kerge kuskilt teise kepsu seest välja vötta ja sellega asendada vöi oleks kergem sinna mingi nöellaager panna?
Postitused: 952
Teemad: 19
Liitus: Apr 2013
Maine:
18
Kas seda on kerge kuskilt teise kepsu seest välja vötta ja sellega asendada vöi oleks kergem sinna mingi nöellaager panna?
[/quote]
Lihtsam on osta või mõnel treialil lasta teha uus puks kepsu sisse, kuna nõellaagrit sa ise nii täpselt käima ei pane või oled masina ehitus insener ?
Iga loks mootorist rikkub mootorit ja samas kett võib ka teha kurja. vaheta välja, neid võrri juppe saada küll !!!
Postitused: 62
Teemad: 13
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
Tegin mootori lahti, ühel laagril ainult esines loks.
Panin uued mootoripooled koos uue väntvölli ja laagritega, muu läks sama peale (sidur, kolb, silinder) aga ikka, mingite teatud pöörete juures suurel kiirusel vötab sellise 'klarina' sisse, mis takistab mootori tööd ja mootor puperdab/midagi hoiab teda kinni. Kas asi on töesti kolvis? Masin vötab ka haigelt suitsema silindrist, kui kohapeal veidi siduriga lasta tal töödata.[/align]
Ostsin ka originaalse Riga-11'me, restaureerin selle masina ka ära.
Postitused: 6,757
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
93
Kas viimase posti saaks kustutada?
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 621
Teemad: 12
Liitus: Feb 2006
Maine:
8
Nali naljaks.
1. Suure tõenäosusega taob kolb kas vasta küünalt (küünla alt seib puudu).
2. Ise tehtud silindripea tihendil on keskava liiga väike(kolb taob vasta tihendi serva).
Laagrite lõtkud ei tekita kolinat. Samuti ei hakka kolisema sidur olenemata siduri probleemist. Kui siduri taldriku kuulid on kulunud, siis tekib imelik tirin lõpuks.
Postitused: 32
Teemad: 4
Liitus: Nov 2008
Maine:
0
Äkki on tegu lihtsalt detonatsiooniga ?
Postitused: 62
Teemad: 13
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
Muutsin süüdet veidi, hetkel oli ainult poole tunni jooksul kuulda seda hästi korra, kuid see polnud ka see sama hääl, mis ennem oli. Siduriga gaas pöhjas vötab ikka selle hääle sisse, aga pöhimötteliselt on asi lahendatud.
Üks küsimus veel, kuidas eemaldada silindri seest pooleks läinud tikkpolti?