Tsitaat:Motamees:
Membraani korpuse allosas on miskit andur. Andur asub mitte survepoolel. Kas keegi oskab ütelda, mida see andur mõõdab/millele reageerib?
Õhk-õli pidurisüsteemis ei oma pedaal mingit tagasisidet hüdraulikapoolel toimuvaga. Nii pole vajutajal aimugi, et klotside vahe automaatregulaator ei tööta (pedaali käik hüdroajamis oleks tavapärasest pikem) või hüdrosüsteemis on mingil põhjusel õhk (hüdraulilisel piduril oleks pedaal pehme ja pikema käiguga). Tavahüdropiduri puhul oleks need ohumärkideks pidurites olevale/peatselt tulevale rikkele. Kuna õhukraan tagasisidet pedaalile ei anna, ongi lisatud eelmainitud andur, märkimaks ära ajami käigu ülemäärane pikkus. Vajalik asi, sügav soovitus korda teha ja korrasolekut tihedalt kontrollida, vältimaks olukorda, kus tühjapoolse autoga on kõik seni justkui päris hea, aga täiskoormaga pidureid ei jätku.
Tsitaat:Motamees:
Iga strateegilise õhuvooliku (2xsurve jalaga lülitatavasse õhukraani ja sealt tagasi pidurimembraanidele) otsas on millegipärast kolmik. Kolmiku üks ots on kaetud kummikorgiga. Milleks on selline kolmik seal vajalik?
Arvan, et diagnostika tarbeks, nagu ka ksf! V6sa mainis. Haagisevalmiduseks ei kasutata selliseid klapiga väljavõtteid ja kui antud auto on puksiiris, ei saa vedukauto piduriõhku sinna stutsi anda, sest vabastatud pedaali korral ei suruks vedukautost tulev õhk mitte membraani, vaid väljuks pedaalikraani kaudu. Justkui "suss", mis tekib pedaali vabastades. Manomeetriga rõhku saaks mõõta, olen ka nii teinud, tõsi küll, teistsugustel asjaoludel ja teises süsteemis. Klapid olid analoogsed.
Tsitaat:Motamees:
Piduriploki peasilindritest suunduvad piduritorud autosse laiali. Millegipärast on ploki ja raami vahel torud ühendatud läbi stutseri. Kas selline vahetükk on ainult tehnoloogiline värk või on sel miskit muud otsatarvet ka?
Tehnoloogiline. Nii saab pumbasüsteemi eraldi koostada ja täies tükis autole kinnitada ilma, et 5 m kõverat ja õrna toru järele tilpneks.
Tsitaat:Motamees:
Õhujagajal/kraanil/klapil on viis ühendust. Ühest läheb sisse kompressorist tulev õhk. Kaks väljuvat suunduvad erinevate pidurikontuuride õhupaakidele - ilmselt toiteks. Kaks voolikut aga suunduvad ette. Kuhu võiks need suunduda? Kas kaitseklapi ülesanne võiks olla purunenud kontuuri eraldamine teistest?
Nagu ksf! aavu mainis, on klappidel kaitsefunktsioon. Kui ühes süsteemis miskit puruneb, ei jää kogu masin hetkega ilma õhuta/piduriteta. Erinevalt tema jutust väidan, et stutside kaudu membraanikorpustel ei saa masinat õhuga täita. Täita saaks kuskil otse paagi küljes olevast. Sealtsamast saaks ka välja võtta . Näiteks kummide pumpamiseks.
Klappe ei soovita tühjaks teha, võib valusalt kätte maksta.
Ei pannud tähele, kas eespool oli kuskil märgitud, ka õhu niiskuse eraldamiseks Cargol on mingi graanulpadrun, või kasutatakse piiritust?