Natuke siis midagi näidata ka. Kõigehullem on peaaegu seljataga- jõuülekanne on koos, jäänud veel ainult kardaan teha ja ette vända otsa see õnnetu õlipump leida

.
Pildil siis Fordi 1.6 diisel, siis gaz53 käimakast ja selle otsas veel gaz66- e vahekastist tehtud reduktor, millel sai kolmandik maha lõigatud ja ainult aeglustiosa sisse jäätud. Selleks tuli aga kaks võlli pooleks lõigata ja ühe algus ja teise lõpp kokku panna. Sidur sai loomulikult ümber tehtud ja see tundub, et töötab ka hästi. Kokkupanek läks suht lihtsalt, sest sidurokorvi käigukastipoolne ava istus peaaegu täpselt survelaagri juhtpinna flantsile- no natuke sai hoonitud, et otsa läheks ja reduktori ja käigukasti laagrid on ka samad, seega sai sinna vahetükk tehtud, mis käigukasti poolt istub laagri otsas ja teiseltpoolt läheb reduktori laagriavasse- peaks üsna täpne värk olema

.
Suuremad pildid:
http://www.upload.ee/gallery/10598/Marta.html?p=3
Nagu piltidelt nähe, siis on käigukang apsoluutselt vales suunas

. Huvitav kas keegi oskab öelda, et kui palju seda tahapoole kõveraks võib paenutada, et veel käiku saaks vahetada. Üles-alla liigutab muidugi iga nurga alla, aga vasakule ja paremale hakkab ehk murdma?
Samuti oleks hea kuulda arvamust selle kohta, et mis siis juhtub, kui mootor panna raamile nii. et tagumine pool jääks natuke madalamale- siis läheks reduktor paremini tagasillaga kokku- ettepoole oleks aga ratastele keeramisruumi vaja ?