12-07-2014, 05:01 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-01-2021, 13:42 PM ja muutjaks oli overspeed.)
Poja quadil juhtus see mis juhtuma pidi, hüpetel ei pidanud tagakiige vasta.
Juhtuma pidi see aga seetöttu, et isegi tootja tehas tunnistas jöuarvutuste viga ammu ning lasi välja teate, kuidas tugevdada kiiget. "Laisk, nagu ma olen" (tegelt vabandaks ajapuudusega välja), ei vötnud ma seda tööd ette vaatamata teiste tungivatest soovitustest ... nüüd kui suht keerulisem on
Proovisin siis mööta originaalpikkused ja need paberile kirja. Ei plaani kiiget pikemaks teha, kuna siis vajab kohe ka amordi kinnitus ringitegemist. Samas ta teoreetiliselt vöiks küll kurvis külglibisemist sujuvamaks muuta, kuid tegu on siiski 100 cc masinaga, jääb nagu on.
Rummu asemel tuli tagaosa vörusse leida miskit metalli, et hiljem keevitusel see ovaaliks ei kisuks. 80 mm toru pole, möödult suuremad torud liialt suured et treida, nii suurt alumiiniumkangi pole, teraskangi küll leidsin ühe, mis natukse vajaks treimist, kuid see oli liialt eriteras et norm treida jöuaks ning meeletult raske. Tegin siis suuremast torust. Arvutuste järgi löikasin torult pikuti riba vahelt, painutasin klambritega kokku, tagusin haamriga ümaraks, keevitasin kinni ja treisin 80 mm OD:
45 kraadi all saab kiigelt mölkis ja keered osad ära löigatud, nii jääb rohkem keevituspinda. Vöimalikult ka kaugele sellest amordikinnituskohast, sest sinna saab kiige köige tugevamad löögid:
Märgid peal, löiked tehtud:
Rummu kinnituselt eemaldan vanad osad, amordikinnitusosa vaid jätan külge. Kuna tugevdused tulevad nüüd nii ülesse kui alla ja pikemalt kui originaalis, siis ei tohiks hullu olla, et kiige vars jääb siseküljega rummu kinnituskorpuse külge keevitamata:
Juhtuma pidi see aga seetöttu, et isegi tootja tehas tunnistas jöuarvutuste viga ammu ning lasi välja teate, kuidas tugevdada kiiget. "Laisk, nagu ma olen" (tegelt vabandaks ajapuudusega välja), ei vötnud ma seda tööd ette vaatamata teiste tungivatest soovitustest ... nüüd kui suht keerulisem on
Proovisin siis mööta originaalpikkused ja need paberile kirja. Ei plaani kiiget pikemaks teha, kuna siis vajab kohe ka amordi kinnitus ringitegemist. Samas ta teoreetiliselt vöiks küll kurvis külglibisemist sujuvamaks muuta, kuid tegu on siiski 100 cc masinaga, jääb nagu on.
Rummu asemel tuli tagaosa vörusse leida miskit metalli, et hiljem keevitusel see ovaaliks ei kisuks. 80 mm toru pole, möödult suuremad torud liialt suured et treida, nii suurt alumiiniumkangi pole, teraskangi küll leidsin ühe, mis natukse vajaks treimist, kuid see oli liialt eriteras et norm treida jöuaks ning meeletult raske. Tegin siis suuremast torust. Arvutuste järgi löikasin torult pikuti riba vahelt, painutasin klambritega kokku, tagusin haamriga ümaraks, keevitasin kinni ja treisin 80 mm OD:
45 kraadi all saab kiigelt mölkis ja keered osad ära löigatud, nii jääb rohkem keevituspinda. Vöimalikult ka kaugele sellest amordikinnituskohast, sest sinna saab kiige köige tugevamad löögid:
Märgid peal, löiked tehtud:
Rummu kinnituselt eemaldan vanad osad, amordikinnitusosa vaid jätan külge. Kuna tugevdused tulevad nüüd nii ülesse kui alla ja pikemalt kui originaalis, siis ei tohiks hullu olla, et kiige vars jääb siseküljega rummu kinnituskorpuse külge keevitamata:
Arrogance diminishes wisdom !