Teema on suletud

K: T-25 hind mulle kui ostjale!

(16-06-2014, 12:09 PM)v6sa Kirjutas:  
(15-06-2014, 18:29 PM)Tegelane5 Kirjutas:  ...
Mis erilised peensused sellel T25l siis on, et (väidetava hingeelu) korrastamine vaid edasijõudnud 25lausujale võimete kohane on?

Ega siin mingeid peensusi ju pole.Rolleyes Lihtne traktor, mille kohta on hulk kirjandust ka maakeeles saadaval. Aga ikkagi tekivad küsimused kudias seda polti lahti saada või kui palju peab olema teise võlli laagrilõtk. Kuna küsijateks on pahatihti netipõlvkond, siis vastuste leidmine raamtust on neile kuidagi väga keeruline... Rääkimata sellest, et usutavasti on ka põksinäksi juures nüansse, mida raamatust ei leia, kuid kogenud mees teab rääkida.Big Grin

Mina viitasin sellele, et T-25 ja selle derivaatide eest küsitavat kõrget hinda õigustavad reeglina need, kel traktor üksipulgi selge või kel tegelikult traktorit vaja polegi. Aga mugav, kui see olemas on.Cool

(16-06-2014, 00:03 AM)Gravity Kirjutas:  ...
Ehk siis ehitad Unimogist traktori ja avastad,et tulemuseks on kiirtraktor mis põllule päris ikka kõlba.

Märkimisväärne hulk (väidetavalt nii 70+ tuhat) põllumeest nii ei arva...Rolleyes

Säärane hulk pakutakse neid ainuüksi Saksamaa põldudel ringi müttavat.

Olen nõus,et NSVL tehnika/üldse Ida Euroopa tehnika omaja peab ka ise poole kohaga remondimees olema kuid kui hakata asja laiemalt lahkama polegi teist võimalust.

Hea küll ostad uue Lääne masina.Garantii perioodil lased esindajal hooldused,remondid teha. Edaspidi ka on soovitatav esindajatega asju ajada.

Aga üks hetk kui masin juba 10a-20a vana siis sul pole võimalik iga lahtise poldi ja lekkiva tihendi pärast firma poole pöörduda kuna raha ning ajakulu muutuks astronoomiliseks.

---------

Ma arvan,et maailmas on rohkem T-25 fänne kui Unimog traktori variandi omasid.

Ja kas siis vana Unimog tuleb ilma rahata kätte ja "Saksas toodud,platsil seisnud" peale õlivahetuse muud ei vaja?

T-25 remontijaid Eestis leidub,aga vanemate Unimogide puhul läheb asi keerukaks. Off-road seltskonnast keegi on ikka näppinud ja oskab nõuga aidata.

Eks ikka seal kus ise pole on piimajõed ja pudrumäed Big Grin

Olen ehitustehnikal silma peal hoidnud kuna Eestis on nõudlus kasutatud(200-500kg) pinnasetihendajate vastu olemas kuid pakkujaid vähe.

Peale 2 kuulist silma peal hoidmist Rootsi,Soome ja Inglismaa saitidel saan öelda ühte:

Kuna minu eesmärk oleks osta odavalt,müügikorda teha(korralik remont ja hooldus kuna maine on tähtsam kui mõned eurid) teha ning kallimalt Eestis edasi müüa siis minu kasum sõltuks sellest kui palju müüja mulle valetab.

Pildi pealt on nad kõik ilusad ning puhtad.Jutt ka juures,et 4a vana aga "worked few hours" .

Ehk siis kui ise kohapeal kontrollimas ei käi on suur võimalus vastu pükse saada ning kohal käimise ning transpordiga muutub asi mõtetuks.

Võib olla kui leian endale partneri kes elab välismaal ja saab väikse kuluga asju kontrollida ning mulle saata võtan uuesti teema käsile.

Kesk Eurooplase jaoks oleme meie vaesed ja lollid kellele peabki Lääne vanaraua maha müüma kalli raha eest sest oleme veidi pimestatud.

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed

Odavate traktorite kuulutusi leiab meilt ka...
Kui miski asi liiga hea tundub, et tõsi olla, siis ta seda tavaliselt polegi.
Inimene, kel hindadest aimu pole, võib ju mõnele abdullah`le raha ette äragi maksta Smile
Kuldne Börss on vahel fake- kuulutusi täis, nii ehitusmasinate kui põllumajanduslike osas.
Näiteks sellise Valtra võtaks ju küll sellise hinnaga ?
Reaalsuses kipub rohkem sinna Nigeeria kirja kanti värk olema.

(16-06-2014, 19:27 PM)phyl Kirjutas:  Eks lollidele tulebki pask pähe määrida. Kas siis turu odavaima hinnaga või mõne muu võttega.
...
Jätkuvalt, pole seal saksas ka seda taevamannat. Ainuke asi mida odavalt ära antakse on otsene prügi, mille utiliseerimise eest peab inimene maksma ja kui keegi tasuta ära viib, siis antakse kah.

Autondusega on juhtunud nii, et lõpuks on Eestis tekkinud arvestatav kasutatud kodumaine turg kohapeal oma elu elanud autodest. Räägime siis uuepoolsetest masinatest ja siin vastab läbisõidu asi küll tõele. Samas on ikkagi meie kliima ja teeolud see, mis kipub poole vähem läbi sõitnud kohalikud autod ikkagi poole romumaks muutma...

Aga Saksamaa ja üldse Euroopa: Saksamaal on nii palju makse, millest me isegi kuulnud pole (näiteks soolamaks, ettevõtlusmaks solidaarsusmaks etc), lisaks väga vanad igasugused kohustused ka põllumajandustehnika hoidmisel jne. Aga samas on just agraartegutsemine seal kaudselt doteeritud, tsiteerin sedasinast välisminni lehte:
Tsitaat:Teiseks maksavad nii kapitali- kui täisühingud ettevõtlusmaksu (Gewerbesteuer). Ettevõtlusmaks on maks, mille tulu läheb kohalikule omavalitsusele ja mida maksavad ettevõtted, kelle asukoht on Saksamaal. Maksumäära kehtestab iga kohalik omavalitsus individuaalselt. 2010. aastal oli ettevõtlusmaksu minimaalne määr 7% ja maksimaalne määr 17,15%. Maksustamisele ei kuulu põllu- ja metsamajanduslikud ettevõtted ning vabakutseline tegevus.

Ja ka see on seal teada, et Eestile aga ka Rootsile ja Soomele!!! omaseid roostetavaid romulaid sel maal ei lubata ka eraõuedele teha, olgu see siis ka taluõu. Saksamaa on väga linnastunud ehk meile omaseid üksikuid "kaerupees paksus metsas" asuvaid talusid on ülivähe, ikka on need paljude majapidamistega asulad. Ja maa on ka kallis. Ja nii tekibki sakslasel dilemma: efektiivsuse tagamiseks on tal vaja tehnikat uuendada; vanale pole enam tööd aga samas ei saa seda ka suvaliselt "vanarauaplatsil" hoida. Sellist pole, sest iga tükk maad on üles haritud ja külatänavale vedelema jätta ei tohi. Ja nii ongi nad sunnitud vana aga täiesti korraliku tehnika normaalse hinnaga maha müüma. Selge, et 10 aastat vana suur traktor ei maksa 5000 eurot aga 30 aastat vana koll 8000 eurot on absoluutselt normaalne hind. Sest lõppkokkuvõttes on ju ka traktorid vaid tükk rauda nagu autodki: keegi ei imesta, kui kunagi 60 000 maksnud luksusauto peale poole milli läbimist 20-aastasena maha müüakse 1000 ühikuga! Näiteks W140 kerega "kohvrid" või A8'd. TÄPSELT SAMA ASI traktoriga: ainus vahe, et traktor on selle ajaga teeninud omanikule viie uue traktori jagu raha.

Ehk Saksmaal on maa ülikallis ja ORDNUNG majas, sitakorjamine välistatud ja inimesed majanduslikult mõtlevad - seega on neil lausa vajadus mõnikord olematu hinnaga "reostusest" lahti saada.
PS: sama kehtib ka Euroopa veesõidukite kohta: kaimaks ja staapliplats on nii kallid, et kasutu ja seisev veesõiduk on odavam ära kinkida, kui seda püüda müüa! Jälle: me oleme harjunud Eesti ja Skandinaaviaga, kus maad on "navaalom", sadamad ei maksa suurt sittagi, Rootsis on vallasadamad kohalikele üldse tasuta, staapliplatsid ülisuured ja olematu ruuduhinanga - seal võib asi kõrge hinnaga ka niisama seista. Kuid Euroopas maksavad kaikohad mitmed tuhanded sealses mõistes "karupees" kuni mitmed kümned tuhanded eurod aastas! Sellesinase 10K reisseri 4 kuu kaimaks koos jahtklubi liikme allahindlusega, mille meie olime sunnitud tasuma, oli 2,5K euri!!!! Ehk Jose'l oli vaja IGA AASTA maksta jahtklubile ~8000 euri ja Ta oli seda maksnud tühja juba 4 aastat, kui jaht polnud kordagi kai äärest lahkunud... Ning Getxo on kergelt "karupee", see ei ole Vahemeri või transiittraffiku servas asuv a'la Vigo, Lissabon või Gibraltar...

Tootes uut saasta ja maha tehes vana tehnikat. Keeratakse iga sammuga suuremat kruvi meie looduse Psse. Seda ei kiputa tunnistama. Kuid mis saaste uute tootmisest tuleb?

Maad vähe ja kõik haritud. Kusagil oli juttu et üle tootmine ja makstakse peale et ei toodetaks.

(18-06-2014, 09:46 AM)PlyVal64 Kirjutas:  Ja ka see on seal teada, et Eestile aga ka Rootsile ja Soomele!!! omaseid roostetavaid romulaid sel maal ei lubata ka eraõuedele teha, olgu see siis ka taluõu. Saksamaa on väga linnastunud ehk meile omaseid üksikuid "kaerupees paksus metsas" asuvaid talusid on ülivähe, ikka on need paljude majapidamistega asulad. Ja maa on ka kallis. Ja nii tekibki sakslasel dilemma: efektiivsuse tagamiseks on tal vaja tehnikat uuendada; vanale pole enam tööd aga samas ei saa seda ka suvaliselt "vanarauaplatsil" hoida. Sellist pole, sest iga tükk maad on üles haritud ja külatänavale vedelema jätta ei tohi....
Ehk Saksmaal on maa ülikallis ja ORDNUNG majas, sitakorjamine välistatud ja inimesed majanduslikult mõtlevad - seega on neil lausa vajadus mõnikord olematu hinnaga "reostusest" lahti saada.

Pean sinu targutusi tagasi tõmbama, olles ise näinud korralikke "junkjarde" "kauges õndsas läänes" ning kehvemaid "ossides", sakslaste lastetuba on natuke parem ja enda ümber puhtuse hoidmine natuke parem ... aga mitte oluliselt rohkem kui meil!!!

Ja veel ... omasin ka aastaid korralikku "junk"-i aga pidin asjad ilmastiku käest ära viima kuna meie kliimas need muidu hävinevad kordades kiiremini, kui varju all kruusa pinnasel. Saksamaal on teema täpselt sama, vargad ja ilmastik on sinu kahjuks ning oma vara säilitamiseks pead sa selle saama varju alla PUNKT

Dad.

Saksamaa "ordnung" on pisut müüt. Ma ei hakka detailidesse laskuma,kuna siis läheksime päris metsa omadega. Aga põhimõtte on see,et peale teist maailmasõda Saksamaad juhitakse hoopis teises suunas, teist käsuliini pidi. Meile tundub sealne elu suurest kullajõgedega paradiis ,siis miks kohalikud Sakslased lahkuvad oma kodumaalt mujal elama ja seda üsna suurtel hulgal?


Selline haruldane ja korralik neljaratta veoline T-30 on ka müüki tulnud 4700 euroga . http://www.kuldnebors.ee/search/pollumaj...uage_id=et


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.

Mu kodukandis talumees müüb 30-t juba aasta aega. Vaatasin ise seda ja arvasin et üks 1000 kg õnnetust ja ülejäänud oleks traktor! Viimane hind oli vist 3200.-
Naabritrakaga on asi selge - võib vist end õnnitleda! Sain ainupakkumisega endale. Nujahh traka jõuab alles aasta pärast hoovile!
Leppisime nii kokku et kui viimane osamakse tehtud siis mu oma, loogish ju nigu tänapäeval öeldakse! Hind jäi 1800 eura koos dokudega! Nii et kõik mu senised projektid on külmutatud! Ahjaa lattniiduk tuleb ka kaasa

Veel pole maha löödud

(14-07-2014, 21:50 PM)E303 Kirjutas:  Selline haruldane ja korralik

Ei taha ära sõnada kuid need kaks sõna ühes lauses selle masina kohta küll ei kehti.
Haruldane on see masin küll, neid lihtsalt Eestisse ei toodud palju. (t30 on suurelt Lõuna Lätis ja Leedus levinud, Eestis neid vast 2-300tk sedagi oletan.)

Kuid see sõna korralik?
Ülemaalitud
Ette pandud t40 uuemat tüüpi veljed, taga sk4 omad. Omanik küll väidab, et 10cm kõrgusevahet tagaratastel ei tee midagi, kuid ise tekib juba tahtmine uurida, mis esisillas alles on....
Ülevärvitud, tagaporitiiva otsad puudu, tagastuled vahetatud mingite tundmatute vastu.


Jaak, su asukohaks Viljandimaa? Ega sa Kärstna masinale näppe taha ajanud? Pole teisi masinaid Viljandimaal avalikus müügis kohanud.

ME@ otsib juba aastaid t30 kuid originaali, korraliku vähetöötanud masinat keeruline leida õiglase hinnaga. Mingi hetk tekib vähemalt minul küsimus kas t30 või mtz 952

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.

Unimüts sa nagu politseikoer! Õige koht.... Big Grin

Veel pole maha löödud

(14-07-2014, 23:10 PM)JaakH Kirjutas:  Unimüts sa nagu politseikoer! Õige koht.... Big Grin

Võta vabalt See masin asus minust 15km kaugusel. Omanik sugulase töökaaslane olnud jne.
Masin oli jälle minu jaoks liiga sammaldunud. Polnud kohta mis ei lekkinud.
Pakkusin omanikule ise 3k- arvestasin et 2k läheb veel otsa julmalt ei müüdud. Omal ajal tahtsis ta saada 5k masinast.

Vaikides võin öelda, et kui kuskil tuleb t30 avaliku liiklusesse (Lõuna-Eestis) siis olen ma sellest masinast ka teadlik. t-30 on minule nagu härjale punane rätik (rikutult öelduna nagu süütu noor lits, kelle peale ila tilgub, sissetöötatuna (varuosadoonorina) aga ei kõlba külajoodikulegi)

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.

Ega ma seda ei igatsegi Big Grin Nii et võib keegi teine vabalt võtta Toungue

Veel pole maha löödud

Vaikides võin öelda, et kui kuskil tuleb t30 avaliku liiklusesse (Lõuna-Eestis) siis olen ma sellest masinast ka teadlik. t-30 on minule nagu härjale punane rätik (rikutult öelduna nagu süütu noor lits, kelle peale ila tilgub, sissetöötatuna (varuosadoonorina) aga ei kõlba külajoodikulegi)
[/quote]
****************************************************************
Oli Pärnumaal mehel 2 tk (Saarde vald). Kuna üks töötas laitmatult siis teise müüs LV sse. Aastaks siis 1999.
Hetkeseis. Siduri võll hammastest lage ja seisab juba 2 aastat sama kohapeal ja Tema väidetel pole kuskilt seda võlli saada. Kui kellelgi ... siis pm abiks.
Loodan,et ei risustanud väga.Rolleyes

Pobeda Pickup .....
My other favourite toys have tits...

Neid võlle saab ju lasta teha.Vähemalt ca 15 aastat tagasi lasti terridele blrt-s käigukasti hammasrattaid teha.

(14-07-2014, 23:17 PM)unimüts Kirjutas:  Vaikides võin öelda, et kui kuskil tuleb t30 avaliku liiklusesse (Lõuna-Eestis) siis olen ma sellest masinast ka teadlik.

Sel aastal olen kaks isendit lõuna eestist kokku korjanud ja edasi vahendanud, tundub et ei olda siin nii midagi väga teadlik.... Wink Üks isend läks põhjamaale ja omanik kiidab takka et on ikka hea kone... Kurat temaga, selle eest lätakas lubas pilli põlema panna kui kõige kiiremal heinateo ajal lõppülekannetel erimeelsused tekkisid ja käised masinast kiirelt eemalduda soovisid... Tüüpiline T25 Wink

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

(16-07-2014, 17:08 PM)mlsluik Kirjutas:  
(14-07-2014, 23:17 PM)unimüts Kirjutas:  Vaikides võin öelda, et kui kuskil tuleb t30 avaliku liiklusesse (Lõuna-Eestis) siis olen ma sellest masinast ka teadlik.

Sel aastal olen kaks isendit lõuna eestist kokku korjanud ja edasi vahendanud, tundub et ei olda siin nii midagi väga teadlik.... Wink Üks isend läks põhjamaale ja omanik kiidab takka et on ikka hea kone... Kurat temaga, selle eest lätakas lubas pilli põlema panna kui kõige kiiremal heinateo ajal lõppülekannetel erimeelsused tekkisid ja käised masinast kiirelt eemalduda soovisid... Tüüpiline T25 Wink


t25 ja t30 külgülekanded on täielikult erinevad. Ühte on igast põllumajanduspoest saada teist otsid mitu kuud tuletikuga taga.

Reaalsuses aga igasugused erimeelsused tekivad, kui kasutatakse masinat ebaotstarbekalt. Heinategu ja t30 ei käi aga kokku. Kiire liikumine, esisild kogu aeg sees - oh oinast kes masinat piinab. Arvatavasti unustas ära lisaks, et iga 200 tunni tagant tuleb esisilda kontrollida, muidu lendab ribadeks. Tagasillaga on läbi 500tt, siis vaja üle käia.
t30-a80 on igati kapriisne masin. Ta on ideaalne paljunõudvale potipõllumehele, kuid ihunuhtlus väheteadlikule traktoristile.
Ma tunnistan, et ma ei ole suuremat peavalu näinud kui t30, tema erinevaid sõlmedest tuleks raamat kirjutada, mida tuleb kontrollida, mida ja kuidas reguleerida ja kuidas temaga töötada. Niisama, et istun rooli ja roolin ei tule sellest masinast mingit head nahka.
See on ka põhjus miks mina ei ole leidnud õiglase hinnaga ja väga hea väljanägemisega t30 enda garaazi. Nähtud neid pakun, et 100 ringis ja neist alla 10 on korralikud - kuid mitte müüdavad.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.

Kas keegi eestis on näinud ka sellise kabiiniga T-25A .See jällegi mingi eksportvariant sest armatuuris on olemas isegi tahhomeeter mida üldse muudel 25 näinud pole välja arvatud T-30 . Traktori taga olev iseehitatud käru on hea näide vene värgist .Käru ise kõveralt ehitatud ning heintega nii ülekoormatud et küljed on maha murdumise äärel.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.

Pole sellel kärul viga midagi. Küljed paiknevadki tal mitte vertikaalselt, vaid teatava nurga all sellest väljapoole. Üle koormatud ta ka vaevalt et on, kuna heinad teatavasti ei kaalu väga palju, s.o. neid lähebki kärusse mahult üsna palju.

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee

Eestiski olnud müügil tahhomeetriga T 25. Neil mida ma Eestis müügis olen näinud on ehitus aastateks 1994-1996

Praegugi mitu tahhomeetri ja kõrgema plastist armatuuriga isendit kuldses börsis müügil. Neid toodeti vist aastast 1991 vms. Gabariidi ja suunatuled ka erinevad. Minuarust see uuem kellade laud põkale eriti ei sobi, pole selline "vene värk" . vana mall on klassika. Aga see, mis pildi peal paistab, on veel mingi eriline, kellad on pleki sees.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne