Postitused: 5,274
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Panen enda hobikasutuses olevast DT-75est ka video üles, sai vähe müratud täna...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 699
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Sellele pillile on reversi kast vaja panna ,saab natukenegi normaalsemaks.Muidu on sihuke paugupill et hoia ja keela.
Postitused: 1,167
Teemad: 87
Liitus: Jun 2008
Maine:
12
05-09-2014, 07:51 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-09-2014, 08:17 AM ja muutjaks oli
Veteran.)
Mina oleksin eestpoolt lähenenud.( Müramisevideo kohta käiv mõte)
Tervitab Veteran.
Postitused: 1,167
Teemad: 87
Liitus: Jun 2008
Maine:
12
Romude laiakssõitmisest 60-ndatel + Koerus meenub tehase lindimehe jutt, kuidas Pobedale sai peale sõita, enne kui see kokku vajus. Mossede ( 403, 407 ) puhul aga traktor suurt ei kerkinudki!
Tervitab Veteran.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
mis see seukse tallamise point muidu on ka?
parem emexisse viia?
loogika ütleb, et seukse pressi järelt peaks igasugu peenemat sodi ja saasta justkui maha jääma? lagastab ju sel juhul platsi ää.
Postitused: 5,274
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Tegin siis selle hooaja viimased sõidud ja andsin mootorile vähe sooja, uus õligi sai sisse ning masin jääb nüüd uut kevadet ootama.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 685
Teemad: 72
Liitus: Apr 2005
Maine:
6
Vara veel hooaega lõpetada, isegi tsikli täiesti meeldiv praegu sõita. Seevastu võiksid kaasfoorumlastele pakkuda väikese tasu eest sõidu teenust. Endal pole au lintmasina kangide taga kunagi istuda olnud, mudilasesena kolhoosi jossisid hääletatud ja küüti saadud vaid. Väga ähmane mälestus lapsepõlvest, kus linttraktoris istudes jäi mingi nipiga jalg roolikangi ja istme(?) vahele, karjusin kõvasti, aga kuulda polnud vist midagi.
Postitused: 699
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Pean täpsustama karburaatorite juttu,või ei pea kah aga kobisen ikka.Nimelt see uus asi mida käes veeretati on T-100m karbuss,ehk hall joss.Ja see nupp seal ujuki kambri peal ongi kiirendus pump.Selle jaoks lausa oma düüs korpuses.Uuemal ehk siis T-130-170 ei ole seda nuppu vaid on ühendatud seguklapiga see kiirendus pump.Õhuklapp on mõlemil.
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Ma hakkasin seda ise ka mõtlema,mille jaoks see nupp on. Enda vanal töö Jossil seda polnud. Sain selle nupu funktsioonist alles siis aru,kui üks elukogenud jossimees seda videot ennem avaldamist vaatas. Kuid siis oli juba hilja,selle lõigu välja jätmine. Nüüd saab lisada vaid märkusena juurde paranduse.