Tere , paluksin teadma meestelt abi . Nimelt sai soetatud vjatka v-150 . sai ka mõned tiirud tehtud , aga probleem on selles et ei saa uut karbussi paika nii nagu peaks . Sai keeratud segu kruvisid igale poole ja nüüd lõpuks ei luba ka väga palju .
Et ehk keegi teab ja oskab aidata kui palju PEAB keerama neid kruvisid mis karbussi küljes ( segu ja gaasi kruvi ) ?
karpaks K36
Alumine segukruvi täitsa kinni ja 1,5 ringi lahti. Siis peaks saama vähemalt käima. Eeldusel, et lisaõhku kuskilt ei võta. Ülemine kruvi on tühikäigi pöörded. Korras mootoril on tühikäik võimalikult madal. Peaaegu väljasuremise äärel. Kui mootori käima oled saanud, siis edasi reguleerimine on kõhutunde järgi. Mida täpsemalt reguleerid, seda paremini ka mootor töötab.
[quote='urmet48' pid='348462' dateline='1408295656']
Alumine segukruvi täitsa kinni ja 1,5 ringi lahti. Siis peaks saama vähemalt käima. Eeldusel, et lisaõhku kuskilt ei võta. Ülemine kruvi on tühikäigi pöörded. Korras mootoril on tühikäik võimalikult madal. Peaaegu väljasuremise äärel. Kui mootori käima oled saanud, siis edasi reguleerimine on kõhutunde järgi. Mida täpsemalt reguleerid, seda paremini ka mootor töötab.
[/quote
sain ta ilusti käima , esimesest löögist läheb käima aga pöörded on kõrgel ja maha keerata neid ei saa . Kas õhufilter võib siin mingit rolli mängida , mingi klapp on filtris sees , seda keerates pöörded kõiguvad . On kellegil nii olnud ?