11-09-2014, 01:58 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-09-2014, 22:28 PM ja muutjaks oli Traktor.)
Teema sünnib, et oleks endal hea ülevaade masina käekäigust taas teedele jõudmiseks. Ja ehk on ka mõni, kes vanast sakslasest lugu peab. Muidugi on lisamotivatsiooniks, et asi järjepidevamalt areneks. Talverallile vist on liiga roosiline proovida valmis jõuda (mõni semu üritab olematumas seisus masinatki rallile sihtida, aga proovime "Tasa sõuad - kaugele sõuad" taktikat, ehk siis loodame suvele (kast õlutki kihlveoga soolas pessimistiga )
Masin veeres õuele umbes poolteist aastat tagasi. Täiesti toimivana ning üsna eeskujulikus tehnilises olukorras. Peale mõnede jooksvate kuluosade vahetust ja ühe mehaaniku teene järel saada masinale uus kundepoolne vedru pesa (täitsa olematu oli teine), toimetas auto probleemivabalt minu käes vist isegi kuskil 10 000km - igapäevases kasutuses. Vedas mind ja bändi koos koormaga muretult ja ökolt (umbes 5l sajale ka täislastiga).
Pärast üht laenamist sõbrale tuli tagasi kahjuks treileril - nägu viltu peas.
Pärast seda jäi masin nukralt ootele - mis saab edasi. Vaatamata enamus lähikondlaste prääksumist teemal: "Mis temaga ikka, rauda ära, laip on laip..", on masin nüüd taas garaažis koos ustava doonoriga maanteeootuses ning valmistub taas ärkvele tõusmist.
Massin siis:
Opel Ascona 1988
1.6l 55kw
Kupee/2-ukseline sedaan
Truu bensiini karpapill
2013 Suvi
Natukene nukramad pildid:
2013 Sügis
Täpsemad muutused ja parendused selguvad töö käigus. Võib juhtuda, et saab nobedamini tuksuva südame ja uue vedrustuse. Mõtted on, aga ei hakka neid uljalt välja hõikama, muidu äkki peab ise ka veel pettuma. Kindel on, et masin hakkab taas liikuma, detalisus sünnib spontaanselt. Järgmine nädal saabub Tartusse ka tutikas esiklaas, mis leiab ka koha valgukese peal.
Hetkel siis mõlemad Asconad garaažis demonteerimisel. Punase doonori nina leiab enda koha valge kere küljes. Samuti tuled, stanged, tiivad, kapott. Nipet näpet veel.
Praeguseks salong tühjaks visatud ja peitusemängus nüüdseks kaotanud roostekohad avaldunud (üldjuhul siiski viisakas põhi arvestades vanust), pildil paistev valge Silvia oli kordi hullemas seisus.
Järgmise garaažikorraga eemaldame mootori ja sillad ning peame plaani vana nina eemaldamiseks ja sellega seoses võtame ette punase sama plaaniga.
Loodame, et jõuan piisavalt palju garaaži ja ka siinset rahvast toimuvaga kursis hoida, et teema soiku ei jääks.
Seiklus alga!
Masin veeres õuele umbes poolteist aastat tagasi. Täiesti toimivana ning üsna eeskujulikus tehnilises olukorras. Peale mõnede jooksvate kuluosade vahetust ja ühe mehaaniku teene järel saada masinale uus kundepoolne vedru pesa (täitsa olematu oli teine), toimetas auto probleemivabalt minu käes vist isegi kuskil 10 000km - igapäevases kasutuses. Vedas mind ja bändi koos koormaga muretult ja ökolt (umbes 5l sajale ka täislastiga).
Pärast üht laenamist sõbrale tuli tagasi kahjuks treileril - nägu viltu peas.
Pärast seda jäi masin nukralt ootele - mis saab edasi. Vaatamata enamus lähikondlaste prääksumist teemal: "Mis temaga ikka, rauda ära, laip on laip..", on masin nüüd taas garaažis koos ustava doonoriga maanteeootuses ning valmistub taas ärkvele tõusmist.
Massin siis:
Opel Ascona 1988
1.6l 55kw
Kupee/2-ukseline sedaan
Truu bensiini karpapill
2013 Suvi
Natukene nukramad pildid:
2013 Sügis
Täpsemad muutused ja parendused selguvad töö käigus. Võib juhtuda, et saab nobedamini tuksuva südame ja uue vedrustuse. Mõtted on, aga ei hakka neid uljalt välja hõikama, muidu äkki peab ise ka veel pettuma. Kindel on, et masin hakkab taas liikuma, detalisus sünnib spontaanselt. Järgmine nädal saabub Tartusse ka tutikas esiklaas, mis leiab ka koha valgukese peal.
Hetkel siis mõlemad Asconad garaažis demonteerimisel. Punase doonori nina leiab enda koha valge kere küljes. Samuti tuled, stanged, tiivad, kapott. Nipet näpet veel.
Praeguseks salong tühjaks visatud ja peitusemängus nüüdseks kaotanud roostekohad avaldunud (üldjuhul siiski viisakas põhi arvestades vanust), pildil paistev valge Silvia oli kordi hullemas seisus.
Järgmise garaažikorraga eemaldame mootori ja sillad ning peame plaani vana nina eemaldamiseks ja sellega seoses võtame ette punase sama plaaniga.
Loodame, et jõuan piisavalt palju garaaži ja ka siinset rahvast toimuvaga kursis hoida, et teema soiku ei jääks.
Seiklus alga!