(08-10-2014, 22:23 PM)wagoneer Kirjutas: Masendavalt naljakas lugu eilsest päevast.
Sõitsin mina Viimsi vahel oma pisikese Smardi junniga kui nägin,et minu ees sõitval jaapani automargil on tagumine rehv peaaegu tühi.
Kuna keerasime sama asutuse hoovile, siis lasin autol akna alla ja teatasin viisakalt,et Teil on tagarehv pea täitsa töss.
Seepeale autost väljunud noorsand teatas,et see peabki nii olema
Mina siis ajendatuna uudishimust pärisin,et miks nii?
Seepeale teatati mulle,et see on selle pärast,et ei kisuks.
Ma ei saanud kohe pointile pihta(no vanus juba pea 40 kümpsu ja aju natuke kärbatand) ja küsisin,et mis mõttes.
No siis seletati mulle kenasti ära. Nimelt kui tagarehv täis pumbata siis hakkab auto kiskuma ühele poole. Kui aga rehv selline pool töss on siis pidi normaalselt jooksma.
Ma siis julgesin kogemata mainida,et äkki peaks rooli kiskumise puhul pöörama tähelepanu auto tehnilisele seisukorrale ja võibolla ka esisillale. Noormehe pilk ütles kõik ja rohkem ma edasi ei targutanud
Ei osanud muud kosta kui edu ja jõudu soovida.
PS! aga veljed olid ägedad ja sumpa ots silma järgi nii 3"
Vot nii siis pässid remonditakse autosid tänapäeval. Duumat nada ne prõgat
ehk oli see silme ees
(Seda postitust muudeti viimati: 10-10-2014, 13:15 PM ja muutjaks oli Basilio.)
(08-10-2014, 22:23 PM)wagoneer Kirjutas: Ma siis julgesin kogemata mainida,et äkki peaks rooli kiskumise puhul pöörama tähelepanu auto tehnilisele seisukorrale ja võibolla ka esisillale.
Kunagine peretuttav sõitis oma äsjaomandatud "null-kuuega" hakatuseks vastu puud. Parema nurgaga ja nii et katusel oli ka lohk. Tolleaegne remonditöö käis lihtsalt - poritiib vahetati või remonditi ära, lohk katusel tõmmati pahtlit täis jne. Häirima jäi ainult auto edaspidine paremale kiskumine. Selle sai korda väga lihtsal moel. Tüüp tegi uuesti avarii. Tõsi küll - tahtmatult. Vasaku esinurgaga. Ja oh imet! Enam ei kiskunud.
Aga Kalevite pojale 10 punkti ja näritud näts! On ikka veel andekaid ja mõnusalt s**a suhtumisega inemisi!
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
(Seda postitust muudeti viimati: 09-10-2014, 12:42 PM ja muutjaks oli Aspelund.)
Neile, kellele diiselmootori mürin hingelähedane... 12 tundi järjestikust põrinat.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
(Seda postitust muudeti viimati: 09-10-2014, 11:09 AM ja muutjaks oli mlsluik.)
(09-10-2014, 09:45 AM)Aspelund Kirjutas: Sobivat muusikat ka:
Kuulasin seda lugu ja tegi väikse arvutuse, Jumzile olen 300 töötunni peale kulutanud 120l diislit ja ülejäänud paarsada liitirit on olnud mingi muu põlev kütus nagu trafoõli jms vahvad asjad... Eks ikka selleks et saaks juba uue mootori peale visata aga võta näpust, ei tee teist nägugi... Mujale mootorisse ei kannata küll vist selliseid ekstrakte sisse kallata, Perkinsi katel läheb koormusega kuumaks igatahes...
Siit teemaga edasi, või õigemini tagasi, sinna aega kui peale kolmandat klassi endale esimese sapika sain siis bensiin maksis ca 7EEK/liiter. See polnudki oluline, vaid et lähim tankla asus ca 17km kaugusel... seega olin väiksena kõva samakakeetja, sai ikka vastava tooraine olemasolu korral 10-15l päevas välja pigistatud ning sellega sõitis sapikas nagu siidi, seisma ei tahtnud ainult jääda... Eks rikastasin seda lurri vähekene bensiiniga misjärel oli tegu täiesti sõidukõlbuliku ainega...
Vana juut soovib Eesti kodakondsusest loobuda ja Iisraeli emigreeruda. KMA ametnik küsitleb teda:
„Abram, aga miks te tahate ära sõita? Mis teid ei rahulda?“
„Mind ei rahulda riigi suhtumine homoseksuaalsusesse!“
„Kas meil on siis sellega probleeme? Kõik on ju vaikne ja rahulik.“
„Vaadake, Stalini ajal lasti selle eest maha, Brežnevi ajal pandi istuma, nüüd loetakse seda normaalseks. Ma tahaksin lihtsalt enne ära sõita, kui see kohustuslikuks muudetakse
(Seda postitust muudeti viimati: 10-10-2014, 19:19 PM ja muutjaks oli tcumen.)
Ma tükk aega mõtlesin, kas see video sobib siia või mitte. Öelge teie.
Kaamerat kandva auto ees sõitva volkari ees sõidab üks hall masin, mida on mõneks hetkeks näha ca 4-nda sekundi kandis. Vaadake video lõpuni ja öelge kuhu see masin kadus?
(Seda postitust muudeti viimati: 11-10-2014, 08:36 AM ja muutjaks oli Basilio.)
Kui peaks kah midagi pakkuma, siis üheksandal sekundil on näha, kuidas hele auto teeb eessõitjast üle topeltpideva möödasõidu ja foori taga ristmikul on tema tagumenti veel kaugel näha. Tavaline rullnokk.
Edit: Näh, va diisel oli ergema minekuga kui vana kõuts. Jõudis ette!
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.