09-10-2014, 15:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-10-2014, 15:20 PM ja muutjaks oli kr8nik.)
Mis liimitsal ohutuma liikluse vastu saab olla?
(09-10-2014, 11:58 AM)aavu Kirjutas: https://www.youtube.com/watch?v=P-5pPEq7O4k
Rakvere poisikestel on siit veel õppida, õppida, õppida!
(09-10-2014, 15:20 PM)kr8nik Kirjutas: Mis liimitsal ohutuma liikluse vastu saab olla?
(12-10-2014, 16:31 PM)aavu Kirjutas: https://www.youtube.com/watch?v=KUcPZmIZYBM#t=287
Selle video lõpp on pildil. Korraks kostab veel läheneva masina häält. Küsimus: kas nii on tagatud ohutus ralli peatamisel avariikohas, et suvaline jorss tõstab A4 suuruse paberitüki peakohale ja rada on inimesi täis? Või tõlgin midagi valesti?
(20-10-2014, 08:59 AM)MeelisV Kirjutas: või olen ma maha maganud seadusemuudatuse mis sellist tegevust lubab ?
(20-10-2014, 11:48 AM)umm Kirjutas: Sama jama ka eesmiste udutuledega. Reaalselt valgust juurde ei anna ja ka vastutulija jaoks segavad. Nende lülituse võiks ka seadusega määrata, et ei saaks põleda koos lähituledega. Kui juba udu alla näitavat udukat vaja läheb siis on lähituled juba udupeegeldavad!
(20-10-2014, 17:02 PM)Kadari Kirjutas: Üks looke umbes viie aasta tagant, mis oleks võinud üsna nukra lõpu leida. Ilm oli umbes samasugune hall ja pime, nagu täna. Tegevuspaik õismäe ringist ca. 150m mööda paldiski maanteed linna poole. Täpsemalt- vöötrada peale trollipeatust. Veeren siis vaikselt töökaubikuga, paremas reas, linna poole ja jõudes eelmainit vöötraja piirkonda märkan kolme poisikest ootamas paremal pool teeveerel sõidukite peatumist, et üle tee minna. Kuna olin suht ainuke masin, ilm oli hämar ja sellised kümne-kaheteistaastased on suht ettearvamatu käitumisega, otsustasin tegelased igal juhul üle tee lasta. Pidasin bussi kinni-kaks tegelast hakkavad astuma, aga kolmas tegelane hüppas tõukerattale, see väikeste ratastega, ja kukkus udjama. Moe pärast vaatasin vasakusse peeglisse ja ena imet, õismäe ringilt kiirendab vasakust reast must üheksakümnendate lincoln nagu lingust lastud. Sellel hetkel jõudis kohale, et asjad on väga valesti. Murdosasekundi jooksul olid käed signaalil ja andsin niipalju, kui torust tuli. Poisid ehmatasid ära, tõukekategelane sai pidama enamvähem tee telgjoonel, minu ees. Samal hetkel sahistas must ameeriklane minust vasakult ca. 80-90km/h üle sebra. Läks pehmeltöeldes napilt.
(21-10-2014, 08:33 AM)umm Kirjutas:(20-10-2014, 13:38 PM)Basilio Kirjutas: Peale cool'ima välimuse taga ajamise ja isikliku lolluse võib olla veel üks põhjus, mis seletaks ka udukate linnas kasutamise. Nimelt joonistab udukas pimedal sügisõhtul paremini välja sõidutee parempoolse serva ja sellel varitsevad helkurita jalakäiad.
Kui aeglaselt peab sõitma, et udutulede valgusulatusse saabuva ratturi ohutus tagada. tulede ulatus ja reageerimis aeg +põike ohutuses veendumine.
(21-10-2014, 10:19 AM)PlyVal64 Kirjutas: Heade udutuledega valgustub mistahes teel sõites ära auto ninaga peaagu 180-kraadine ala ja see on liiklusohutuse kohalt siiski kasulik.
(21-10-2014, 15:54 PM)v6sa Kirjutas:(21-10-2014, 10:19 AM)PlyVal64 Kirjutas: Heade udutuledega valgustub mistahes teel sõites ära auto ninaga peaagu 180-kraadine ala ja see on liiklusohutuse kohalt siiski kasulik.
Linnainimese jutt.