(Seda postitust muudeti viimati: 13-10-2014, 11:45 AM ja muutjaks oli Aspelund.)
Ainult konkreetsed jutud meie foorumi teemade kontekstis. Egotripid, spämm ja muu meie tegemistesse mitte puutuv siia ei kuulu.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
DKW F7? Manic või indreksirk määrab ehk täpsemalt.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Täna jäi selline isend kaamera ette, pidavat täiesti sõidukorras olema. Viimase värvikihi olevat tartu kunstikooli tudengid peale võõpand Mäletate veel seda aega kui sellised pakikandjad mööda linna ringi lasid?
(Peaks igati teemakohane olema, natuke rasketehnikat ja natuke autot ning natuke meenutab ka jalgratast - noo lõppülekanne ju ketiga nagu igale endast lugupidavale rattale omane... )
(Seda postitust muudeti viimati: 13-10-2014, 17:42 PM ja muutjaks oli Sillu.)
Vanapagan kirjutas 5. osas: "Ilus pilt sellest toredusest küll aga tegemist ei ole siiski mitte aiakäruga vaid juba koguni jalgrattakäruga. Aiakäru baseerus samasugusel raamil, oli samasuguse kastiga aga lühema sangaga ja ilma tuledeta.
Mul maal samasugune aga aiakäru versioon olemas, katsun lähiajal ära käia ja pildid teha siis saab selle kõik siin arutusele võtta sest valdavat enamust siinsest seltskonnast ju ikka huvitab missugused kärud meil Eestimaal leiduvad."
Sellist kitsast liigitust aiakäru/jalgrattakäru minu teada ei olnud. Tegemist on ikkagi aiakäruga, mida on võimalik kasutada ka jalgratta haakes. Sedagi konkreetset isendit on põhiliselt kasutatud ikkagi aiakäruna (või, õigemini, lihtsalt majapidamiskäruna), vedades nii kartuleid, heina, sõnnikut kui ka puid. Pikka aega olid nad kõik ka jalgratta taha haagitavad, aga kõige viimased tehti tõepoolest ilma helkuriteta ja teistsuguse sangaga, mida ei saanud enam jalgratta järele haakida - pidavat olema mugavam. Olen ühte sellist käes hoidnud, aga mina küll mugavuses suurt vahet aru ei saanud. Õigemini: kahtlen, kas sellise lisaväärtuse kaotamine, nagu võimalus kasutada käru jalgratta järel, ikka on põhjendatud, isegi kui ta tõepoolest mõnevõrra mugavam on.
(13-10-2014, 11:43 AM)Aspelund Kirjutas: DKW F7? Manic või indreksirk määrab ehk täpsemalt.
A.
Kereosa on tõepoolest DKW F7 (valmistati 1937-1939), armatuurlaua järgi otsustades nö odavam Reichsklasse mudel. Tagaosa on läbinud tõsise uuenduskuuri. Seda mudelit toodeti ka 4-ukselisena, kuid see konkreetne lahendus ei ole ilmselt tehases tehtud. Raam paistab eelmise põlvkonna F5 päritoluga.
Kontakt pakub huvi. Kui võimalik, siis võiks saata mulle andmed selle sõiduki omaniku kohta.
Vähemalt kolm on neid. Üks Võrus, üks Viljandis, üks see Tallinnas. Viljandi oma pakuti müüa, küsiti 10 000 kohalikku. Nüüd on hind langenud 31 protsenti, aga võtjaid ikka pole...
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Viljandis nägin aastaid tagasi ühte tumepunast Volgat aga see oli veel ümaramate vormidega...kes sõitis ja kust tuli pole teada. Seisis parteimaja juures platsil. Rohkem pole näinud. Kas on kellegil midagi teada?
T.