Postitused: 2,123
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Nii, kirjeldaks vahepealset progressi ka. Kuna ksf v6sa - lt sain MTZ-82 laiad esiporiplekid, siis juba varem garaaziz oma aega oodanud MTZ-80 esimesed kitsad poriplekid lähevad Jumzile külge. Kui kellelgi on üleliigsed esiporitiibade ORIGINAAL kinnitused, siis kiri posti! Kuna minu masina esirehvid on siledad ja miskipärast välimistest servadest oluliselt rohkem kulunud (vist paralleelvardad liiga pikad?), hankisin ka tutikad esirehvid, 2 tk kokku 90€. Vahepeal on paigaldatud ka ksf jürimees käes saadud kapoti parempoolne küljeplekk, OOTAN PAKKUMISI KA VASAKPOOLSELE!. Lähiajal vajab paigaldamist kabiini põhi, ootan ka millal ksf mlsluik oma originaal istme välja viskab ja selle mulle loovutab, et saaksin tabureti salongist välja visata. Veel tahan mootorile paigaldada töötunni lugeja, aga poest seda saada ei ole, olen küsinud nii Võrust kui ka Türilt. Russi oma vist ei sobi, teab keegi?
Ühesõnaga tegevust on veel küllalt, aga põhiline on see, et mootor tuksub ja kopp kaevab! Millalgi tulevad ka pildid!!
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 237
Teemad: 4
Liitus: Oct 2010
Maine:
5
Töötundide lugejaid on kaubandusest igasuguseid saada, osa töötavad vist suisa vibratsiooni peale. Kui tahad koos tahhomeetriga saada, siis VDO-l on vastavad näidikud täitsa olemas, ei olnud ka väga kallid. Vajalik geneka W-klemmi olemasolu, sealt saavad impulsi. Kui soovid lihtsalt töötunde näha, pääsed veel lihtsamalt.
Postitused: 135
Teemad: 8
Liitus: Apr 2013
Maine:
0
Aga pane tahomeeter koos töötunni lugejaga. Armatuuris auk ju ka olemas. Väilimisse plekki ainult vaja avavus teha. Minu uuringute kohaselt sobib sinna MTZ komplekt ehk siis nurkreduktor lugeja asemele tross pikkus sobib ja kell salongi.
MTJ.EE
Postitused: 135
Teemad: 8
Liitus: Apr 2013
Maine:
0
Ma panin oma 40-le ja sobis. Vaatasin oma (väikse kabiiniga) JUMZ-i ja ma ei näe põhjust miks ei peaks. Eksport masinatel oli tehase poolt olemas. Pump ju käib ka sama pidi mis MTZ-il. Lihtsalt kiiruse skaalad ei kalapi kuid pöördeid ja tunde näitab korrektselt.
MTJ.EE
Postitused: 2,123
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Hästi, siis ostan MTZ jupid ära!
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 2,123
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Eile vedasin oma õuele ka greiferkopad. Telefonis müüjaga suheldes tundus asi oluliselt ilusam kui kohapeal, olin põhimõtteliselt juba loobumas aga lõpuks ikka võtsin ära. Müüja väidab küll, et viimati kaevas aasta tagasi, aga hetkel põhimõtteliselt ühtegi sõrme liikuma ei saanud, kuvaldaga sai lõpuks mõned sõrmed välja , et mahuks sõiduauto kärusse panema. Mõned sõrmed on kinni keevitatud, silinder ei liigu jne. Lõpuks kui koju jõudsin, oli juba kottpime ja sinna kärru see kompott praegu jäi.
Tundub, nagu oma tehnikaga ei käigi praktiliselt mitte keegi normaalselt ringi, absoluutselt mingeid hooldusi ei tehta ja lihtsalt tuimalt tehakse seni, kuni veel liigub ja siis hädaldatakse, et näe raibe ei tööta jälle jms...masendav. Aga kuna selle aasta sõnnik veel põllule vedamata ja ka ehitusel liivateisaldamine plaanis, siis kibekiiresti tuleb sellele komplektile elu sisse puhuda ja toimetama hakata. Kuulmiseni!
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 2,123
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Eks ta vist omal ajal käis nii, et korra oli vaja ära võtta, siis tagasi panemata ta jäigi...mul olid algselt enamus plekke puudu, eks neid siiani mitmed puudu veel ,aga vaikselt hakkab looma.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 5,281
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Selle akukasti poolse ja termostaadi vahelise võid omavahel kokku panna või siis mõlemad pimedaks, vahet pole, plokikaanel on piisavalt kanaleid et suudaks end jahutada. Starteriga versioonil ongi mõlemad kohad kinni.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 98
Teemad: 1
Liitus: May 2014
Maine:
2
Kui mul käivitusmootor maas oli ja oli mõte, et tõmbaks rattast käima, siis ka mul oli probleem, et kuidas nende veetorudega tegutseda. Üks mõte oli see, et ülejäänud mootor jäägu maha, aga silindri koos peaga võin ju tagasi voolikute külge kruttida, kui vaja. Ma seda küll ei teinud, aga arvan, et oleks töötanud küll. SUl on võimalus ka seda varianti proovida
Liikuv tehnika kulub, seisev tehnika laguneb.