24-10-2014, 19:03 PM
Ei pole neil värvilistel plekkidel seal häda midagi mitte.
Teebki pildi rõõmsamaks.
Teebki pildi rõõmsamaks.
(25-10-2014, 22:37 PM)viplala Kirjutas: Küsiks igaks juhuks üle, et kas jagajal käivad väljundid/sisendid, vastavalt kangile, selliselt nagu pildil?
(26-10-2014, 20:50 PM)Lapik Kirjutas: Aga sutska jagaja hoopis tagaseina või kabiini alla. Kangidele saab ju tänapäeval igati põnevaid otsasid meisterdada. Ja mu meelest on see vene jagaja remontimine üks igavene raha matmise ja aja raiskamise koht. Üks leiutis venelastel tehtud, mis on kuiv senikaua, kuni õli pole veel sisse lastud. Ja kasutamine ka sama raske, kui õues liigutatava lisaseadme otsene liigutamine, lisaks puudub praktiliselt igasugune doseeritavus... . Mistahes itaallaste kokkupandud jagajalaadne toode on suure tõenäosusega oluliselt etem. Aga see siiski minu isiklik arvamus.
Ootan huviga juba edasisi samme
(15-11-2014, 11:31 AM)Lapik Kirjutas: Standardsed traktorite kiirliited on 1/2 tollised, küljes on 90% moodsa aja traktoritest ning seda juba mitmeid kümneid aastaid. Kusjuures, kui nüüd tähte närida, siis ega poest uus hüdrotoru ka nii jubeda hinnaga ei ole, et seda hästipainutatavat tõmmatud ning tsingitud toru osta ei jaksaks. kunagi ostsin Fordile kütusetoruks 10-st roostevaba, 6 m toru maksis ca 25 raha...
(13-01-2015, 15:55 PM)ukfmx Kirjutas: Kuidas edeneb? Küsimus, et kas pedaalid jätsid samaks või muutsid?
(13-01-2015, 23:46 PM)saarrand Kirjutas: [Igaks juhuks küsin, ega teil ei ole ühtki üleliigset jagajat, mille küljest saaks mulle jagaja küljel juhi põlvede vastas oleva väljavõtte , mis stutseriga jagajale kinnitub. Minul üks neist lõhki keeratud?!?
Küsiks igaks juhuks üle, et kas jagajal käivad väljundid/sisendid, vastavalt kangile, selliselt nagu pildil?