24-11-2014, 22:57 PM
Südamlik lugu kuulsa tehase kurvast lõpust http://etv2.err.ee/v/haridussaated/dokka...1a319ef099
(25-11-2014, 21:31 PM)41Degree Kirjutas: ... mis tunne oli vaadata seda ...
(25-11-2014, 22:07 PM)motamees Kirjutas:Minus tekitas see äratundmisrõõmu USA tsikli- ja rodiehitajatest, kes enne telesse pääsemist esimestes osades samaväärsetes tingimustes tööd teevad! Ehk MIDA suutnuks ZILi eriautode tsehh päriselt ja normaalse kapitalismi tingimustes teha??? Ulmet. Dokfilmi asemel USA TLC või Discovery kanalisse paarikümne osaline detailne tõsielusari kolme maailmavägevate autode ehitamisest ja saadud raha eest elatanuks kogu tehast järgmised kümme aastat. Ehk mul oli päriselt ülinormaalsetest ja kuldsete kätega töömeestest kahju. Ja ka too ülikonnas boss-tsehhijuhatajha oli kuradi sümpaatne autofänn. JA ajusid oli neil vene meestel ikka kordi rohkem, kui keskmsiel USA "tõsielusarja" debiilikul, mida need kõik kirve-, muda-, soo-, kala- ja mäemeeste sarjad pilgeni täis on. Rääkimata kivipallur-Chumleest... Õnneks tehnikasarjad on olnud "natuke" paremad, vähemalt on seal ka OCC töömeeste seas mõni, kel peakolus midagigi liigub. Foosi Overhaulin' on muidugi totaalne erand kõigi nende sarjade seas, kus pole peaaegu kunagi vaadates häbi lauslollidest ekraanil.(25-11-2014, 21:31 PM)41Degree Kirjutas: ... mis tunne oli vaadata seda ...
Kurb, kui esindusmasinate tootjad elavad/töötavad nagu paadialused...
(25-11-2014, 23:11 PM)weix1 Kirjutas: Mis kvaliteediga see sünnitis lõpuks kokku tuli? Minus ei tekita mingeid kaastundlike emotsioone ühe värdriigi hingitseva autotööstuse jäänused.
(25-11-2014, 23:42 PM)2715 Kirjutas: Mis aga tehasesse puutub, siis oleks tulnud õigel ajal sellest linnakust julmalt loobuda ja koondada see tootmine max 10 angaari.Miks peaks loobuma asjadest, milleks on nii suur ja võimas riik võimeline??? Kus on olemas maavarad, energia, oskustöölised jne? Just sellega pidanuks ZIL ja ka teised masinaehitustehased edasi tegelema! Lihtsalt pidanuks neid juhtima 100% kapitalistlikus stiilis ja korras. Miks arvatakse, et rasketööstuse aeg on otsas? Kas siis tänasel päeval ei lähegi mitte kuskil vaja metallivalu, metallistantsi, freesimist, treimist jne. Ikka läheb sest sellised jublakad on ju ka IGA pisemagi elektroonikavidina sees olemas, muudest toodetest rääkimata. Hiina just ja peamiselt sellega ju tegelegbi, ise meeletus energia- ja toorainenäljas vaeveldes.
Loobuda näiteks valutöödest ja tellida valatud detailid nagu mootoriplokk ja muud pudinad kuskilt mujalt.
(26-11-2014, 23:14 PM)Qunts Kirjutas: Väga hea film ja sellist élu mäletan minagi kunagi, kui pidi sebima omale riideid läbi luugi ja talongiga sai süüa.Pole just päris see aga huvitav ikkagi.Kui palju Kolhidasid,Zil-e jms."Единственная"-1975
Noortele oleks hea vaadata, kuidas esivanemad pidid elama, et neid tänapäeva noori kasvatada. kes peaks olema täna juba 22 ja rohkem aastat vanad
Tänan veelkord sellise leiu eest ja sooviks veel ja veel vaatada selliseid leide
(26-11-2014, 21:06 PM)weix1 Kirjutas: Mis puutub kapitalistlike juhtimisvõtete ülevõtmisse siis sellega jäi liidu järgne vene föderatsioon kas oskamatusest või tahtmatusest lootusetult hiljaks. Ja nõudlus - ei venemaa ega keegi muu ju peale piiride avamist lihtsalt ei tahtnud seda no ütleme ebaviisakalt " saasta" mis sealt tehasest väljus. Nii läks pea kõigi tehastega sest kaasaegsest autotööstusest ja selle toodangule seatud nõudmistest/ootustest olid vene masinad parimalgi juhul paarkümmend aastat maas.
(27-11-2014, 11:43 AM)giordanobruno Kirjutas: Kipub OT-ks kuid nt. Gazelle on proovitud nende odavuse pärast, kuid lagunemise kiiruses on nad ilmselt maailmameistrid, kuidagi ei jõua sammu pidada. Ehk raskem tehnika peab kauem vastu. Nägin täna PlyVali postituses olevat GAZ-i Assaku kandis, niiet jõuab neid meile ka.