Küsimused t-25A-1 kohta

Miinustemperatuurid jäässe külmutanud veepisara? Kaks käiku korraga sees?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Külmaga võib ka jää tõesti põhjas olla,kaas maha kruvida ja kaeda mis kastis toimub,kaas maas ja õli väljas siis kohe näha kui jääse külmund.Ise talitaks nii
Vasta

Külma praegu veel niipalju ei tohiks olla. 2-3 C miinust et tee veel midagi... vbolla on fiksaatorvarras kinni või hoopis kahvli küljest lahti ja fiksaatorid hoiavad käiku sees. Vaata, kas siduri vajutades fiksaatorite varras liigub ja kas liigutab ka fiksaatorite võlli.
Vasta

(27-11-2014, 18:47 PM)Subaru Kirjutas:  Külma praegu veel niipalju ei tohiks olla. 2-3 C miinust et tee veel midagi... vbolla on fiksaatorvarras kinni või hoopis kahvli küljest lahti ja fiksaatorid hoiavad käiku sees. Vaata, kas siduri vajutades fiksaatorite varras liigub ja kas liigutab ka fiksaatorite võlli.

Noo - seisnud masinal võtab paari miiuses ööga kenasti õlis oleva vee jäässe ja see takistab piisavalt, et käike lülitada ei saa.

Alati on võimalik, et blokeeringud ei vabane või on kuliss katki... Aga selleks peaks täpsemalt kirjeldama, kuidas kang liigub või kuhu takerdub. Wink
Vasta

Kui vabas asendis ei liiguta ühtegi käiku, siis vaevalt kõik käigufiksaatorid valesti on jooksnud umbe. (kõik vabakäigu peale).

Ise läheks kõige lihtsamat teed. Proovi tigukäiku. See on tõbras mis ei tohiks paigast liikuda selle lülitamine peaks olema umbes kastiga alati võimalik lülitada.

Teisalt astu siduri pedaalile peale ja vaata kas siduri pedaali võll(asetseb vasakul käimari küljes ja jookseb läbi kasti. Vaata kas piduripedaalide alt välja tulev ots (nii 6cm pikk komakujuline detail) kas see liigub. Ta peaks liikuma nii 2cm ringiratast.

Idee, et pane traktor käima (siduri võll soojendab käigukasti õli ära ei toimi eriti hästi, kuna tap 15 mis käimaris enamjaolt - selle soojendamiseks läheb tunde.  Üless käigufiksaatorite ja kahvlite juurde ei jõua see soojus ka.

Seega ainuke variant on:
Vaata kas põhikangil on pikkvabakäik olemas. Võta küljepealt see pikk 4 poldiga kaas maha (vahet pole kummalt poolt) ja koputa õrnaltkäigufiksaatorite pihta (kahvli võlllide pihta) Kui võll teiselt poolt välja jookseb pead tagasi lükkama.  
Kui kõik võllid lahti saad liiguvad ka käigud.

KUid see pisem mure. Kui tööle oled saanud saad arvestada kas 2 kordse õlivahetusega käigukastis või õlivahetuse+ käigukasti pesuga + käigukasti kaane tihendi vahetusega. Sest väljas seismine on sul vett täisa ajanud kasti. Hullemal juhul lööb käigukasti sul lõhki see emmulsioon. (näinud juhtumit kus käigukast oli silmini vett väis väljas seismisest.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

Küsimus t-25A kohta:
otse rooli all samba küljes on enamus masinatel miski neljakandiline karp, varuosakataloog näitaks sinna sisse justkui mingeid hammasrattaid. Kas on tegu reduktoriga kergendamaks rooli keeramist?
Vasta

(06-12-2014, 14:27 PM)Laurts Kirjutas:  Küsimus t-25A kohta:
otse rooli all samba küljes on enamus masinatel miski neljakandiline karp, varuosakataloog näitaks sinna sisse justkui mingeid hammasrattaid. Kas on tegu reduktoriga kergendamaks rooli keeramist?

See vigur peaks ikka 1:1 ülekandega olema ja otstarve on ühe loogika järgi olemas ja teise järgi mitte.
Nimelt muudab see pöörlemissuunda, et rattad õiget pidi keeraks.
Kuskil inseneri peas läks ilmselt midagi nihu ja hakkas valepidi keerama ning siis sellega päästeti päev.
Vasta

Lisan siis pildi, mis ümberehitus siin võiks olla tehtud?

   
Vasta

(06-12-2014, 14:27 PM)Laurts Kirjutas:  Küsimus t-25A kohta:
otse rooli all samba küljes on enamus masinatel miski neljakandiline karp, varuosakataloog näitaks sinna sisse justkui mingeid hammasrattaid. Kas on tegu reduktoriga kergendamaks rooli keeramist?

Rooli all samba küljes on karp, milles on süütelukk, signaalinupp, tulede vahetaja ja suunalüliti.
Juhtmed jooksevad mööda sammast põrandale ja on kaetud U kujulise plekist kattega.
Vasta

(06-12-2014, 14:27 PM)Laurts Kirjutas:  Küsimus t-25A kohta:
otse rooli all samba küljes on enamus masinatel miski neljakandiline karp, varuosakataloog näitaks sinna sisse justkui mingeid hammasrattaid. Kas on tegu reduktoriga kergendamaks rooli keeramist?

Ülekanne 1:1-le, hammasrattad koonuses, eesmärgiks rooli pöörlemissuuna ja kaldenurga muutmine masina töödel, kus iste oli kapoti peal ja esiots muutus tagaotsaks.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta

Küsimus T-25 hüdropumba kohta. Kuna hüdro on mu jaoks täiesti võõras teema, siis lasen siia küsimuse. Kas see hüdromootor suudaks sellise https://www.youtube.com/watch?v=fgZIb140lzA järelagregaadi tööorganid käima panna või jääb väheks? Ning kuna mul andmeid ei ole pumba kohta, siis mille järgi ma peaks sobivat hüdromootorit otsima hakkama üldse? Võimalik ka mehhaaniline ülekanne rihmarataste ja kardaaniga, kuid läheb liiga keeruliseks ning poest ostes kõiki laagripukke ja rihmarattaid jne läheks asi sama kalliks kui mitte kallimaks võrreldes hüdrojõudu kasutades. Ning viimane võibolla, et kõige rumalam küsimus- kas hüdropumpa NS10UL on võimalik nn tagurpidi käima panna ehk siis hüdromootorina kasutada? Viimane küsimus otseselt ajendatud rahast kuna see maksab 3 korda vähem kui kõige odavam hüdromootor mille kiirelt googeldades leida suutsin.
Vasta

Enamus eelkõneleja küsimusi leiab vastuse hüdraulikateemastWink

http://www.forum.automoto.ee/showthread.php?tid=28450&
Vasta

Väga hea teema, aga kahjuks mitte päris see mis mul vaja oleks. Uurisin ja puurisin, aga ei ole leidnud otsest vastust T-25 hüdropumba tootlikuse kohta. Kuna nimes on number 10 sees, kas siis äkki 10cm3 või 10L vms? Mida tähendab hüdromootoritel tüüp SMR/OMR?
Vasta

NŽ-10 tootlikus on 16 liitrit minutis.
Vasta

Hammasrataspumpade tootlikkus sõltub pöörete arvust. NŠ-10 annab ühe pöördega 10cm3 õli nimirõhul.
Vasta

(19-12-2014, 20:20 PM)Provoker23 Kirjutas:  Väga hea teema, aga kahjuks mitte päris see mis mul vaja oleks. Uurisin ja puurisin, aga ei ole leidnud otsest vastust T-25 hüdropumba tootlikuse kohta. Kuna nimes on number 10 sees, kas siis äkki 10cm3 ...

Kehvasti lugesid siis. Big Grin

Vene pumba number näitab ühe pöördega toodetava õli mahtu kuupsentimeetreis. Ehk 10 kuupi pöördega (rõhul 120 bar!) teebki jämedalt 16 liitrit minutis.

Aga meil siin kodanikke, kes hüdrosüsteemide hingeelu minust paremini tunnevad, ehk nemad suunavad edasiWink
Vasta

Kui juba hüdropumba peale küsimiseks läks.

Mina olen kohanud t25(a) masinatel NŽ-10 pumpa millel 4 nuuti ja vasaku pöörlemisega.  Tean, et mtzil ja dt75l on sama pump peal aga kuue nuudiga. Seda hüdropumba kuusnuuti (muhvi) saab eraldi osta ja kerge vahetada.

Nüüd aga küsimus. Uuematel mtzidel on NŽ-10 asemel NŽ-16 (hind loomulikult 3x kallim) kas keegi on seda pumpa t25le peale toppinud. Tean et poldiavad istuvad (olen kohanud mtzi millel pumbad vahetatud 10->16) Kuid kas hüdrotorud ka ühtivad. t25l nimelt jagajast ja hüdropaagist tulev toru on jäik ühendus.

On keegi selle ehituse reaalselt t25 peal läbi teinud?

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

Minupoolne küsimus pumpade osas


https://www.youtube.com/watch?v=64dJV_eKx8Y

Venekeelne jutt, kuid siin pole ka ühtegi vihjet torude kohta. Silmaga vaadates isegi torudelt vooluku peale üle mindud. Ise tahaks aga torude peale jääda.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

Kui suuri akusid kasutate T-25 tüüpi traktoril reduktorstarteri puhul. Mitme ampertunnine aku oleks otstarbekas osta, arvestades, et soov on käivitada vahel ka miinustemperatuuriga.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Sisuliselt pole sinule suurt mahutavust vaja . Alates 40-45Ah on juba piisav, aga tähtis on CCA ehk külmkäivitus vool . Mida suurem number seda parem - Vähemalt 300A 

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 28 külali(st)ne