Postitused: 4,442
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
Miinustemperatuurid jäässe külmutanud veepisara? Kaks käiku korraga sees?
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 4,681
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Külmaga võib ka jää tõesti põhjas olla,kaas maha kruvida ja kaeda mis kastis toimub,kaas maas ja õli väljas siis kohe näha kui jääse külmund.Ise talitaks nii
Postitused: 52
Teemad: 2
Liitus: Jul 2014
Maine:
0
Külma praegu veel niipalju ei tohiks olla. 2-3 C miinust et tee veel midagi... vbolla on fiksaatorvarras kinni või hoopis kahvli küljest lahti ja fiksaatorid hoiavad käiku sees. Vaata, kas siduri vajutades fiksaatorite varras liigub ja kas liigutab ka fiksaatorite võlli.
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
Kui vabas asendis ei liiguta ühtegi käiku, siis vaevalt kõik käigufiksaatorid valesti on jooksnud umbe. (kõik vabakäigu peale).
Ise läheks kõige lihtsamat teed. Proovi tigukäiku. See on tõbras mis ei tohiks paigast liikuda selle lülitamine peaks olema umbes kastiga alati võimalik lülitada.
Teisalt astu siduri pedaalile peale ja vaata kas siduri pedaali võll(asetseb vasakul käimari küljes ja jookseb läbi kasti. Vaata kas piduripedaalide alt välja tulev ots (nii 6cm pikk komakujuline detail) kas see liigub. Ta peaks liikuma nii 2cm ringiratast.
Idee, et pane traktor käima (siduri võll soojendab käigukasti õli ära ei toimi eriti hästi, kuna tap 15 mis käimaris enamjaolt - selle soojendamiseks läheb tunde. Üless käigufiksaatorite ja kahvlite juurde ei jõua see soojus ka.
Seega ainuke variant on:
Vaata kas põhikangil on pikkvabakäik olemas. Võta küljepealt see pikk 4 poldiga kaas maha (vahet pole kummalt poolt) ja koputa õrnaltkäigufiksaatorite pihta (kahvli võlllide pihta) Kui võll teiselt poolt välja jookseb pead tagasi lükkama.
Kui kõik võllid lahti saad liiguvad ka käigud.
KUid see pisem mure. Kui tööle oled saanud saad arvestada kas 2 kordse õlivahetusega käigukastis või õlivahetuse+ käigukasti pesuga + käigukasti kaane tihendi vahetusega. Sest väljas seismine on sul vett täisa ajanud kasti. Hullemal juhul lööb käigukasti sul lõhki see emmulsioon. (näinud juhtumit kus käigukast oli silmini vett väis väljas seismisest.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Küsimus t-25A kohta:
otse rooli all samba küljes on enamus masinatel miski neljakandiline karp, varuosakataloog näitaks sinna sisse justkui mingeid hammasrattaid. Kas on tegu reduktoriga kergendamaks rooli keeramist?
Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
(06-12-2014, 14:27 PM)Laurts Kirjutas: Küsimus t-25A kohta:
otse rooli all samba küljes on enamus masinatel miski neljakandiline karp, varuosakataloog näitaks sinna sisse justkui mingeid hammasrattaid. Kas on tegu reduktoriga kergendamaks rooli keeramist?
Ülekanne 1:1-le, hammasrattad koonuses, eesmärgiks rooli pöörlemissuuna ja kaldenurga muutmine masina töödel, kus iste oli kapoti peal ja esiots muutus tagaotsaks.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 314
Teemad: 20
Liitus: Apr 2010
Maine:
1
Väga hea teema, aga kahjuks mitte päris see mis mul vaja oleks. Uurisin ja puurisin, aga ei ole leidnud otsest vastust T-25 hüdropumba tootlikuse kohta. Kuna nimes on number 10 sees, kas siis äkki 10cm3 või 10L vms? Mida tähendab hüdromootoritel tüüp SMR/OMR?
Postitused: 99
Teemad: 14
Liitus: Jan 2011
Maine:
1
NŽ-10 tootlikus on 16 liitrit minutis.
Postitused: 82
Teemad: 3
Liitus: Dec 2013
Maine:
0
Hammasrataspumpade tootlikkus sõltub pöörete arvust. NŠ-10 annab ühe pöördega 10cm3 õli nimirõhul.
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
Kui juba hüdropumba peale küsimiseks läks.
Mina olen kohanud t25(a) masinatel NŽ-10 pumpa millel 4 nuuti ja vasaku pöörlemisega. Tean, et mtzil ja dt75l on sama pump peal aga kuue nuudiga. Seda hüdropumba kuusnuuti (muhvi) saab eraldi osta ja kerge vahetada.
Nüüd aga küsimus. Uuematel mtzidel on NŽ-10 asemel NŽ-16 (hind loomulikult 3x kallim) kas keegi on seda pumpa t25le peale toppinud. Tean et poldiavad istuvad (olen kohanud mtzi millel pumbad vahetatud 10->16) Kuid kas hüdrotorud ka ühtivad. t25l nimelt jagajast ja hüdropaagist tulev toru on jäik ühendus.
On keegi selle ehituse reaalselt t25 peal läbi teinud?
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
Minupoolne küsimus pumpade osas
https://www.youtube.com/watch?v=64dJV_eKx8Y
Venekeelne jutt, kuid siin pole ka ühtegi vihjet torude kohta. Silmaga vaadates isegi torudelt vooluku peale üle mindud. Ise tahaks aga torude peale jääda.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Kui suuri akusid kasutate T-25 tüüpi traktoril reduktorstarteri puhul. Mitme ampertunnine aku oleks otstarbekas osta, arvestades, et soov on käivitada vahel ka miinustemperatuuriga.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 701
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Sisuliselt pole sinule suurt mahutavust vaja . Alates 40-45Ah on juba piisav, aga tähtis on CCA ehk külmkäivitus vool . Mida suurem number seda parem - Vähemalt 300A
www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed