04-01-2015, 10:55 AM
Mõtlesin, et pajatan ka nüüd miks ma enam oopeli mehi tögada ei saa.
Mõni kuu tagasi tuttava tuttava kaudu, kuulsin, et ühel tuttava tuttava vennal on Jõgeva ligidal vägev surnuaed. Sai siis mindud vaatama. Vene risu oli hulgi, aga silma hakkas üks nukker Kadett.
Puudu oli tal üsna palju, kuid enamike sain kuskilt Avinurme kandist.
Peal võimas 1.2 40kw, mida hetkel tuunima ei hakka. Õli asemel oli karteris vesi ja tavott. Hea oli, et käima ei läind. Kerepoolest hakkas mulle meeldima, kunagi kellegi voolimisoskus ning laiaks keevitatud alumine ring, ülejäänud aga jättis soovida.
Alguses üsna paari lapi vahetusega põhi, osutus vastupidi, paar originaalset lappi jäi, lisaks tänaseks ka mõlemad tiivakaared vahetatud, tagumised, kolmekordne plekk mädanes vägevalt. Pagassi põhi on 75% ulatuses vahetatud, lisaks tuleb veel see 25% varuratta pesa vahetada.
Vaja oleks veel laepolstrit, mille arvatavasti hundu käest saab.
Aga nüüd peab minema ja edasi keevitama, ralli läheneb ja Tartus drifti sajab jälle.
Mõni kuu tagasi tuttava tuttava kaudu, kuulsin, et ühel tuttava tuttava vennal on Jõgeva ligidal vägev surnuaed. Sai siis mindud vaatama. Vene risu oli hulgi, aga silma hakkas üks nukker Kadett.
Puudu oli tal üsna palju, kuid enamike sain kuskilt Avinurme kandist.
Peal võimas 1.2 40kw, mida hetkel tuunima ei hakka. Õli asemel oli karteris vesi ja tavott. Hea oli, et käima ei läind. Kerepoolest hakkas mulle meeldima, kunagi kellegi voolimisoskus ning laiaks keevitatud alumine ring, ülejäänud aga jättis soovida.
Alguses üsna paari lapi vahetusega põhi, osutus vastupidi, paar originaalset lappi jäi, lisaks tänaseks ka mõlemad tiivakaared vahetatud, tagumised, kolmekordne plekk mädanes vägevalt. Pagassi põhi on 75% ulatuses vahetatud, lisaks tuleb veel see 25% varuratta pesa vahetada.
Vaja oleks veel laepolstrit, mille arvatavasti hundu käest saab.
Aga nüüd peab minema ja edasi keevitama, ralli läheneb ja Tartus drifti sajab jälle.