käisin selle eelmainitud normaalse mootoriga transitiga sõitmas
saabusime platsile ootamatult
aku oli tühi seega käivitamine boosterilt
lükkas ikka pahvaku tagant välja ja kohal külmalt tiksudes oli hall/valge lont taga
hääl aga oli mmmmm
prooviks tegime väikse tiiru 20+km läbi lasnamäe maardu järveni ja tagasi ehk ergonoomikaks pole rohkem vaja sest transit on transit ja selles ma persetan igapäevaselt
AGA no on ikka minekut sellel loomal
nüüd viskas ikka niimoodi sügelema, et ....
pärast sõitu enam mingit suitsu ei olnud.
ainuke mida ma hetkel põen, et on natuke suur s.t. pikk - praegusest on 1m pikem
raskem leida parkimiskohta.
pärast oma olemasolevas transistoris võrdlesin siis olukorda
vahe oli muidugi kaalus kah ehk hetkel oli meil koorem peal 1+natuke tonni ja uus oli tühi aga
uue ja vana vahe oli selline et uus kiirendas 5 käiguga paremini 40 pealt edasi kui vana kolmandaga
rääkimata kiirenusest 6nda käiguga maanteel 100-st edasi.
aga noh vahe on ka ilmne 66 vs. 147 kw ja 210 vs. 47O nm
mÖtleme
ja kindlasti proovime ka masteriga liigelda.