Iseteenindus garaaž
#41

(15-01-2015, 20:48 PM)HrElmo Kirjutas:  
(15-01-2015, 20:24 PM)metsakohin Kirjutas:  Tore, tulen suvalise masinaga ja sul on olemas õlifilter, õhufilter, salongifilter, käigukasti filter. Ilmselt ka hammasrihm ja rullid. Loomulikult ka piduriklotsid Cool Nüüd poltidest mutritest, võtmetest keegi juba unistas eespool, tead, et jaapanlaste tiheda keermega poldid ei sobi alati euroopast pärit mutritega, rääkimata ameerikamaa omadest.
Ja kui keegi jääb kusagile vahele, veel hullem vajub auto tõstukilt alla  Sad Kas sõlmid kõigiga lepingu: omavastutus ja kindlustus. 
Oi neid agasid tuleb ikka palju, isegi rohkem kui palju. Kas püsiklient saab hinnasoodustust ka?

No näed, samad mõtted.

Igasuguste varuosade kohapeal pakkumine pole hea idee, enne kui ettevõte poleks edukas. Kui igasugused algsed kulutused on tasa teenitud ning hakkab kasumit tootma, siis võib alles mõelda statistikat pidades mõndasid varuosi - filtreid, klotse jne. See kõik on oletus, ärge arvake et see kõik nüüd nii olema saab.
Samuti ma pole kordagi väitnud et selline ettevõte ka eksisteerima saab. Vajalik see küll paljude arvates oleks, aga kas see ka ära tasub, see on kaheldav. See kõik on väga hea, et te kõik toote välja igasuguseid murekohti.
Kõikidel klientidel on küll omavastutus, kuid selleks on siiski kohal järelvaataja, kes hoiab silma peal, et elementaarseid tööohutusnõudeid ei eirata. Paljud ehk ei oska iseseisvat tõstukitki kasutada .. Samuti ka nõu küsimine või lisakäe palumine ei pea kohe minema eritariifi alla.
Neid agasid tuleb kindlasti palju, aga veel parem oleks, kui sa need välja tood, ehk on ka midagi sellist, mille peale ma ise pole veel tulnud.See on mul selge et asi tuleks igati kulukas ja raske tulu teenima panna. Iga asi korralikult organiseerides on võimalik tööle panna.
Seega tooge niivõrd palju negatiiseid kui ka positiivseid punkte välja kui pähe tuleb, isegi kui te pole Tallinnast, ega kasutaks antud teenust kunagi.
Mis teenuseid võiks lisaks iseteenindusele ja spets. seadmete rendile veel pakkuda?
Püsiklient on kes? Keegi kes kasutab garaazi rohkem kui kord kuus või keegi kes rendib seda pidevalt pikemaks perioodiks? A la mitu päeva järjest. Sellele vastaksin samamoodi nagu varuosade puhulgi - esialgu mitte.

Aga asi on ju sihtgrupis, et kes siis oleksid need teenuse tarbijad? 

Iseteenindus töökoja keskmine kasutaja oleks remondi alal pädev inimene kes raha kokku hoiu mõttes tuleb ainult tõstukit kasutama. Ei tundu paljulubav seltskond olevat. 

Äriliselt elujõulisem oleks pakkuda välja üürimiseks hea korras garaaze autotõstukiga ning muu sisustuse valmindusega. Sihtgrupp oleks autohuvilised ja nokitsejad. Kuna garaaz on üürilepingu alusel nende käes võivad nad ise alati minna ja tulla kui tahavad. Ei pea seda kellegagi jagama , lisaks saab ta enda järgi kujundada/sisustada. Peale remondi saab ta samaaegselt ka autot hoiustada seal . Üürisumma tuleks kuskil 250-500 eurot. 

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Vasta
#42

Hakka parem neid tasuta saadavaid kütteklotse müüma´kui aega ja tahtmist on midagi teha...
Vasta
#43

Ja kui kundesid vähe saab olema, pakuks omaltpoolt, et hakata korraldama sünnipäevapidusi nagu mudilastele. Onud tulevad (tuuakse) katkise autoga kohale, ôlled ja sakusment kaasas, pidu püsti ja raha tuleb nagu ratsahobuse si..a. Tööriistu (va mulksuvat)saaks kohapealt juurde rentida, katki nad ei lähe, sellega üks mure vähem. Õhtul või hommiku saabudes kui on hästi läinud vurab seltskond omil rattail tagasi. Vanasti ju garaazi koperatiivides toimusid vägevad ja spontaansed peod, oli hea põhjus kodunt jalga lasta auto remondi ettekäändega Big Grin
Vasta
#44

Ma arvan seda,et kõige odavam on kaks kätt taskus käia,jalutada mööda "supikööke",nautida loodust jne....
Niipea,kui tekib mingi mõte rikkaks saada,tekib igasuguseid kahtlusi hinge. Kas ikka tasub ettevõtmine ennast ära,mis see kõik maksma läheb jne. Sellepärast eelistangi lagedat taevast,ilusat ilma ja värsket õhku. Ja kui tekibki mõni mõte siis iga asi jääb millegi taha pidama. Põhiline takistaja on tegelikult inimene ise koos oma targutamiste ja mõtetega. Ja ärge mõelge,et kõik laabub,sest kui midagi ette hakkad võtma,tulevad ka teised sinu meepoti kallale... pead jälgima igasuguseid seadusi,nõudmisi,maksma makse,üüre jne. Ühesõnaga kui oled lõpuks jõudnud püha tõeni,sülitad maha ja ütled krõbedad sõnad....mille sisu viisakaks ümber tõlkides on-----milleks mulle selliseid jamasid ja kannatusi vaja.... Big Grin 

Paljud asjad tasuvad ainult siis ära,kui saad asja juures tõsiselt olla,on juba olemas ruumid,tehnika ja ka ausad inimesed sinu ümber,kes mõtlevad samamoodi. Ka asukoht on tähtis. Igasugusesse kolkasse ei tule ka keegi. Olen seda ise kogenud. Ei ole ettevõtlusega suurelt tegelenud aga väikestviisi FIE-na tegutsedes sain aimu ja haisu ninna,et kuidas elu käib.... ja kuhu lõpuks välja jõuad. Viimased mahlad sai välja lastud ja sellega asjad lõppesid.... Big Grin 
Vasta
#45

Tahtsid ideid,
No paneks siis sinna garaazi nurka juba ka pesuruumi kus saab enne remonti auto puhtaks pesta või niisama loputama tulla.
Vasta
#46

(16-01-2015, 00:26 AM)huvi5 Kirjutas:  Tahtsid ideid,
No paneks siis sinna garaazi nurka juba ka pesuruumi kus saab enne remonti auto puhtaks pesta või niisama loputama tulla.

Võtsid sõnad suust.Mõtlesin just,et võiks olla mingi Kährik hoovinurgas,hea ruttu loputada.
Aga...Tundub küll lihtne,aga nagu eelpool oli juttu igasugustest muredest...Kui mõni ..roheline..seda näeb on kogu kontor kohe lukus,pluss hulka trahve kaelas jne.jne Sad
Vasta
#47

Kangesti tuttav tuleb ette Big Grin.... Noore mehe mõtted on juba sellised, et kiputakse kõike hurraaga tegema- tean omast käest, ja siis tunduvad kõik, kes asjal jumet ei näe, lühinägelikud, ärivõõrad jne. Iga hinnaga tahetakse oma ettevõtmise mõtekust ja kasulikkust ära põhjendada ja läbi suruda. Sellisel moel on see asi aga tõesti surnult sündinud ettevõte. Põhjused on siin ilusti kaasfoorumlaste poolt välja toodud. Põhilised nendest siis siiski need, et keskmine inimene lihtsalt ei oska autot remontida, oskajal on niigi võimalus tuttavate näol ja nokitsejatele meeldib üksi nokitseda ja pikemas maštaabis läheb källiks. Kui ma peakisn oma "Martat" (põka mida juba poolteist aastat ehitan) sellises töökojas nokitsema, siis valmiks mul maailma kahtlematult kõige kallim põka Big Grin.

  Midagi pakuksin omalt poolt siiski välja ka, ja see mõte on siin ka põhimõtteliselt välja öeldud. Kui juba teed sellise super töökoja, kus kõik tõstukid ja eriotstarbelised riistad olemas on, siis mis takistab sind sinna ka paari- kolme spetsialisti tööle võtmast ja kohta korraliku autoremonditöökajana tööle panemast. Õhtustel aegadel ja nädalavahetustel saad ka isetegijatele võimaluse anda. Autoremonditöökodasid pole kunagu liiga palju. Löögile saada on üsna keeruline, eriti veel siis kui pann enam kõige uuem ei ole. Enamus remondikohtades vaadatakse vanema autoga klienti nagu vaenlast ja see oleks küll sihtgrupp mida mina näeksin. Teeksid natuke odavamalt kui esindustes ja tööpuudust vaevalt oleks. Hea teenindus ja suhtumine ja natuke odavam töö tööb kliendi ka nurgatagustesse töökodadesse.
Vasta
#48

Idee on tore ja nooruse uljus ajab hundi rinna haavleid täis ...

Noor ja keevaline loeb läbi (vanakesed vast juba teavad niigi ... kass väljaarvatud):

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=47072

Tänane seis .... me oleme veel elus ... aga seda ainult paari inimese pideva tegutsemise najal, seal juures ilma tasuta ja tegelikkuses ka pideva lisaraha juurde pumpamisega, sest otseselt "rendist" saab ainult jooksvad kulud maha ning suuremate seadmete hankimiseks on vaja "lisavõimalusi" leida.


Kassi idee on kõige tulemuslikum rahaliselt, klotse ikka vaja.

Dad.
Vasta
#49

Meenub üks tuttava räägitud lugu.Tema vanematel oli Opel Ascona mis vajas esiamortide vahetust,tema ja vend tehnika huvilised poisid teevad ära.Võetigi asi ette.Üks püstik alt ära,nägid nad hulk vaeva et verdu kokku suruda,edasi seoti vedru nööridega kokku(hea et miskit ei juhtunud) ja saadi amort kätte.See tegevus oli võtnud üle kolme tunni.Siis selgus: amort ei sobi,edasi tuli otsida naabrimees kes aitaks linna sõiduga(sinna oli oma 20km).
ÖÖ alul  oli üks pool vahetatud.Järgmine päev võeti teine pool ette,olles amordi vahetuseni jõudnud selgus :amort sellele poolele jälle ei sobi(eelmis päeva omad oleks sobinud)Jälle tuli otsida naabrimeest ..........õhtus sai asi kokku.(Meil töökojas kulus konkreetsete amortide vahetusele 1,5-2 tundi).Nii läks see ettevõtmine neile kulukamas kui oleks lasknud töö töökojas teha .

Tavalised sellised kohti otsivad eelmainitud amatöörist asjaarmastajad. Harvem need kes teavad täpsel mida teevad.

Võin veel öelda:oskamatusest on ka lihtne roostes mutreid,polte puruks keerata. Alumiinimist millegi kätte saamine on profile paras peavalu,mida siis veel mees tänavalt teeks.
Mis saab kui selline eelmainitud asi jätab masina tõstukile(välja ajada ei saa käänmik laiali) samas teine klient ootab ukse taga oma järjekorda?j.n.e


Neid igasugu"agasid"on päris palju.Paljud ilmnevad alles tegevuse käigus.
Vasta
#50

Parandage kui tundub väga mööda aga reaalne iseteenindusega töökoja  tunnihinne võiks välja tulla nii:

tavalise töökoja kliendi varuosadega tunnihinnast tuleks lahutada "kokkuhoitud" kulud tehnikule töötunni kohta -

näide:

kui enam vähem sellise piduriklotsivahetuse remonditöökoja tund on alates 30e, kliendi varuosadega 40e, ja sellest saaks "kokku hoida" kulud tehnikule koos sots. jm maksudega ca 20e/h siis iseteeninduse hind tuleks kuskil 20e/h

Kui nüüd arvestada et amatöör teeb kõike kaks korda kauem siis kaob asja mõte ära. Analoogne teema sellega kuidas teinekord on esinduses kõige odavam autot remontida (tunnihind on küll kallim kuid tööajad on normeeritud)
Vasta
#51

Andke andeks, kui kellegi valulävi on madal, aga juba peale mõningasi esimesi teema postitustusi  analüüsides tundus palju sarnasusi selle teemaga
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=44568   või siis veel see  LAZ bussi teema.        [Pilt: eek2.gif]

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#52

Täitsin selle küsimustiku kah ära, aga ei näe tegelikult mingit elujõudu sellisel ettevõtmisel.
Äriliselt täiesti vale oleks ettevõtte ülesehitus, kus kliendibaas oleks "koonerist odavautode omanikud" või muud mittemaksejõulised kliendid.
Raha tuleb võtta ikka sealt, kus seda on! Ja ei ole mittemingisugust mõtet hakata äriga tegelema, mille sisuks on kellegi abistamine odavamalt toime tulla - selleks on välja mõeldud sotsiaalabi ametid.
Selline ettevõte saaks ilmselt toimida MTÜ-na mingi remondiga tegeleva ettevõtte baasi nädalavahetustel ja töövälisel ajal, aga jube raske saaks olema äri ja MTÜ asjade lahus hoidmine.
Vasta
#53

(16-01-2015, 17:27 PM)maaks Kirjutas:  Selline ettevõte saaks ilmselt toimida MTÜ-na mingi remondiga tegeleva ettevõtte baasi nädalavahetustel ja töövälisel ajal, aga jube raske saaks olema äri ja MTÜ asjade lahus hoidmine.

Jah, kui lasta remondiettevõtte territooriumile isetegevus, siis tuleks enne nende sisenemist kõik tööriistad ja muu inventar luku taha panna. Kui ma esmaspäeval oma töölaualt ei leia riistu, siis olen sunnitud töökohta vahetama sinna, kus peremees võõraid mu pooleli töö kallale sorkima-tolmutama-livapritsima ei luba. Kui ketaslõikuriga lastakse plokikaan või kõrgsurvepump puruseks, no andke andeks. See klient kes seal omapäi tegutseb ei pruugi veast arugi saada. Temal ju ainult pisut lõigata vaja.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#54

Täitsin ka ära ja ideed on aastaid solgutatud ning reaalne vajadus on ju olemas! Ja ma niiväga ei põeks, kui omade kogemuste baasilt võtta. Reaalselt saab sellise isetegemise töökoja tarbijaskond olla just sarnaste foorumite jms tegelased, kellede käitumismaneerid on kas ammu selged või saavad need kiiresti selgeks. Seda siis sittamise, tööriistade kadumise jms osas. 
Paljudel on ju sooja ja/või muldpõrandata ruumi probleem vähemalt külmal ajal tõsine. Mingi nipet-näpet vaja teha aga kui ikka õues on -10, no mis uksepolstri mahavõtjat või radioola paigaldajat sust ikka on. Näiteks, jummala konkreetne mure Audiga. Vaja kunde polster maha võtta ja uks absoluutselt kindlalt alati avanevaks muuta. Isegi tolmuimejaga on külm seest puhastada... Või pidureid õhutada või üks rooliots ära vahetada, ühesõnaga on ju lõputult sellist tegevust vanemate hobimasinate kallal, mida on nagu imelik teha lasta, kui omal käed tagumikust välja ei kasva. See polekski ju autole kapremondi tegemise koht. Ja seal ei pea ju autot "tegema" võid ka rahus ATV või murutraktori suure hoolduse ise ära teha. 

Ahjah, unustasin lisada küsimsutikku: absoluutselt raudpoilt-kindlalt peab olema kultuurne kusela-oü ja pädev enda harimise võimalus peale musta töö tegemist. 2-3 dušši ja enam-vähem soe eesruum. 
Vasta
#55

Palju seda rahalist võitu ennast teenindases siis umbkaudselt-keskmiselt tulla võiks?

Kui palju on selliseid hobiauto omanikke, kes ei osta teenust ja kel puuduvad endal võimalused?
Vasta
#56

Priidu tööde vajadustele vastav töökoda on tallinnas paljudes kohtades olemas, selle nimeks on kaubanduskeskuse maa-alune parkla Smile
Soe,  tasuta, ja kusel saad pärast poes ära käia, tööriistad ja taskulamp tuleb endal kaasa vötta Big Grin

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#57

(16-01-2015, 18:34 PM)90Deville Kirjutas:  Priidu tööde vajadustele vastav töökoda on tallinnas paljudes kohtades olemas, selle nimeks on kaubanduskeskuse maa-alune parkla Smile
Soe,  tasuta, ja kusel saad pärast poes ära käia, tööriistad ja taskulamp tuleb endal kaasa vötta Big Grin

Nii täpselt ongi Big Grin Ja kasutatakse päris usinalt taksistide jms kaadri poolt, kui Mustikasse või edit: Sikupillisse minna. Järve avatud maa-aluses pole aga remondimehi näinud  Cool Ja ei saa salata, kunagi sai tollel rally-oopelil samamoodi Mustikas midagi kapoti all tehtud. Õigus, geneka rihma vahetud ja termostaat paigaldatud. Õues oligi -10, natuke oli häbi ka aga mis sa hädaga teed...
Vasta
#58

No siis peaks mõni varuosa müüja kolima mõnesse eelnimetatud maa-aluse garaažiga poekesse. Oleksid nemad õnnelikud kui ka remondimehed. Big Grin
Vasta
#59

(16-01-2015, 18:00 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Täitsin ka ära ja ideed on aastaid solgutatud ning reaalne vajadus on ju olemas! Ja ma niiväga ei põeks, kui omade kogemuste baasilt võtta. Reaalselt saab sellise isetegemise töökoja tarbijaskond olla just sarnaste foorumite jms tegelased, kellede käitumismaneerid on kas ammu selged või saavad need kiiresti selgeks.

Priit, mida sa suitsetad? Ma olen sind Tagadil ainult 1 (ÜKS!!!!!) kord näinud ja siis ajasid sa ka suust sooja õhku välja ning lasid jalga.

Reaalsuses ei ole sellise asjanduse toimine Tallinna haldusterritooriumil ja vahetul Tallinna "Piiri" taga võimalik.

Aga ega ma ei keela "Minugaraaž 2" või "Tammgaraaz 3" vms järjekordselt pe**e mineva seriaali vastu, lihsalt Priit ole vahel vait...
Vasta
#60

Tere.

Isegi Tallinna kesklinna piirkonnas ei ole sellel asjal huvilisi ei üht ega teist moodi.
Kuna ise ei viitsi ka koguaeg garaazis elada ja üksi igav ja ei oska ka ise paljusid asju teha.

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=48373&pid=341217#pid341217 - pea 0 huvilist.

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=49988 - pea 0 huvilist.

Ju kõigil nokitsejatel on omad ruumid,kohad olemas.

Kuna üüri hinda tõsteti 2x siis saigi suur ruum ära antud ja kolitud pisemasse.

Mind see ei murjenda,et huvilisi pole toimetan ise vaikselt edasi.

Lihtsalt pakun huvilistele võimalust nokitseda siseruumis ja kasutada tõstukit kui ise ei kasuta ruume.

Tervitustega Allan.
Tel.56477273

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 10 külali(st)ne