Postitused: 219
Teemad: 54
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
Tere,
Natuke siduri/veo-/võlli küsimusi:
Kas D4 sidurivõll on 2mm võrra lühem kui D5 oma? Pakun seda võimaliku analoogia kaudu ( D4 vänt 89 mm, D5 91 mm) ... Mul kastis neid pikkusevahemikus u. 92...95mm
Kas sidurivõll on alates D5´st kuni D8´ni 1:1 sama ?
Kas kasutate sidurivõlli laagritena mõlemal poolel täiskinniseid, poolkinniseid (laagritel sisemine pool lahti) ?
R
Postitused: 628
Teemad: 12
Liitus: Feb 2006
Maine:
8
2mm on jah pikkuse vahe. D5 kuni D8e(m) on siduri võllid samad. Ses mõttes kui uued laagrid olen pannud, siis sisemistel külgedel olen katted maha võtnud ja lisamääret pannud enne kokku ladumist.
Postitused: 1,515
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
7
Tavaliselt on küll saanud välja koputada. Sul seal mingi sodi vahel võibolla.
Uue olen tavaliselt laagri suuruse padruni abil sisse koputanud.
Kui muidu välja ei saa, tule Makerlabi, meil on 30-tonnine hüdropress.
Postitused: 49
Teemad: 64
Liitus: Jun 2012
Maine:
0
Mõlemalt poolt kinnised võib panna, kuid parem on seest lahti teha, saab määret lisada vajadusel.
Reply ongi "vasta postitusele" Uue postituse tegemiseks vaja vajutada "Uus vastus", see on veidi allpool.
Postitused: 219
Teemad: 54
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
29-01-2015, 19:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-01-2015, 19:43 PM ja muutjaks oli
rainer.)
Tänud selgitamast! Minu loogika ütles, et selle jaoks peab olema "Quote" , kuid minul see miskipärast ei tööta ...
Aga küsin veel selle ka siin ära, et kõik mootorid mida olen praeguseks tudeerinud on ketihammaka poolsel laagril väline külg kinni ja siduripoolne täiesti lahtine - kas nii oligi alati "fabritsnõi" versioon ?
R