Postitused: 15
Teemad: 4
Liitus: Jun 2013
Maine:
0
03-01-2015, 10:05 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-01-2015, 10:06 AM ja muutjaks oli
Tsuky.)
Seda nn. Mahakandmist soodustavad ka kindlustus firmade partner ettevõtted keretööde vallas. Kui sulle laiatatakse detaili hinnaks ca 200-300 euri, siis ei ole tõesti mõtet enamus autosid taastama hakata.
Postitused: 176
Teemad: 104
Liitus: Feb 2014
Maine:
4
Täpselt nii.
Tänapäeva autotööstuses on vaid väike osa autosid mis on mõeldud elama kaua ja need maksavad lihtsalt nii palju et peavad elama väga kaua.
Kõik ülejäänud on lihtsalt üks osa jäätmekäitlus protsessist.
Punktist A punkti B autod.
Kliendi eesmärk võimalikult odav liising ja võimalikult säästlik mootor.
Tootmise prioriteet number üks võimalikult väheste ressursidega toota võimalikult palju, kvaliteet pole oluline.
EU turule müües peab vastama kindlatele nõuetele ja sealt saab napilt läbi, kolmandates riikides pole ka seda probleemi.
250-300 tuhande km juures on tavaliselt ressurss otsas.
Säästuka tegemisel on oma hind ja seda hinda maksab töökindlus ja vastupidavus.
Olen neid mõne aasta vanuseid raipeid väga mitmeid näinud.
Jätaks kõik need rõvedused minevikku.
Iga töö ja ka lõbu jaoks tehakse masinaid mis elavad nii kaua et on pärandatavad.
Maksab küll 10 aasta vanuselt ikka rohkem kui mõni uus aga vähemalt on hea rahulik sõita, ei pea kogu aeg kartma et midagi kusagilt ära kukub või kinni jookseb.
Postitused: 1,285
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
Ma paluks ka mönda näidet
Tegelikult tundub mulle ntx, et ka kallid autod ei pea eriti kaua vastu pidama, sest rikas inime ei söida ju ühe mudeliga kaua, aasta-paar ja siis leiab miskit huvitavamat. Niiet see esmane garantiiaeg on pöhiline, edasi on savi
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 2,491
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
Ega see "premium" pasavabrikute toodang mingi kvaliteediga küll ei hiilga. Lihtsalt vahetataksegi garantiikorras juppe nii, et võta või sissekirjutus esindusse. Pole siin mingeid kestma loodud asju, isegi joboota ländkruiserid ei ole ammu enam need asjad, millena nad kunagi oma reputatsiooni väljateenisid. Igasugustest mersudest ja pemmidest ja muudest saastadest rääkimata.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
05-02-2015, 20:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-02-2015, 20:27 PM ja muutjaks oli
Edel.)
Mind on vaevanud küsimus autorallidel esindatud n.n. tehasetiimi kohta. Mida tehas autorallidel näidata tahab? Õige, töökindlust!
Küsiks nüüd, mida on ühist foršeeritud rallikal ja üldkasutataval tänavasõidukil? Mina ütleks, et nagu siga ja kägu.
Tegelikult tahtsin öelda, et kui tehas näitab rallidel töökindlust, siis miks tehakse järeleandmist laiatarbeautodel? Näidaku ka tänavasõidukitel siis töökindlust või kadugu rallidelt minema!
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(05-02-2015, 20:27 PM)Edel Kirjutas: Mind on vaevanud küsimus autorallidel esindatud n.n. tehasetiimi kohta. Mida tehas autorallidel näidata tahab? Õige, töökindlust!
Vale, tegemist on tavalise reklaamiga, mille kaudu auto marki/mudelit vaatajate ajudesse kinnistatakse.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 4,442
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
Kas mitte Märtini rallitamiste aegu fordide hinnad ei tõusnud? Või on mul vale mulje?
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 173
Teemad: 36
Liitus: Sep 2004
Maine:
0
Tea, kuidas 300€ masinatega hakkama saaks? TÜV ja kindlustusega masin, sõidad kuni ära kooleb, vanarauda ja järgmine selline asemele.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
tean mõnda inimest, kes odavautosid peavad. üks noormees näituseks ostab pidevalt pirukaid. jämedalt viiesaja ja tuhande vahelt hinnaga. valib seukse, kus ülevaatus ja kindlustus olemas ja veel pikalt kehtivad. vahel saab täis paagigi kauba pääle. sõidab kuni miskit jämedamat lagunema hakkab või kindlustused-ülevaatused läbi saavad. siis ostab uue ja eelmise paneb müüki. tavaliselt saab enam-vähem ostuhinnaga ka müüdud. seega põhjusmõtteliselt on kilomeetri kuluks ainult kütuse hind.
Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(06-02-2015, 00:17 AM)Sten Kirjutas: Tea, kuidas 300€ masinatega hakkama saaks? TÜV ja kindlustusega masin, sõidad kuni ära kooleb, vanarauda ja järgmine selline asemele.
Võib päris toimivaid asju saada, samas summa on selline. et kui korralik taoline üle jääb siis ei kibele müüma ju ka. Kui just raha hädasti vaja pole. Maakohas ntks on ju alati hea kui üks toimiv roimes rohkem on, rääkimata sellest kui tollel TÜV ja kindlustus olemas on.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 1,075
Teemad: 57
Liitus: Mar 2004
Maine:
10
06-02-2015, 22:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-02-2015, 23:01 PM ja muutjaks oli
supp.)
seleta nüüd mulle lollile ära, et miks maa inimene sellised roimi koguma peaks, ma saan aru et pealinlane peab ronte koguma et aukudes laamendada, aga maal ei tundu nagu erilist vajadust, pigem võiks korralik liikur olla