21-01-2015, 20:37 PM
ehk siis eelmisest II 03-up, master III pole 3,0l motot, sellel on ainult 2,3l nagu ja uuel trafficul on ainus mootori kubatuur 1,5l (huvitav mis resurss selle on)
traficutega puutun iga päevaselt päris palju kokku, üldiselt pole tegemist kehva masinaga kui hästi hooldada, jah kkast paneb ca 200t peal saba, olenematta kas 5 või 6 käiguline, aga selle hinnad on kasutatuna ja garantiiga ka mõistlikud ehk ca 1000.-
06-up ducato/boxer/jumper on reeglina 2,2l fordi motoga, üldiselt on jälle kinni hoolduses, kütuse surveanduritega on jamasid olnud muu nagu ikka buss
kuna ma remindi poolel rohkem siis sõitnud eriti pole, kunagi sai trfiku müüja oldud ja siis sellega pool eestit läbi sõidetud ja tundus mugav, viimaseid pikki otse on sõidetud ducato 02-up ja eelmise vitoga, vito oli küll jube auto sõitmiseks (mõlemad olid istmetega varjandid)
transiteid satub minu juurde harva, neist ei tea midagi rääkida, sprintereid ikka satub vahest aga neil on sageli kas pisi probleemid või siis sellised millega kohe silberisse saadan, vw t5 käib ka tihti ja see on ikka jube masin -laguneb kus krt ja jupid maksavd miljon, võrreldes näiteks trafficuga on ikka remont kordades kallim (aga noh VAG grupp hiilgab ka sõiduautodel oma olematu töökindluse ja röögatu rem kuluga)
aga üldiselt mulle kaasaegsed kaubikud meeldivad, sest reeglina alla 1000.- arvega keegi remondist ei lahku naljalt
kui kasutatuna osta siis ikka korraline hoolde ajalugu on see mis oluline
ahjaa, meenus, et kaks tuttavat firmat on uuena ostetud hyundia h-1 sellepärast maha müünud, et küttekulu pidi ulme olema (mis see oli ei tea, mõlemad olid 2,5crd-d ja kasutati linnas väikese koormaga)
traficutega puutun iga päevaselt päris palju kokku, üldiselt pole tegemist kehva masinaga kui hästi hooldada, jah kkast paneb ca 200t peal saba, olenematta kas 5 või 6 käiguline, aga selle hinnad on kasutatuna ja garantiiga ka mõistlikud ehk ca 1000.-
06-up ducato/boxer/jumper on reeglina 2,2l fordi motoga, üldiselt on jälle kinni hoolduses, kütuse surveanduritega on jamasid olnud muu nagu ikka buss
kuna ma remindi poolel rohkem siis sõitnud eriti pole, kunagi sai trfiku müüja oldud ja siis sellega pool eestit läbi sõidetud ja tundus mugav, viimaseid pikki otse on sõidetud ducato 02-up ja eelmise vitoga, vito oli küll jube auto sõitmiseks (mõlemad olid istmetega varjandid)
transiteid satub minu juurde harva, neist ei tea midagi rääkida, sprintereid ikka satub vahest aga neil on sageli kas pisi probleemid või siis sellised millega kohe silberisse saadan, vw t5 käib ka tihti ja see on ikka jube masin -laguneb kus krt ja jupid maksavd miljon, võrreldes näiteks trafficuga on ikka remont kordades kallim (aga noh VAG grupp hiilgab ka sõiduautodel oma olematu töökindluse ja röögatu rem kuluga)
aga üldiselt mulle kaasaegsed kaubikud meeldivad, sest reeglina alla 1000.- arvega keegi remondist ei lahku naljalt
kui kasutatuna osta siis ikka korraline hoolde ajalugu on see mis oluline
ahjaa, meenus, et kaks tuttavat firmat on uuena ostetud hyundia h-1 sellepärast maha müünud, et küttekulu pidi ulme olema (mis see oli ei tea, mõlemad olid 2,5crd-d ja kasutati linnas väikese koormaga)