Kuna roolikarbil õli enam kuidagi sees ei püsinud ja vasakule-paremale lõtk ka nagu natuke häiris, sai ikkagi otsustatud karule kõhtu piiluda. Küljest ära tuli lihtsalt. Traktorile panin esiotsa alla tellised toeks igaks juhuks. Kaas tuli ka pealt ära. Nagu arvata oligi, umbes aasta-poolteist tagasi juurde valatud õlist polnud suurt midagi alles enam. Välimuselt erilisi kulumismärke sees ei paistnud. Aga lõtk oli aja jooksul tekkinud tiguhammasratta vahele. Teo sees on küll ekstsentriline võll, millega annab peale pingutada, aga see soovitud tulemust ei andnud. Mis aga andis.. sai rooli nõnda palju keeratud, et veetav suur hammasratas 180 kraadi pöörde tegi. Teiselt küljelt ta ju täiesti kulumata.
Kui õlileket poleks olnud, olekski sellega kogu remont lõppenud. Minul oli vaja aga kõik tükid seest kätte saada, et suur võll välja tuleks.
Nagu arvata võiski, pööramisvõlli simmer oli täitsa ribadeks. Uus maksis 0.90 eur. Kõige tavalisem simmer.. mõõdud: 52x40x7 (kui keegi veel plaanib vahetama hakata).
Ja nõnda, uue simmeri ja pööratud võlliga läks kokku tagasi. Tihendist olid alles ainult väga pisikesed tükid, see sai asendatud hermeetikuga. Muidugi ka uued vaskseibid punnidele ning uus õli sisse.
Kokkuvõte: ajakulu ~3 tundi; rahaline väljaminek 0.90 eur; rahulolu - hindamatu.