Postitused: 846
Teemad: 16
Liitus: Apr 2006
Maine:
17
Mtzil hülsse sai välja sikutatud siis ikka spets tõmmitsaga mis istus hülsi sisse, alumise ääre peale, mitte üle ulatudes hülsi välimisest diameetrist. Olen kuulnud, et hülsse kannatab välja lüüa ka puuklotsiga ja kuvaldaga, aga ise lõpetasin kunagi proovides katkise hülsiga, tegu oli E517 pealt pärit IFA mootoriga.
Postitused: 443
Teemad: 106
Liitus: Jan 2006
Maine:
7
Üldiselt tulevad hülsid välja kergelt ja mingit tõmmitsat pole vaja, kaante poolt loksutad vähe ja kukuvad ise välja. Teine võimalus on väntvõlli poolt serva pihta koputada, minul on selleks tammepuu klots. Väntvõlle lihvib Tallinnas Linnu tee ja Sõpruse nurgal Tõukur ja Mustika ( see vist on Sossi mäel)taga, vist oli Katusepapi tänav, seal on mingi väike bussifirma ning selles hoovis üks vene mees teeb ka. Aga uus vänt koos saalede ja pitkilõtku seibidega maksab 250-300euri.
eino
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Mina küll ei peenutseks. Seda enam et uued hülsid on olemas. Kuvaldomeeter on, oli, ja jääb vene tehnika igaveseks saatjaks kuniks Jumal sellele tehnikale elupäevi annab.
Edu.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 364
Teemad: 21
Liitus: Feb 2011
(28-02-2015, 15:08 PM)Daff Kirjutas: Mina küll ei peenutseks. Seda enam et uued hülsid on olemas. Kuvaldomeeter on, oli, ja jääb vene tehnika igaveseks saatjaks kuniks Jumal sellele tehnikale elupäevi annab.
Edu.
Sellise suhtumisega pole mingi ime, et vene tehnika ei käi peast ega persest. Olen mitmelt küsinud, et mis õli kasutatakse, enamast vastus, et ei tea, midagi sai tünnipõhjast valatud, äh, vene tehnika-käib küll. Tehke oma autod ja muud liikurid korda nii, nagu peab, kasutades õigeid tööriistu ja tänapäevaseid libesteid. Võite isegi üllatuda.
Ps. Ei ole mingi russofiil, kuid haamriga remontimist kõikide hädade vastu ei julge küll normaalseks tegevuseks pidada.
Postitused: 5,274
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Juba orginaalis löödi hülsid haamriga sisse...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 364
Teemad: 21
Liitus: Feb 2011
Ja kas on seda mõttetut/olematut töökultuuri tänapäevalgi jätkata?
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Väike OT aga mõni mees teeb kuvalda ja meisliga peenemat tööd kui teine vend spets riistadega. Isegi tootja poolt heaks kiidetud töövõtteid kasutades saab asja p...e keerata kui matsu ei jaga.
Oma silmaga nägin kuidas Nürnbergis Scania servises sakslane mingil plokikaanel klapi poolkuusid välja võttis. Kinnas vedrule peale ja haamriga klapile lagipähe.??? Kõik vedrud ja poolkuud eraldusid klapist kenasti ilma mingi spets riistata ja tunduvalt kiiremini. Sellest järeldub et kuvaldakultuur on laiemat kõlapinda leidnud kui võis arvata.
Ise soovitan soojalt kasutada üldiselt heakskiidetud töövõtteid ja las kuvaldat ja meislit kasutavad "alternatiivmeditsiini" pooldajad nagu Daff näiteks.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Kuradi jama siin toodetakse? Kui uued hülsid nagunii sisse lähevad, siis kiireim viis vanade eemaldamiseks on suur haamer ja klots. Pole nagu mõtet end valgete kinnastega ehtida, kui eemaldatavad detailid nagunii emexi hunnikusse rändavad. Või on vaja detailid ka emexisse kätel kanda, sitsi ja satsi rüütatult, ning kurba lugulaulu kõrvale mängida, et äkki muidu ei ole piisavalt professionaalne ja filigraanne. Kuvaldaga pähe ja asi ants.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 281
Teemad: 34
Liitus: Sep 2004
Maine:
3
mõned korrad kokkupuude olnud , tulid ilusti välja, pisut kahe eebliga loksutamisega