Alguses kasutasin enamasti 1. käiku. Aga nüüd on tee ilusti sisse sõidetud ja ära külmand ning ise kah julgemaks saanud.
Igatahes 2. käik (küll pigem nõks madalama pöördega) enamasti koorma vedamisel. Kui siis välja arvata ehk päris puude vahel keerutamine. Ja mõnda kohta kannatab isegi kolmandaga võtta. Võimalik küll, et mu originaalrattad natuke madalamad kui Sul ja seega sama käiguga kiirus väiksem.
Praeguse ilmaga see pitsalõikur toimib väga hästi. Sisse sõkutud lumi on sellise jäise kooriku moodustanud, millest kalasaba muster parajasti läbi vajub ja haardumise saavutab. Aga eks sealgi mängib olulist rolli pisiasi, et maapind lumekooriku all on hea kandvusega.
(22-02-2015, 21:33 PM)olli Kirjutas: Lumi on juba praktiliselt läinud, aga hetkel veel maapind külmand. Sellise ilmaga edasi läheb, on paari nädala pärast pori väljas.
Ma just päeval lõikasin õunapuid ja lund natu veel on, 20-30 cm aga selle all sula maa, lõin selle pika kaika, mille otsas lõikaja, otsapidi läbi lume maa sisse nagu suvel vikativarre ... kui ikka kastikal ratas lumest läbi kraabib, siis lendab muda või lahtine kruus, külmunud on vaid lahtilükatud teed. Kui lumi kaob on kohe pori!
Ikka kehtib teadmine, et Eestimaa on VÄGA SUUR
Endalgi nii, et linnas muru täiesti pehme, kõndidagi ei taha. Maal aga õnnestus ühe suure palgi otsas TZiga jupp aega kraapida enne kui liikuma sai ja külmand osast rattad läbi ei jõudnud. Ju see paar kraadi erinevust, mis seal ikka alati külmem olnud, nii palju mõjutanud.
Palju muidu rõhku kasutate Tzi rehvides? Ise alla 1 bari pole seni julgend panna, näevad muidu kuidagi lössis välja. Pealispind kah mõrane juba.
(Seda postitust muudeti viimati: 28-02-2015, 22:41 PM ja muutjaks oli Subaru.)
Head kaas TZ-lased. Kas oskate nõu anda, kuidas saada lahti TZ ratta flants võlli pealt? Tagumiste rataste omad allusid ilusasti tõmmitsale, kuid esimesed on nii jäigalt sisemises asendis kinni, et ei aita ei tuli ega roostesurm... :-( Üks flants juba praks katki ka...
Mina olen seni tõmmitsaga kätte saanud. Üks esimene flants on küll juba korra MIGiga kokku keevitatud, seni veel püsib ühes tükis.
Eile tabas mind aga hoopis uus probleem. Starter andis otsad. Hommikul läks masin üsna viletsalt käima, aga mõne ajaga sain ikka ilusti tule kolvile. Siis veel starter käis ilusti. Järgmine kord metsa all aga enam vedada ei jõudnud. Sai autoga käima veetud ja tähtsamad tööd ära tehtud.
Täna võtsin starteri lahti. Staator ja rootor omavahel kokku saanud ja kaks staatori mähist kahjustada saanud. Peal on tal juba eelmise omaniku pandud Moskvich 412 starter, CT117A. Kui kellelgi seda pakkuda, siis kuluks ära.
Viletsa käivitumisega seoses tekkis küsimus ka kõrgsurve pumba juures oleva külmkäivitus nupu kohta. Teoorias peaks vist nupp alla jääma ja ise välja hüppama kui gaas maha lasta? Mul aga see nupp kuidagi alla küll ei jää.. ainult peal saab hoida. Seepärast pole ma seda ka kasutanud. Kas olen millestki valesti aru saanud ja nupp ei peagi sisse jääma?
Pagan võtaks, kellelgi on hea mõte tulnud rongiehituseks
Näe, keegi minu mõtte ära teinud. Viimase jätku peaks jätma ujuvaks, ehk siis ilma roolita, muidu on raske esimest otsa keerata. Tagurdamine käiks nagu haagisega ikka. Asja plussid oleksid suurem haakuvus haagise vedamisel ja raskuse hajutamine pehmel.
(01-03-2015, 10:31 AM)fanatt Kirjutas: Näe, keegi minu mõtte ära teinud. Viimase jätku peaks jätma ujuvaks, ehk siis ilma roolita, muidu on raske esimest otsa keerata. Tagurdamine käiks nagu haagisega ikka. Asja plussid oleksid suurem haakuvus haagise vedamisel ja raskuse hajutamine pehmel.
Toimib vaid kõval pinnal seni, kuni kõik sillad veavad võrdselt. Kui vabalt paiknev jääb ainukesena vedama, muutub rong juhitamatuks. Kogu probleemi kaotab roolisüsteemide sünkroniseerimine.
(28-02-2015, 23:18 PM)olli Kirjutas: Mina olen seni tõmmitsaga kätte saanud. Üks esimene flants on küll juba korra MIGiga kokku keevitatud, seni veel püsib ühes tükis.
Eile tabas mind aga hoopis uus probleem. Starter andis otsad. Hommikul läks masin üsna viletsalt käima, aga mõne ajaga sain ikka ilusti tule kolvile. Siis veel starter käis ilusti. Järgmine kord metsa all aga enam vedada ei jõudnud. Sai autoga käima veetud ja tähtsamad tööd ära tehtud.
Täna võtsin starteri lahti. Staator ja rootor omavahel kokku saanud ja kaks staatori mähist kahjustada saanud. Peal on tal juba eelmise omaniku pandud Moskvich 412 starter, CT117A. Kui kellelgi seda pakkuda, siis kuluks ära.
Viletsa käivitumisega seoses tekkis küsimus ka kõrgsurve pumba juures oleva külmkäivitus nupu kohta. Teoorias peaks vist nupp alla jääma ja ise välja hüppama kui gaas maha lasta? Mul aga see nupp kuidagi alla küll ei jää.. ainult peal saab hoida. Seepärast pole ma seda ka kasutanud. Kas olen millestki valesti aru saanud ja nupp ei peagi sisse jääma?
Kui mosse oma aretatud,siis mõttekas juba Volga või Zili oma aretada-nendest sai üsna lihtsalt mossele starteri teha,aga võimsus hoopis teine.
Hääd kamraadid, andke palun nõu.
Tahaks vahetada õli käigukastis, tagasillas ja sukkades.
Kuidas aga vana õli välja saab? kas peab TZ pea alaspidi pöörama? Ühtegi väljalasmisava ei leia kusagilt.
Tänud ette !
Tänan Olli!
Nee punnid on leitud aga nüüd punnitan õlitaseme kontrollpunnide otsimisega.
Kas need on ka kusagil olemas ja kui saad, anna palun ka õlikogused.
Kena kevadet!