Postitused: 2,139
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Ehk keegi viitsid lisada siia ka mõne pildi, milline näeb välja see hoovastik alates sellest maast, kui ta tagasillast väljub. Täna sajab ladinal, ilmselt jääb täna põllule minemata ja seega proovida ei saa.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 2,139
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Nii, juba eelmine nädal sain asja liikuma. Tegin nii, nagu enamik inimesi siin juhendas ja asi toimib, st keerasin algul veolinti kolm tiiru tagasi, hiljem peenhäälestasin veel kolmandik tiiru peale uuesti ja masin niidab üli hästi. Tõtt öelda, ma ei ole näinudki, et kellegi hooldusniidukiga nii hea tulemus oleks. Vist lastakse liiga kiiresti ja ei jõua ära niita? Lisan mingi hetk ka paar illustreerivat pilti.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 1,175
Teemad: 55
Liitus: Mar 2012
Maine:
18
26-11-2014, 20:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-11-2014, 20:19 PM ja muutjaks oli
deeremees.)
Lääne päritolu erinevad kardaaniga käitavad agregaadid kulutavad meeletult mtzi jõuvõtuvõlli. Mõnda aega saab töötada kui jälle jvv libisema hakkab. Hästi reguleeritud mtz jvv peaks koheselt pöörded üles võtma mitte hakkama libisema. Rullipurustiga on suht võimatu töötada libiseva jõuvõtuvõlliga. Koguaeg ummistab või tõmbab purustil turbiini kinni. Kogemus puudub hooldusniidukiga kuidas siis käitub.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
See et MTZ 80 tüüpi masinal jõuvõtuvõll vastu ei pea pole mitte tema alamõõdulisuse viga. Oma veojõuklassis on ta normaalne masin. Probleemid hakkavad aga sellest, et unustatakse ära paar tähtsat asja.
Punkt üks: JSV lülitusmehanism on surnult sündinud. Selline vedrukesega lindipingutiga süsteem ei saagi töötada pikalt kui ei järgita punkti kaks
Punkt kaks: tuleb vaadata agregaadi jõutarvet mida järgi haagitakse. Tavaliselt töötatakse jõutarbe kriitilise punkti lähedal või siis ülekoormusega. Lülitusmehanismi servovedru aga ei suuda tagada sajaprotsendilist trumli pidurdamist.
Kolhoosi ajal ei olnud küll nende 80 JS võllidega probleeme. Probleemid hakkasid ilmnema kui ilmusid turule lääne päritolu haakeseadmed. Ma isiklikult ei usu, et need lindid on nii viletsaks muutunud peale perestroikat.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 87
Teemad: 0
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
Ja meeles tuleb pidada, et suurema jõu läbilaskmiseks on olemas JVV-l kiire ülekanne. Iseasi on, kuidas 1000p/min agregaadile söödavaks muuta, juhul kui tehases selleks ei ole paigaldatud masinale vastavat reduktorit. Kiire ülekandega saab kätte JVV-lt pea täis mootori võimsuse.
Postitused: 323
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
Kui tagant terve see jvv süstemaatika välja tõmmata, siis jääb sinna sisse suur taldrik, millal hambad seespool ja jvv satelliidid lähevad selle sisse. Tolle suure hammasratta tagune laager on läbi. Kas saab seda kätte ilma suuremat lahkamist tegemata?
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Postitused: 10
Teemad: 2
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
Kas MTZ-920.3 millel järel vedav ZIL-131-st metsaveokäru toimub lintide regul samamoodi?
Postitused: 1,175
Teemad: 55
Liitus: Mar 2012
Maine:
18
Kui tagasilla peal jõusilindri varre all on väike luuk ja selle all kaks reguleeringu varrast siis käib samamoodi reguleerimine nagu vanadel.
Postitused: 35
Teemad: 1
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
Au ja kiitus insenerile, kes uuema tüübi russile ühe suure paagi disainis. Selleks, et 5 minutit keerata kahte polti jõuvõtuvõlli reguleerimiseks tuleb kaks tundi ratast ja paaki maha kakkuda ja kaks tundi tagasi peale panna.
Ilmselt tuleb ise uus paak teha, kus luugi koha peal oleks tühi koht.
Postitused: 1,021
Teemad: 223
Liitus: Feb 2004
Maine:
9
Kas Mtz 50 reguleerimine sama ?
vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Postitused: 531
Teemad: 3
Liitus: Jan 2012
Maine:
6
Jätsin selle lapaku nii, et lint oleks lõdva. Tekkis probleeme sidurilindi varda sisseajamisega. Peale 2 h pusimist hakkasin seda lapakut keerama ja enäe, õige koha peal leidiski varras õige keerme üles, pärast keerasin lapaku algasendisse tagasi...
Postitused: 802
Teemad: 9
Liitus: Mar 2013
Maine:
7
Küsin ka selle peenema võlli kohta, mis asendis peaks olema.
Paar nädalat tagasi sai uus veolint pandud ja nüüd on libisema hakkanud. Arvatavasti panin selle võlli suvaliselt tagasi. Regullida on saanud ka korduvalt, aga tulutult siiamaami. Täna kiskusin lahti jvv kopsiku, et äkki lint läbi juba, aga sama nagu uus. Kokkupannes ei osanud ka kuidagi seda võlli õigesse asendisse panna, läks kokku tagasi ja pärast regulli ikka sama jama - libiseb raibe.