Teema on suletud

"Nutumüür" ehk kas kellelgi on selline vidin ülearu?

Viiratsi lammutuses on vähemalt üks selline sees. Võimalus karburaatori olemasolu kohta uurida.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!

(13-04-2015, 09:22 AM)Aspelund Kirjutas:  Viiratsi lammutuses on vähemalt üks selline sees. Võimalus karburaatori olemasolu kohta uurida.

A.


Seal pritse, kui mõtled sama lammutust mis Hundu garaazitaga



Jah, seda mõtlesin.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!

Tsitaat:Kas kellelgi oleks pakkuda suvalist haakerauda? Seisukord pole oluline- eks saaks taastada ....
T40 oma oleks Big Grin

Ehk on kellelgi autotöökojas vanu õlitünne üle jäänud?

Oleks vaja Tartus kevadpäevade raames ühe ürituse korraldamiseks.

Käi mõnes metallikokkuostus...

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!

Õhtust!
Täna ei nuta.....

Tunnen huvi,et ega kellegil ei vedele üleliigseid  Volkswagen LT-28 alumisi õõtshoobasid? 1975-96 a. mudelile.Ei pea olema uued aga võiksid olla kasutuskõlbulikud.

Tel. 56 95 60 13

(13-04-2015, 13:08 PM)Peeter Kirjutas:  Ehk on kellelgi autotöökojas vanu õlitünne üle jäänud?

Oleks vaja Tartus kevadpäevade raames ühe ürituse korraldamiseks.
Õlitünne... Aga kas teda eristab tavapärasest tünnist miski eriline komponent? Vabandan ette rumala küsimise pärast. Aga muidu maal on ca 7-8 kasutuseta jäänud tünni mis koristamisel ees seisavad.  On ta nüüd õlitünn otstarbelt, ma ei tea, aga vanaisa hoidis omalajal seal saepuru! Big Grin

T40 vajab haakeseadme parempoolset hooba ,või kuidas ta õige nimetus on ja sinna riputatavat püsttõmmitsat. Ka tagaseinale käiv tööriistakast on leidmata.

Tahan ka nuttal... Sad ! Annan pool kuningriiki sellise pistiku eest. Escort 1.6D vist aasta oli 89 :

   

(14-04-2015, 21:36 PM)maitus Kirjutas:  Tahan ka nuttal... Sad ! Annan pool kuningriiki sellise pistiku eest. Escort 1.6D vist aasta oli 89 :

Boschi pistikuid peaks ometi vedelema autojäänuste küljes. Kindlasti leiab sama Saksa kaheksakümendate loomingult ja märkimisväärselt osalt prantsuse toodangult. Iseasi, et enamus lammutusi ei võta tasumisel poolt kuningriiki vastu, nad tahavad selle vääringus käibivat valuutat...

(15-04-2015, 08:36 AM)v6sa Kirjutas:  
(14-04-2015, 21:36 PM)maitus Kirjutas:  Tahan ka nuttal... Sad ! Annan pool kuningriiki sellise pistiku eest. Escort 1.6D vist aasta oli 89 :

Boschi pistikuid peaks ometi vedelema autojäänuste küljes. Kindlasti leiab sama Saksa kaheksakümendate loomingult ja märkimisväärselt osalt prantsuse toodangult. Iseasi, et enamus lammutusi ei võta tasumisel poolt kuningriiki vastu, nad tahavad selle vääringus käibivat valuutat...

Kussjuures mina olen Tartu romulates selliseid asju saanud kas tasuta või sümboolse 1 € eest. Annavad letist lõiketangid kaasa ja ise lähed otsid sobiva. Kindlasti leiad, lõikad küljest vajaliku pikkusega juhtmejupi ja viid tangid letti tagasi.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 

Eks pead panema kaalukausile, mida see pistiku olemasolu Su jaoks väärt on.

Kas ta on väärt käiku merelinna ja bensiinile kuluvat 15 eurot (buss on ehk soodsam?) või on lihtsam oodata, et pistik ise sülle kukub?

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!

Tere!

Ega kellegil ei vedele suverehve mõõdus 165/80 R14 ? Paar tükki oleks vaja. Pakkuge julgelt!
tel.56 95 60 13
ps. Võin anda vastu mõnda teist mõõtu rehve,kui soovi on.

Hommikust.
Nutan ka veidi- tarvis oleks 20tolliseid rehve kalasabamustriga ja gaz velje vitsad 2 veljele oleksid ka head. vastu oleks pakkuda 205/55R16 2suverehvi 3-4mm mustert ja eurosid on ka

Kas kellegil vedeleb üleliigset puidust välisust mõõdus 2100x900?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)

Kui kellelgi juhtub vedelema suvalise talasilla poolasse (soovitavalt selliseid, millele velg otse külge istub, ilma pidurite vahendamiseta), siis 2 sellist kuluks ühe projekti jaoks ära. Soovitavalt Tallinna lähiümbruses.

Mosse, lada, volga jms talasillaliste asse peaks ju vedelema küll.

Kontakt PS või viis-kuus-455-seitse-üks-null

Tere!

On vaja mõne kaubiku ratta rummu koos võlliga. Läheb tuulikule ja võiks kuuluda rohkem levinud masinale. Laagri ja poldite/aukude olukord ei ole oluline. Laager peab olema vahetatav.
Vaja on kahte. Üks 118mm(Boxer jne) auguvahega ja teine 130mm(Sprinter jne).

Kontakt PS.

Tänud!
Kaido.

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.

Kas kellelgi midagi vene kunnile midagi ette on pakkuda? Kinnitus 4-tapiga. Omal vaid hädine kühvel, vaja oleks mingit raami, kuhu näiteks piigid ette keevitada.
5336 4455
hennhillar@gmail.com

(23-04-2015, 16:49 PM)maitus Kirjutas:  
(23-04-2015, 01:43 AM)karvik Kirjutas:  Tere!

On vaja mõne kaubiku ratta rummu koos võlliga. Läheb tuulikule ja võiks kuuluda rohkem levinud masinale. Laagri ja poldite/aukude olukord ei ole oluline. Laager peab olema vahetatav.
Vaja on kahte. Üks 118mm(Boxer jne) auguvahega ja teine 130mm(Sprinter jne).

Mul ka selline ettevõtmine varsti plaanis ja küsin, et miks just kaubiku omad ja miks sellist mõõtu? Millne on nende eelis suvalise automargi ees?

Kaubikutel vähe toekamad laagrid. Ega tegelikult see auguvahe nii tähtis ei ole. Kusagilt meelde jäänud, et näiteks Sprinteri laager suurem kui Boxeri oma.

Sõiduauto, näiteks Golf, sobib suurepäraselt, aga väiksematele.

Väiksem on siis kusagil kuni 2,5m tiivik ja suurem on seal 4,2m näiteks. Meetrites väga suurt vahet nagu ei tundu aga pindala on see mis muutub. 2,5m on siis 4,9m2 ja 4,2m on juba 13,84m2. Vahe on peaaegu kolme kordne ja koormused ka tunduvalt suuremad. Suur on koormus see hetk kui tuulik käib kiirelt ringi ja tuul järsku keerab. "Hooratta" (tiiviku) suurus on erinev ja ka seepäras koormus jälle suurem. Gene on raskem ja jälle pööramisel lisa koormus.
Suurema auguvahega on ka vähe toekam see kesk osa. Kui võtta Golfi 100mm(vist oli) ning 4 polti ja Sprinteri 130mm ning 6 polti, siis on tuge viimasel natuke vast rohkem kui esimesel.
Kui tuult on, siis on tuuliku läbisõit üsna suur.

 

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne