15-04-2015, 19:14 PM
Kes veel peale Belesti uusi Belarusse Eestis müüb? Vanati müüs A Tammel aga nüüd vist mitte. unimüts sa uute .5 seeria masinatega oled ka kokkupuutunud? Kui jah siis mis arvad neist
(15-04-2015, 13:39 PM)2715 Kirjutas: Hooldusmehed olid ka nagu vene aja autoteenindusest välja astunud samade kitlitega täpselt.
Uuema eurotraktori põlev mootorituli oli neile kosmos...
(15-04-2015, 19:08 PM)hannest Kirjutas: Kui keegi tahab uut russi, siis ilmselt otsigu mõni vana, võtku 50% laiali , pangu kvaliteetsed laagrid/jupid sisse, uus värv, uus jagaja, sirge sild, hüdrorool, Poola kabiin ja tuleb isegi odavam - kas nii?Selllise juhendiga on palju kasulikum raha naisele anda ja las ostab briljante. -- Võimalus ka, et õhtul on "õnnelik töö käsil"
(15-04-2015, 19:14 PM)vellemees Kirjutas: Kes veel peale Belesti uusi Belarusse Eestis müüb? Vanati müüs A Tammel aga nüüd vist mitte. unimüts sa uute .5 seeria masinatega oled ka kokkupuutunud? Kui jah siis mis arvad neist
(16-04-2015, 18:49 PM)maisalup Kirjutas: minu kasutuses olnud 1025 oli reevers otse töökäigu taga, tõmbasid kangi otse tagasi ja voilaa, kuigi tagurpidi käik oli veidi kiirem kui edaspidi samal käigul nimetage seda käiku kuidas soovite, kuid meil öeldi selle kohta reevers.
(17-04-2015, 08:38 AM)tamburiin Kirjutas: 82 ja sama vahekasti kasutavatele mudelitele on vahereduktori asemel võimalik tellida reevers. Võimalik on ka aeglustav vahereduktor muuta kiirendavaks. Kõik on tehasest saadaval.
(17-04-2015, 09:41 AM)tamburiin Kirjutas: ...
Reeversist on olemas ka sünkrovariant. Ainult reeversit ei tohi kasutada suure veojõu korral ja rapsides. See vahehammasratta konstruktsioon ja hammasratta telje kinnitus korpuses on nõrguke.
(17-04-2015, 09:05 AM)2715 Kirjutas: Ma ei tea ülekannet aga 2000 pöördega sõidab eelkirjeldatud ime 48km/h.
Paraku toimub see sellise vilina saatel, et kõrvu hoides pikemat maad sõitsin ikka otseülekandega.
Metsatraktorile see ei sobiks ka sest tagasikäik oleks liiga kiire ja läheb siduri libistamiseks.
Samuti on veljed või rehvid nii kõverad, et nina põrkab maast lahti siledal asfaldil kui üritada üle 30 km/h sõita.
Türil laiutati käsi, et see hüppamine pole nende asi.
Teagi kas nutta või naerda...
(12-04-2015, 19:15 PM)jaakjaak Kirjutas: Ca 10 tundi töötanud orig.filter mootorilt D-245S2
https://www.youtube.com/watch?v=uGy9YHcu59M