08-04-2015, 21:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-04-2015, 21:42 PM ja muutjaks oli maitus.)
Nüüd läheb natuke põnevamaks. Tasapisi peab hakkama seda hüdraulikat ka paika sättima. Paagi võib vast ka kõige lõppu jätta, et näha, et mis torujupid ja kuhu, on vaja sinna külge keevitada.
Kuna peale pumpa on Martal kõigepealt prioriteediklapp, millest saab siis surve ka roolisüsteem, siis pean omale teie abiga selle asja kõigepealt selgeks tegema. Pildil on siis see klapp. Üleval ja all on jämedad otsad, mille kaudu peaks siis minu arusaamist mööda õli läbi voolama ja tõenäoliselt läheb õli sinna sisse ülemisest torust P, sest see on jämedam ja alumisest läheb siis jagajasse. Selle pumba reljeefi vaadates tundub siis asi nii, et seal kus on tähed PP, on mingi silinder, tõenäoliselt klapi survevedru jaoks, mida sugeb vasakul olev, roolisüsteemist tulev voolik LS. Ma arvan, et seal on sees mingi klapitõukur. Avasse LS tekib surve siis kui rooli keeramisel ülisurve suureneb ja klapp sulgub, piirates voolu avade P ja EF vahel, suunates rõhu avasse CF, mille kaudu läheb surve rooli dosaatorpumpa.
Kas panin täiega puusse või on tõetera ka sees
?
Roolipump näeb siis välja selline. Sellega on vist asi natuke lihtsam. Nendest neljast avast kaest parempoolsest tuli rooli keerates surve, Ühtepidi keerates ühest ja teistpidi keerates teisest. Järelikult võiks neid pidada otsteks, mis lähevad silindri külge. Vasakusse ülemisse sisse puhudes läbis õhk roolipumba ka siis kui rooli keerata ja väljus sellest avast mille poole ei keeranud, teises tekkis surve, arvatasti on see siis tagasijooks. Üks ava jääbki üle pealevooluks. Paremal eraldiseisev pisike ava läheb siis vast prioriteediklapi avasse LS. Seda kindlamalt, et komplektis oli juba ka see voolik olemas. See kõik on ainult minu teooria ja arvamus, mis võib tõest aga väga kaugel olla. Paluks mind harida natuke
!!!
Kolm päeva otsisin sellele prioriteediklapile kohta kuna ei näinud vaimusilmas, et mõni voolik võiks sinna sisse või sealt välja käiia ka ülevalt poolt raami- loll nagu ma olen
. Igal pool jäi midagi ette ja ninasse pannes oleks see torude voolikute rägastik hakanud meenutama nõukaaegsete torujüride tööd karjalaudas. Täna leidsin aga ideaalse koha- ...53-e käigukasti kaane küljes on kaks sarve keermestatud avadega käsipiduri jaoks- apsoluutselt täpselt klapivad need augud aga ka selle klapiga ja ülemine voolik läheb üle käimakasti kaane, nii, et 1 cm jääb sellega vahet ja alumine keerab ilusti vasakpoolse raami sisse, mida mööda oligi plaan neid voolikuid vedada- super
!
Kuna peale pumpa on Martal kõigepealt prioriteediklapp, millest saab siis surve ka roolisüsteem, siis pean omale teie abiga selle asja kõigepealt selgeks tegema. Pildil on siis see klapp. Üleval ja all on jämedad otsad, mille kaudu peaks siis minu arusaamist mööda õli läbi voolama ja tõenäoliselt läheb õli sinna sisse ülemisest torust P, sest see on jämedam ja alumisest läheb siis jagajasse. Selle pumba reljeefi vaadates tundub siis asi nii, et seal kus on tähed PP, on mingi silinder, tõenäoliselt klapi survevedru jaoks, mida sugeb vasakul olev, roolisüsteemist tulev voolik LS. Ma arvan, et seal on sees mingi klapitõukur. Avasse LS tekib surve siis kui rooli keeramisel ülisurve suureneb ja klapp sulgub, piirates voolu avade P ja EF vahel, suunates rõhu avasse CF, mille kaudu läheb surve rooli dosaatorpumpa.
Kas panin täiega puusse või on tõetera ka sees

Roolipump näeb siis välja selline. Sellega on vist asi natuke lihtsam. Nendest neljast avast kaest parempoolsest tuli rooli keerates surve, Ühtepidi keerates ühest ja teistpidi keerates teisest. Järelikult võiks neid pidada otsteks, mis lähevad silindri külge. Vasakusse ülemisse sisse puhudes läbis õhk roolipumba ka siis kui rooli keerata ja väljus sellest avast mille poole ei keeranud, teises tekkis surve, arvatasti on see siis tagasijooks. Üks ava jääbki üle pealevooluks. Paremal eraldiseisev pisike ava läheb siis vast prioriteediklapi avasse LS. Seda kindlamalt, et komplektis oli juba ka see voolik olemas. See kõik on ainult minu teooria ja arvamus, mis võib tõest aga väga kaugel olla. Paluks mind harida natuke

Kolm päeva otsisin sellele prioriteediklapile kohta kuna ei näinud vaimusilmas, et mõni voolik võiks sinna sisse või sealt välja käiia ka ülevalt poolt raami- loll nagu ma olen

