Postitused: 1,225
Teemad: 48
Liitus: Sep 2010
Maine:
6
Sellel vidiol on ka näha, kuda need voolikud seal joosevad, saavad vahepeal kokku ka, et siis paisupaaki suubuda.
Postitused: 6,854
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Need iseõhutuvad süsteemid on teinekord suts napakad vaadata, ühendatud anumate põhimõttega ei tundu haakuvat. Vast aitab pumpamise suund ja ehk ka mõni ühesuunaklapp kusagil. Pane võimalikult originaalilähedaselt kokku ja küll töötab!
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 6,854
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Paisupaagil peab KINDLASTI olema peamine ühendus alt, need õhutuse sisseviigud on teisejärgulised.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 6,854
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Vot nüüd läheb jamaks, minu autod on alati käinud auto- mitte ahjukütusega ja ei oska kaasa rääkida
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
19-04-2015, 12:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-04-2015, 12:43 PM ja muutjaks oli
Wiki432.
Muutmise põhjus: Kirjavead
)
Miskipärast on selline mälulõik ette sosistamas, et kõikide rootorpumpade kütuse väljalülimise klapp on pumba peas. S.t ülemine klapp. Aga mis see alumine võiks olla, seda ei kujuta ette. Välimuse järgi võiks ta olla kas rõhu või temperatuuri andur. Pilt väheinformatiivne. Klapp on keeratud mingi nublaka külge. Mille küljes see detail on ja kuhu läheb toru, ei näe.
Propelleri lülimise andureid on nii releetarvidusega, kui ka ilma tehtud. Kui ei tea, millist vooluhulka suudab andur kummuteerida, oleks kindlam relee tõesti vahele panna. Seda enam, et andur pole enam ammugi noorusaastates. Paar korda töötab ja siis sulab ära.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 6,854
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Minu see aastatega tulnud või siis mittetulnud värk asetab ventika anduri peamiselt radiaatori külge, võimalik muidugi, et konkreetsel isendil on nii lahendatud. Lisarelee halba kindlasti ei tee.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 380
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
2
Kuna ise olen omanud ja oman ka praegu fordi, siis kinnine radikas on peaaegu kõigil fordidel. Õhutamiseks on osadel üleval otsas peenike voolik mis suubub paisupaaki.
Ventika kohta tean ütelda et bensiini mootoriga escortidel on otselülitus ilma releeta. Ventika voolutarve olenevalt automargist 20-40A
Postitused: 4,421
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
47
http://automn.ru/ford-escort/ford-10335-...d-913.html
http://automn.ru/ford-escort/ford-10250-...2-901.html
Pange lihtsalt otsingusse: система охлаждения ескорт 1,6д ja tuleb pilte igast asendist. Kõik pole küll eskort ja ka mitte 1,6D aga mingi ettekujutuse saab ikka.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 6,854
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Nii huvitavaid küsimusi elektri teemal kohtab harva. Varu kaitsmeid ja akusid!
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.