26-04-2015, 23:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-04-2015, 21:57 PM ja muutjaks oli zurik.)
Mõnda aega teemas vaikus olnud aga toimetamine autokallal käib vaikselt, kuid kindlalt nagu bürokraatia hammasrattad. Tegemisi on selle mõne nädala jooksul olnud mitmeid. Nagu ikka otsustas masin keset tõsisemat töötegemist, et aitab ning üks tõstesilinder viskas mutri mis silindri stokki ja survet hoiab lihtsalt pealt ära. Uurimisel selgus ka põhjus nimelt oli vana omanik ladunud usinalt nii mutri kui ka mutri peal oleva rõngastihendi alla keermeteipi . Mis minu arvates ei ole päris õige sellises kohas. Samuti olid katki ka silindri kolvi mansetid.
Õnneks taastasid kohalikud meistrimehed silindri ja mutri keerme,kuid kui kokku panin ja survet andsin siis seekord lõi muttri pealt minema ja tükkideks. Silinder kaenla ja jälle kohalike meistrimeeste juurde,kes ainul pead vangutasid ja ohkasid. Seekord taastati uuesti keermed ja tehti ka uus mutter,ning oh imet silinder jäigi pidama ,ei mingeid lekkeid enam.Teisel silindril vahetasin praegu ainult muttri otsas oleva rõngastihendi ja seegi silinder ei leki enam,imelik on see, et vanad tihendid olid paksuselt 0,4 mm õhemad ning ilmselt seetõttu silindrid ka lekkisid muttri ja korpuse vahelt aegajalt.
Leidsin ka lõpuks mõistliku hinnaga doonori või vähemalt osa doonorist
Kuna furgooni katus oli juba sisse kukkunud siis jättis vana omanik selle endale jaanitule materjaliks.
Kuigi leidsin mingisuguse doonori ootan endiselt mõistlikke pakkumisi,kel selline massin aianurgas vedeleb.
Õnneks taastasid kohalikud meistrimehed silindri ja mutri keerme,kuid kui kokku panin ja survet andsin siis seekord lõi muttri pealt minema ja tükkideks. Silinder kaenla ja jälle kohalike meistrimeeste juurde,kes ainul pead vangutasid ja ohkasid. Seekord taastati uuesti keermed ja tehti ka uus mutter,ning oh imet silinder jäigi pidama ,ei mingeid lekkeid enam.Teisel silindril vahetasin praegu ainult muttri otsas oleva rõngastihendi ja seegi silinder ei leki enam,imelik on see, et vanad tihendid olid paksuselt 0,4 mm õhemad ning ilmselt seetõttu silindrid ka lekkisid muttri ja korpuse vahelt aegajalt.
Leidsin ka lõpuks mõistliku hinnaga doonori või vähemalt osa doonorist
Kuna furgooni katus oli juba sisse kukkunud siis jättis vana omanik selle endale jaanitule materjaliks.
Kuigi leidsin mingisuguse doonori ootan endiselt mõistlikke pakkumisi,kel selline massin aianurgas vedeleb.
Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.